Nainen pihtaa

kun ei niin ei

tai ei halua (ei pysty?) Ollaan 20v yhessä oltu avopari kohta viiskymppisiä
pari muksua nuorempi kohta 9v siitä onkin helppo laskee koska viimeks oli seksiä!!
Taitaa olla arka aihe en täältäkään löytäny juttua aiheesta? Oli vaan "mies pihtaa"
juttuja!

Olihan meillä alkuun seksiä (kuten aina) siinä se väheni ja loppui kokonaan eipä paljon viitsi parisuhteeseen panostaa. Muija melko sulkeutunut ei paljon puhuta eikä pussata, joskus koitan hiukan kiehnätä turhaan. Olen urheilullinen en polta enkä käytä alkoholia kuin ehkä kerran kuussa kohtuudella muutenkin "stondis"
kohillaan, talous kunnossa eli "ulospäin" näyttää hyvältä!
Loppuhan tällänen suhe lapset pitää pystyssä joten kuten kitkutellaan.

2

376

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • =+//.ssa

sama tilanne ...monta vuotta n.5-6 kertaa vuodessa seksiä.Vaimoa ei vaan kiinnostanut vaikka minkä teki ja aikani kävin muualla ja vihdoin sitten muutama kuukausi sitten sanoin itseni irti koko kulissiliitosta.
      Tosi vaikea hetki se, kun sen sain vihdoin sanotuksi,mutta jokainenhan täällä elää itselleen ja ei lapsellakaan(16v.) näytä mitään hätää olevan..ja eihän sitä lapsesta erota vaan puolisosta....tyydyttävä seksi kun nyt vaan on oleellinen,jopa oleellisin osa parisuhdetta..pakkoselibaatti parisuhteessa on itsensä kiusaamista....Nosta kissa pöydälle ja ilmoita että jos ei ala toimimaan,niin voihan sitä kaverisuhteessa elää eri osotteissakin...

• mk

Yksi tapa on on että kun olette kahdestaan niin laitat vaimosi puhumaan vaikka pakolla niin saat asioihin selvyyden tai sitten kanattaa erota jos suhde ei toimi ja tämänkin voit sanoa ihnan suoraan vaimollesi että asia tulee selväksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      114
      1576
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      837
    3. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      55
      731
    4. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      144
      725
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      721
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      38
      603
    7. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      40
      591
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      220
      582
    9. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      33
      557
    10. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      63
      555
    Aihe