Lääkkeitä!

Apua!!

Moi!
Oon poika seiskaluokalla ja yleensä 3 - 4 kertaa viikkossa tulee vedettyä ihan älyttömiä määriä ruokaa. Onko kellään mitään lääkkeitä, jolla sais kylläisyydentunteen ilman että tarttee vetää ensin 5000 kCal puelessa tunnissa.
Tai ylipäätään ihan mitä tahansa vinkkejä ahmimisen lopettamiseen. Olen yrittänyt täsmäsyömistä ja vaikka mitä, mutta ei ole auttanut. Ja olis tosi kiva, jos jollakin olisi vähän laihdutus vikkkejä, sillä nyt olen 1,6m / 69 kg, kun vuosi sitten olin alle 45 kg. LÄSKIMAKKARAT on maailman ikävin asia, koska mua kiusataan koulus ihan sikana ja olen jo harkinnut koulun vaihtoa ja pari kertaa jopa itsemurhaa.

Auttakaa pliis!!

Kiitos

Ja laihduttamisen ongelmana on se, että olen sairastanut anoreksiaa pari vuotta sitten ja sen takia viikossa on vain muutama ateria, jolloin mua ei valvota. Mut mua ei ymmärretä kotona ja paino vaan nousee... (ainakin 500 g viikossa) ...tätä vauhtia mä kuolen ennen kun oon 18, jos en muuten niin itsemurhaan.

2

188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • self control

Moi. Mä oo koskaankuullu mistään ktollasista lääkkeistä, mut on jotain muint vinkkei. Jos sä onnistut kerran sanoo ruualle ei siin pistees ku sitä eniten haluut niin sä pääset aika paljon himoistas eroon. Kun alat haluta ruokaa pidä ittes rauhallisen ja laske kymmeneen ja mieti samal omaa vartaloas ja sitä et jos onnistut nii miltä voisit näyttää. Se auttaa vamast ainaki mulla (: Ja voit vaikka syödä purkkaa pitkin päivää tai pestä hampaita useammin, se ve ruoka halun ja saa ainakin vähän kylläisyyden tunnetta.

Älä ihmeessä ala miettiä itsemurhaa! tee mieluummin asialle jotain kun luovu elämästä kokonaan! Ite oon 14- vuotias tyttö jolla on anoreksia ja oon laihtunu tosi paljon ihan vaan itsehillinnällä, se on se joka ratkasee onnistuuko vai ei. Toivottavast sul alkaa menenään vähän paremmin (:

• kkkkkkkkkkkk

Suosittelen että käyt nyt esim kouluterveydenhoitajan luona ja kerrot rehellisesti tilanteesi. Hän voi auttaa sinua asiassa eteenpäin. Itse olen sairastanut myös anoreksiaa ja nykyään bulimiaa. Aloitin nyt serinol lääkityksen, joka on todettu auttavan ahdistukseen ja bulimianhoitoon. Apua on saatavilla!Olet vielä nuori ja koko elämä on vielä edessä. Nyt otat vaan itseäsi niskasta kiinni ja hoidat elämäsi kuntoon :) tsemppiä ja voimia!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      255
      4581
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      131
      2993
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2762
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      74
      1740
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      106
      1594
    6. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      24
      1485
    7. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      55
      1334
    8. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      93
      1245
    9. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      206
      1103
    10. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1099
    Aihe