Murhaaja vaihtaa kohdetta minusta läheisiini

Eräs sieni

Olen nähnyt nyt viime aikoina monta kummallista unta, joista jokainen on kuin jatkoa edelliseen uneen. Sarja alkaa siten, että joku haluaa minut hengiltä, mutta ei onnistu ja alkaakin sitten jahtaamaan läheisiäni.

Sarja alkaa siitä, että olen yksin kotona kahden vieraan miehen kanssa, joista toinen yrittää tappaa ja toinen suojella minua. Unessa miehet alkavat tapella keskenään eteisessä. Minulla on ase, mutta en uskalla ampua, koska pelkään osuvani auttajaan. Murhaaja pääsee lopulta niskan päälle auttajasta ja repii tältä jalat sekä kädet irti. Ammun murhaajaa, joka kaatuu maahan. Menen melko typertyneenä auttajan ruumiin luo. Tämä on vielä hengissä ja käskee minua ottamaan murhaajan aortasta jonkin tärkeän asian. Tällä välin murhaaja tointuukin ja käy vielä kerran auttajan kimppuun ja repii tältä pään irti. Ammun murhaajaa uudestaan ja nyt tämä viimein kuolee. Tuijotan ruumiita ja mietin, miten ihmeessä minä muka pystyn avaamaan jonkun ruumiin ja etsimään sieltä jotain. Löydänkin aortan yllättäen murhaajan taskusta ja otan sieltä pienen paperin palan. Kohta auttajan pää alkaa valittamaan lääkäriä, mutta päätän ampua päätä, koska unessa ajattelin, että häntä ei voida enää auttaa ja on parempi etten annan tämän kärsiä. Ei kuitenkaan mene kauaa kun pää alkaa taas valittamaan lääkäriä, joka sitten yltyy huudoksi, jota ei pääse pakoon. Menen unessa portaiden alle piiloon ja painan kädet korville, mutta huuto kuuluu läpi ja alan itsekin huutamaan, kunnes herään omaan huutooni.

Tämä on sarjan unista väkivaltaisin ja ainoa, jossa olen todella peloissani. Muissa unissa olen lähinnä turhautunut ja vihainen. Laitan vielä pätkän viimeisimmästä unesta. Pahoitteluni, kun tästä tulee näin pitkä!

3

163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eräs sieni

Muissa unissa joku liioitellun pitkä sininen mies murhaa perheenjäseneni, kaverini ja yhden naapurinkin vuorotellen. Yritän niissä pelastaa heitä, mutta en onnistu. Unissa minusta on epäreilua, että murhaaja saa herätä henkiin aina uudelleen ja tehdä asioita, joita oikeasti ei voisi tehdä, mutta minä en saa käyttää apjvälineenä edes puhelinta.

Viimeisimmässä unessa olen isossa, käytävämäisessä huoneessa, jossa ei ole ikkunoita ja seinät ovat tummanpunaiset. Jotenkin tiedän, että perheeni on sittenkin selvinnyt ja turvassa. Huoneen toinen, kapeampi päätyseinä on iso televisio, jossa pyörii uutislähetys. Lähetyksessä kerrotaan, että lähistöllä on räjähtänyt pommi, josta on lähtenyt kummallinen paineaalto. Lähetyksessä kuvataan, kuinka aaltoon joutuneiden ihmisten iho höyrystyy pois, jonka jälkeen lihakset ja sisäelimet lähtevät aallon mukana jättäen vain kasan luita. Lähden juoksemaan paniikissa pois huoneen toisessa päädyssä olevan oven kautta. Samalla päässäni pyörii ajatus siitä, ettå nyt vihdoin murhaaja keksi tavan saada minut hengiltä. Oven takana on kapea, puinen portaikko, joka kiertää kehää. Portaikko on loputon, mutta juostuani jonkin aikaa tulen kohdalle, jossa on n. 5 - 10 ihmistä. Maassa on useita kangaskasoja. Kaikkk ihmiset ovat kääntyneet seinää päin ja pitävät isoja, violetteja kortteja käsissään. Yksi heistä kuitenkin seisoo kohti portaikkoa, mutta pitää kädessään valtavaa karttaa, jonka laidassa on kolme tähteä. En näe heidän kasvojaan. Huudan heille, että meidän täytyy päästä ulos, mutta he eivät reagoi. Huudan ja meuhkaan turhautuneena, mutta mikään ei auta. Olen jo lähtemässä jatkamaan kulkua, kun "karttaan" ilmestyy televisioruutu, joka kuvaa perheeni turvapaikkaa. Siinä äitini menee avaamaan ovea, koska oli kuullut jotain. Avattuaan oven aalto pääsee sisään turvapaikkaan ja tappaa jokaisen heistä. Minusta tulee hysteerinen ja jatkan juoksua alas portaita, kunnes kaikki sumenee ja uni päättyy.

Näitä unia on ollut n. 5, joista jokainen on tuntunut melko todelliselta. Olen mm. satuttanut käteni ja yrittänyt osua ovenkahvoihin tms.

Pahoitteluni, että tästä tuli näin pitkä, mutta unetolivat pitkiä ja mieleen painuvia ja ovat siksi jääneet mieltäni vaivaamaan. Mitä näistä voisi tulkita? Omasta mielestäni minulla ja läheisilläni on asiat hyvin eikä syytä huoleen pitäisi olla. En myöskään katso toimintaelokuvia taikka pelaa väkivaltapelejä enkä muutenkaan pidä väkivallasta, mitä esiintyy unissani paljon =/

• Pelko.
      Thanatos.
      Sydän.
      Oma valinta.

• lisää ajatuksia ...

Milloin viimeksi teit jotain itsekästä?
        Jotain mistä sait mielihyvää?

Hyvän ja pahan tuolla puolen. - lainaa kirja kirjastosta ja lue se.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      924
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe