wäinä - wäinä zombie, nouse haudastas - onko suomalainen työmaa liian raskasrakenteinen? pitääkö työmiehet potkia pois?
miten wäinä toimia? kun yksikkö ajetaa ylös niin niinkin yksinkertainen asia kuin alipaine; sen tekeminen. yksikkö ei käynnisty ennenkuin vakuumi on kunnossa.
minä olen päivämies; projektimies. teen kaikkea muuta kuin mikä liittyy vakuumiin mutta silti minulla on radiopuhelin taskussa ja sattumalta juuri meikän kanavalta kuulee minua kiinnostavat asiat. kun ei asia mulle kuulu niin en ota kantaa mutta;... kun tarpeeksi monta tuntia kuulee, että yksikkö ei käynnisty kun ei vakuumia ole. sieellä touhuu kaksi insinööriä, kaksi mestaria, kaksi projektityöntekijää ja kolme alueen yksikön hoitajaa ja kaikkea kontrollloi ohjaamomies. silti ei alipainetta synny.
en voinut olla puuttumatta asiaan; kävelin paikalle ja komensin insinöörit ja mestarit apuohjaamoon; kerroin heille, että homma on kiinni vain yhden automaatin väärästä asennosta - tiesin nääs jo tunteja aiemmin mistä homma kiikastaa - että komentakaa ohjaamoon jotta tekee näin niin vakuuni on hanskassa. mutta perkele; työmies ei itse voi ottaa hommaa hanskaan ja sanoa ohjaamoon mista kenkä kivestää koska se on työmiehen aliarvostamista ja häpäisemistä. työmiehellä pitää olla omanarvontunto.
wäinä; mikä on mielipide siitä, että mitä työmiehen pitää osata ja jos se ei osaa niin missä vaiheessa alkaa toinen työmies nuoleskeleen ja ratsastaan toisen yli ja kerää itselleen hyvänmiehenlisiä?
työmies on susi toiselle työmiehelle, ei välttämättä kapitalisti.
liian raskas kokonaisuus?
avarakatsanto
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770