kertoa yhdellekään kaverille, että kirjoittelen ja kaipailen tällaisessa paikassa. Yhdelle olen susta kertonut, mutta sekin on varmaan jo unohtanut koko jutun ja ajattelee, että se oli vaan joku ohi mennyt ihastus. Tietäisipä vaan totuuden... :D Noh, eilen laukoi eräs: "Kuka kävelevä penis sulla on oikein mielessä, kun näytät niin haaveilevalta?" Aika roisisti sanottu, mutta joku perä on siinäkin :) Eikä näiden ikävöintien lukeminen helpota tilannetta yhtään. Menen siis päikkäreille. Unia :)
En kyllä kehtaisi
3
289
Vastaukset
- Oletko sitten
muka nähnyt mun penikseni, kun kerran tuollaisia mietit :)
- ap
No en ole nähnyt, jos sun nyt kerran on pakko saada tietää...(?) Samaan syssyyn voin kertoa sulle mun äskeisestä päiväunesta - koska sua varmasti älyttömästi kiinnostaa sekin ;)
Oon muuten nähnyt hänestä unia nyt kolmena nukkumiskertana peräkkäin. Vaikka yleensä en edes näe unia lyhyillä torkuilla, kuten päiväunilla. Mutta nyt tosiaan kolme kertaa peräkkäin!?! Nyt te likaiset tietenkin kuvittelette kaikenlaista, joten voin tuottaa pettymyksen: Mun unet pysyy aina sellaisella halailu ja pussailu asteella. Ja sellaiseksihan se meni unessa äskenkin. Oli sellaista peitoissa pyörimistä, että woouuuu!!! Mutta ihan kilttiä siis silti ;) Alan pikkuhiljaa tosissani pelkäämään oman mielenterveyteni puolesta. - Tietysti mua
ap kirjoitti:
No en ole nähnyt, jos sun nyt kerran on pakko saada tietää...(?) Samaan syssyyn voin kertoa sulle mun äskeisestä päiväunesta - koska sua varmasti älyttömästi kiinnostaa sekin ;)
Oon muuten nähnyt hänestä unia nyt kolmena nukkumiskertana peräkkäin. Vaikka yleensä en edes näe unia lyhyillä torkuilla, kuten päiväunilla. Mutta nyt tosiaan kolme kertaa peräkkäin!?! Nyt te likaiset tietenkin kuvittelette kaikenlaista, joten voin tuottaa pettymyksen: Mun unet pysyy aina sellaisella halailu ja pussailu asteella. Ja sellaiseksihan se meni unessa äskenkin. Oli sellaista peitoissa pyörimistä, että woouuuu!!! Mutta ihan kilttiä siis silti ;) Alan pikkuhiljaa tosissani pelkäämään oman mielenterveyteni puolesta.kiinnostaa hänen unensa, koska minäkin näen niitä hänestä :) Se on yleensä täysin samanlaista mistä kerroit itsekin ja se on melkein kuin todellista, puoli unta tai lucid-unta what ever... Öisin se aina menee siihen ja tietysti sitä haluaa ajatella sen johtavan todelliseen ja miksi ei, koska tavallaanhan se jo on totta. Ihmiselle tapahtuu se, mitä se ajattelee, eikä alitajunta koskaan lakkaa toimimasta unissakaan. Hulluuden partaalla olen itsekin, koska tilanne on vähintäänkin hankala ja siksi välillä on aika raskasta, mutta tälläiset viestit tietysti kohentaa mielialaa, kiitos :) Jossain sitä vain haluaa olla ja purkaa oloaan ja toivoa, että sinne se toinenkin olisi eksynyt. En usko, että muuten olisi kovin asiaa tänne, jos voisi valita. Onhan tämä sentään suomen yleisin foorumi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862