kun et saanut sitä vaaleaa omaksi
Tuntuu pahalta sun puoleta
17
326
Vastaukset
- kuka vaalea?
.?
- saanpas ;)
miksi en?
- v.ttu sua ääliötä
taasko se parittaminen alkaa, johan on kumma kutale, kun et osaa jättää toisten rakkauselämää rauhaan.
- vitut!
olet katkera ämmä!!! Taisit saada, mitä ansaitsit.. Koeta niellä :D
- ggrrr...
pastapylsis, lopeta jo toi vinkuminen.
- nou hätä
Ei tarvi huolehtia. Ihme se olis ollutkin jos mä jonkun olisin saanut ;D
- jokaiselle omansa
Toki on hyvä olla empaattinen, mutta jokaisen täytyy käydä omat surunsa. Jos hän ei saanut haluamaansa, hänen on käytävä surunsa. Ja sitten surun jälkeen jatketava elämäänsä
- mä oon huomannut
tuo ap fuulaa, sä et ole vissiin lukenut sen aikaisempia kirjoituksia tästä aiheesta
- älä ole
Tiesin sen hetken vain valaisevan.
- voi..
hyvänen päivää
- olen huomannut
Ihan turhaa parittaa sellaisia, joila ei ole mitään yhteistä
- juttu on jämpti
jos mua ruvettaisiin parittaa, lätkisin turpiin, mä haluun itse katsella sopivaa. Kyllä se säväyttää, kun sellaisen kohtaa.
- minä otan,jos huolin
juttu on jämpti kirjoitti:
jos mua ruvettaisiin parittaa, lätkisin turpiin, mä haluun itse katsella sopivaa. Kyllä se säväyttää, kun sellaisen kohtaa.
samat sanat, akat vaan haluu tunkee nokkasa toisten asioihin :(
- ......;;;;;;;;::::::
shit happens for reason. usein vaa tuntuu et syy ei ehkä ollut mun.
- ¨'¨'¨'¨'
primus moottori oli yks blondi sekin.
- Hah, haa.
Se jos mikä on oikein.
- Älä suotta
Tummat ku on tulisia ja vaalea hikisiä, niin kai sinä ymmärrät ketä kaipaan,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760