voitko auttaa?

löytyykö auttajaa

tarvitsen 80e lainaa viikoksi todella noloa pyytää tätä kautta apua mutta kun en keksi muutakaan takaisin voin maksaa 20.1.2012 takaisin maksaisin 110e jos voit auttaa ota yhteyttä [email protected]

16

272

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paha juttu

No joo, mut kun sä et maksanut viimeksikään takaisin, niin mites me ny sit tehtäisiin?

• aloittaja....

minkä ihmeen takia tänne pitää laittaa tommossia viestejä en todellakaan ole lainannut täältä koskaan keneltäkään!!!!

• Lainaaja..

Ja vakuus olisi?

• yrittäjäxxx

Hei,
      Eikö ole ketään kaveria, tuttua tai vanhempia keneltä voisit pyytää lainaa.
      Oletko töissä? Jos olet, käy työnantajalta pyytämässä palkkaennakkoa.

• henkka t

tää on kusettaja ÄLKÄÄ LAINATKO.

• Lelloke

Oon lainannu samalle sähköpostille 400€. Ei tullu koskaan rahat takaisin. Ilmoitin asiasta poliisille.

• Oli tuossa viestissä asiaakin, nimittäin tämä "todella noloa pyytää tätä kautta". Olen täsmälleen samaa mieltä, joten luikkelehdi muualle kinuamaan rahaa.

• sadvsadvsadv

´
      HAHAHAHAHAHAH¨¨

e vhiuttu

koko viestiketju
      haha

hyvää segttiiii

• sinnittelemisiin

Pikku vinkki: Kun sulla on rahaa, osta varmuusvarastoon ruokatarvikkeita(säilykkeinä, kuivattuna, ym, ym). Niin olen itse menetellyt, kun on todella pienet tulot. Täydennän "varastoja" aina kun rahaa on tullut tilille. Ensin maksan pakolliset menot(sähkö, vastike, puhelin) ja ostan aina tarjouksista. Loppukuusta, jos tili on tyhjä, on ruokaa varastossa ja sillä elän seuraavaan "tilipäivään" saakka. Mihinkään kulutusjuhlaan ei siis ole varaa. Kaikki turha pois. EI ne suuret tulot vaan PIENET menot.

• Remmiapelli

Se on vaan paljon mukavampi mennä kapakkaan ja ryypätä rahat pois. Mieluummin kivaa tänään ja nälkä sitten loppukuusta.

• aloittaja taas
        Remmiapelli kirjoitti:

Se on vaan paljon mukavampi mennä kapakkaan ja ryypätä rahat pois. Mieluummin kivaa tänään ja nälkä sitten loppukuusta.

muuten hyvä mutta en oo mitää alkoholi pitoista juonut 6-vuoteen ei vaan uppoa

• Kauheeta
        aloittaja taas kirjoitti:

muuten hyvä mutta en oo mitää alkoholi pitoista juonut 6-vuoteen ei vaan uppoa

No kyllä olis sitten jo aika aloittaa sunkin.
        Seo köyhyys helpompaa kestää kännissä nääs!

• aloittaja=huijari

Aloittajalle itsekkin olen rahaa lainannut, kokonaisen tonnin ja rahaa ei ole näkynyt puoleen vuoteen centtiäkään. Poliisi onneksi tutkii. älkää vain menkö antamaan tuolle huijarill mitään "!

• ketjun aloittaja

saatteko jotai tosta että väitätte että olette lainanneet mulle rahaa???täältähän voi hakea mun aikasemmat viestit ja ei varmana muita löydy mutta hienoa että teiltä löytyy mielikuvitusta tarinoihinne

• Smjhy

Älä valehtele, ai et muka muista, kuinka imit mun pamppua, että oisit saanu tjugon vipin!!

• pankki53

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6053
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4792
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3045
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2843
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2105
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1516
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe