Saako lääkiksen pääsykokeessa olla kaavasto mukana? Annetaanko pääsykokeessa tarvittavat kaavat vai onko syytä opiskella kaikki lukion kaavat ulkomuistiin?
Lääkiksen pääsykoe
2
567
Vastaukset
- näinpäs sitenpäs
Ei ole ainakaan ennen saanut, ja tuskin saa vastaisuudessakaan olla - yliopistolla ei ole mitenkään resursseja tarkastaa jokaisen hakijan MAOLia tai vastaavaa ennen koetta lunttauksen varalta. Ennen kokeeseen on jaettu kaavaliitteet (vanhan kaavakokoelman saat helposti etsittyä netistä), mutta siinäkään ei ole mitään peruskaavoja esitelty. Galenoksen poistuttua suuri osa vanhan kaavakokoelman kaavoista poistunee, joten mahdotonta sanoa, millainen se seuraavassa kokeessa tulee olemaan.
Kaavojen ulkoaopettelusta ei ainakaan ole haittaa, nopeuttaahan se aika paljon laskutehtävien tekemistäkin. Ja oppiihan ne aika nopeasti ilman tietoista opetteluakin ulkoa, kun vaan tarpeeksi laskee. Lisäksi eihän sitä tiedä, vaikka lääkis olisi ottanut joidenkin luonnontieteellisten tiedekuntien mallin käytäntöön - eli kokeeseen ei anneta minkäänlaisia kaavoja. Kaikkeen kannattaa varautua tämän pääsykoeuudistuksen vuoksi.- kuinkas mitenkäs
Kiitoksia. Itse pelkään tuota täysin kaavatonta pääsykoetta. Opiskelusta on sen verran aikaa ettei kaikki hitausmomentit ja muut vastaavat ole enää hanskassa.
Ajattelin kysellä, joskos joku olisi tiedustellut tarkempaa tietoa yliopistolta tai pääsykokeen muutosilmoituksessa mainitulta yhteyshenkilöltä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202730Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3462366Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262162Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o312101Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581748Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121282Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181279- 551130
- 661125
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?41085