Pääsin pois etuajassa TJ 0!!!!

HullunHenki

Ehdin viettää muutamanpäivän intissä kunnes huomasin, ettei ole minun juttu.

Aloin käyttäytyä oudosti. Eräänä aamuna kun tultiin herättämään menin kyykkyyn tuvan lattialle laitoin molemmat kädet niskan taakse ja aloin takoa päätäni seinään, niin että veri lensi.

Naama turvonneena sieltä vapautuksella pois pääsin.

Ei hullulle voi asetta antaa.

7

767

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tosi mies

No sinähän se oikein tosi sankari olet! Vain tosi kovat jätkät pelkäävät armeijaa niin kovasti, että vapautus on saatava vaikka päätä seinään takomalla.

• cristi-efesos

kun on täysin piittaamaton yhteiskuntaa kohtaan, niin ei ole järkeä suorittaa asevelvollisuutta...

• vapautettu-95

Mainiota, tarvitsemme lisää kaltaisia urheita oman tien kulkijoita!

• 9+9

Ihan oikea diagnoosihan se oli. Kyllä tuollainen sekava kaveri on ihan syytä vapauttaa.

• Väärä Kohde

Olisit mieluummin takonut jonkun muun naamaa seinään, mielellään jonkun sellaisen joka kannattaa miesten käyttöä orjina.

• olisisanonutnoin

No on tuo kummallista, että kun: eikös se oli selvää jos sanoo että: että ei nyt oikein kiinnosta nämä teidän nallipyssyleikit, kun ei saa kovia heti käteen, ja sitäpaitsi nuo rynnäkkökiväärinne ovat HUONOJA haluan heti konekiväärin ja laatikon panoksia sängyn viereen jotta varuskunnan pedilllä uskaltaa edes nukkua.

• lampun-henki

Itseään vahingoittamalla saa vapautuksen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      146
      1970
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      300
      1149
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      82
      963
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      888
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      819
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      53
      799
    7. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      18
      756
    8. 71
      754
    9. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      701
    10. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      56
      699
    Aihe