Olen sitä mieltä että jos talli ei ole srl hyväksymä ratsastuskoulu, harrastetalli tai yksityistalli niin siellä ei kannata käydä! Srl hyväksyy jos talli on asian mukainen, turvallinen ja mukava ratsastajalle että ratsulle. Srl hyväksyy jos talli on turvallinen, siisti, missä kunnioitetaan hevosen/ponin tarpeita! oma mielipiteeni:D ottakaa kantaa!
Srl hyväksymät/hyväksymättömät tallit!
4
507
Vastaukset
- Emppu:D
Tuli kaks kertaa toi srl hyväksyy... hyvä minä:DD
- _Katherine_
Kaikki tallit eivät edes hae SRL:n hyväksyntää, koska SRL rahastaa paljon.
Lisäksi esimerkiksi ratsastuskoulun vaatimuksina on koulutettu opettaja ja tietty minimimäärä hevosia. Opettaja voi kuitenkin olla varsin pätevä, jos on esimerkiksi itse kilpaillut paljon, vaikka koulutusta ei olekaan. Eikä kaikilla ole alussa varaa hankkia suurta määrää hevosia. - tsukutti
Talli jossa käyn ei ole srl hyväksymä eikai edes haettu hyväksyntää talli siis pieni yksäri, mutta se on maaailman paras talli hepat ovat tallinomistajan vauvoja ja se aina pusuttelee niitä ja lässyttä niille :D hepat myös hyvin toimivia ja älyttömän kilttejä!, tosi hyvä ilomapiiri ja mukavia maastoiluja :)
- lapin hyypiö
Meilläki 7 hevosen yksityistalli, eikä ole SRL:n hyväksymä, koska ei ole haettu ees hyväksyntää. Talli kuintenki rakennettu SRL:n mukaiseksi ja oikeestaa ainut talli pääle 40km säteellä jossa on kunnollinen valettu lantala, joka pitäis olla nykyää joka tallissa. (tarkastajan mukaan ainaski)
Ja tällä tuoho alueesee mahtuu 3 isoa ratsastuskoulua ja sitte kymmenniä pieniä talleja ja ravitalleja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213758
- 911856
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa881275Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1671240- 561119
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.52997Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe187976- 61922
- 42886
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis142839