Ensi torstain Siljan suomi24 sinkku risteily... M-> Naisille ;-)
Nyt on varattu...
23
292
Vastaukset
- risteilijät
Meille kaikilleko varasit, kivaa :D koska keräät nimilistan ;D
- jokohan hmmm
hmmm, kiinnostais, kyllä
- tuleva kesä morsian
Taidat risteillä yksin,kun kaikki muut palstalla ovat naimisissa,kihloissa,tai seurustelevat :)
- hih hih
huh, no johan vitsin murjoit :)
- Berita 80
Olet ainoa mies joukossa,mutta onpahan valinnan varaa,mistä valita.
- silliä,,,,,
hi, koko paatti haisee, joku voisi luulla kalastusalukseksi..
- hyvää matkaa
silliä,,,,, kirjoitti:
hi, koko paatti haisee, joku voisi luulla kalastusalukseksi..
no sitähän se nimenomaan on, kalastusalus. Hyvät onget ja koukut mukaan sitten kaikille lähtijöille!
- muista vielä
hyvää matkaa kirjoitti:
no sitähän se nimenomaan on, kalastusalus. Hyvät onget ja koukut mukaan sitten kaikille lähtijöille!
....ja ottava täky
- 312312d12d1
Sääliksi kävisi jos kehtaisi sanoa :)
- miu ja mau
Sinne siis...
- never ever never
En menisi mistään hinnasta.
- yks sinkku(n)
voi kun on huono päivä:(...työpäivä,muuten lähtisin tietysti:)
- ei kiitos
Ei näin vanha lähde enää minnekään reissaillemaan. Kerran käynyt risteilyllä ja siinäkin oli kerta liikaa =6
- en lähde
en halua nähdä OK- ukkelia livenä :D :D
Yäääkk!!!!- en puhu pehmosia
se ok- ukkeli on sama ku auckland, coldplay1111 ,,ainakin. Ei se tuu, se on Uudessa-Seelannissa. Mut oon mäkin ihan ok-ukkeli :)
- en lähde
en puhu pehmosia kirjoitti:
se ok- ukkeli on sama ku auckland, coldplay1111 ,,ainakin. Ei se tuu, se on Uudessa-Seelannissa. Mut oon mäkin ihan ok-ukkeli :)
ettet vaan olis OK- ukkeli? No ei, kyllä rivien välistä paistaisi jos olisit :D Juu, voisihan sitä lähteä katsomaan mimmoinen ukkeli olisit, mutta jospa nyt en kuitenkaan suomi24- risteilylle...jossain muualla jos joskus.
- miinus1
en puhu pehmosia kirjoitti:
Jaa. Uuden Seelannin mies on kylläkin Petteri nimeltään ja ok-ukkeli on Osmo (täällä kerrottua). Ja ihan erilaisia vaikka sekaisin molemmat ovatkin.
- :)))))
Tuntuu et OK- ukkeli on antanut sulle joskus pakit.
- en lähde
ehe :D Ok- ukkeli antais pakit?? NO way!!! Sehän rakastaa vedättää kaikkia, olen seurannut sen imelän lipeviä "tyttö sinä olet tähti" ym. skeida ketjutuksia täällä, aina ne samat musalinkit ja jookos-kookos jutut :D en tod kestäisi oikeassa elämässä sitä hyypiötä sekuntiakaan kun en täälläkään. Eunukki mikä eunukki.
Siitä tulee just sellainen kuva, etä se ei oikeassa elämässä ikinä uskalla lähestyä ketään naista. Täälläkin se on heti liukumassa milloin nukkuun milloin töihin tai muihin juttuihin kun joku aloittaa keskutella sen kanssa :D
- maakrapulainen
Ikuisten sinkkunarsistien unelmaristeily. Siellä ne höynäyttää ja käyttää toisiansa hyväkseen. Hyvä niin, ovat toistensa kimpussa ja saavat sen mitä lähtevät hakemaankin, yhden illan panoja.
- Kaamean krapulan
ne saavat ja muita matkamuistoja.
- s....
mä risteilen vain kesäisin.
- Kaikki mukaan
Yes yes sinne!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475415Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612206Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181800Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1441758- 171535
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol301447Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5133881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171097Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771068Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se212949