Syömis ennätyksiä minun, entäs teidän?

tosi on....

onko kovat ;

itse syön hemmetisti

Ennätykset pellillinen 3 täytteen pizzaa. pellillinen ranskanperunoita, puoli kiloa kebabia ja 5 sämpylää.

Pizza raxissa 20palaa pizzaa vähän muuta.

2 ulkolaisten tekemää pizzaa 15 minutissa.

HK:n sininen kokonaan, ja puoli kiloa kermaperunoita.

400gr jauheliha kastiketta puol kattilallista sekä pari isoa lautallista spagettia.

4 itse tehty kanapihviä, puoli kiloa uuniperunoita(perunasipulisekoitus) mikropizza sekä 0.5l jogurtti pirkka

8 aika pientä tortillaa. jossa 400gr jauhelihaa, paketti pekonia, jääsalaatti
Ja lisää. Eikä ole ylipainoa koska liikun =)

12

681

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex-fatty

Hei, kiva tietää ettet liho. Muista kuitenkin, että vaikka et ulkoisesti näe muutosta huonompaan, ei tuo tee hyvää sinulle.

• kuison

Et kai syönyt noita kaikkia samana päivänä?

• vcxvcvx

Eihän tuo ole sinäänsä mikään määrä jos et sinä päivänä juuri mitään syö. Itse en ole tuollaiseen järjettömään ahmimiseen lähtenyt, mutta kyllä päivän aikana ruokaa tulee syötyä aika paljon jos yritän painoa nostaa.

Joskus on tullut syötyä 400g jauhelihaa yhdellä kerralla ja olihan se kyllä aika tuhti annos. Oli vain niin hyvää ruokaa, että ei malttanut lopettaa kesken.

• :O

Onko ihimisten vatsalaukkujen koolla kovasti eroa? Itse en pystyisi noin paljon kerralla syömään, vaikka varmastikin maistuisikin. Täytyy jakaa useampaan ateriaan pullukkuudesta huolimatta.

• 13

15 makkaraa

• ei selvää
        13 kirjoitti:

15 makkaraa

Millaisia
        Prinssinakki 15 x 20g
        Grillimakkara 15x 100g
        Sininen lenkki 15x 200g

• ¨p¨p¨p

On tosi miehen annokset. Ei kukaan nainen pysty tollaiseen määrään. Vuosien saatossa voi verisuonet sanoa sopimuksen irti. Vatsalaukkuhan venyy ja venyy ja.........aina vaan mahtuu yhä isompia määriä.

• tunnesyöjä

olen syönyt 5500 kcal vuorokaudessa ja siihen pitää mssäillä tosi paljon.

• ett' silleen.

Siis puhut kerralla määrästä?
      Jos ateria kestää tunteja on määrät eri luokaa kuin normaalissa 20 minuutin ateriassa.
      Tavallinen mahalaukku vetää 1,5 litraa litran voi suoraan muuttaa kiloiksi paino tai tilavuusmitta ei ole sama kuin aterian antaman energian sisältö

Rasvassa on energiaa 38 kJ/g (9 kcal/g),
      hiilihydraatissa ja proteiinissa 17 kJ/g (4 kcal/g) ja
      alkoholissa 29 kJ/g (7 kcal/g).

• tietämätön

löytyykö jostain selkeet suomen ennätykset, syömisessä?

• Tasan ei mene

En saa tuollaisia määriä alas. Painan yli sata kiloa, vaikka liikun.

• 13

Grillimakkaroita

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      234
      3982
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2297
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      140
      1449
    5. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      929
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      927
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      920
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      330
      849
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      827
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      61
      756
    Aihe