Mikä tytöissä on?

erpowkjrpwoerk

Kyllä naiset ovat välillä se maailman suurin mysteeri kuten sanotaan...

En oikein ymmärrä. Olen siis ihastunut erään suurin piirtein itseni ikäiseen tyttöön, ja me olemme siis ihan ok kavereita, ja käymme silloin tällöin matseissa tai jossain muuten nähdään. Ei tosin vielä kertaakaan kahdestaan, yleensä usevan muun kaverin kesken. Tytön veli on myös hyvä kaverini, ja tämä on minulle vihjaillut semmoista että se sisko olisi myös minuun ihastunut, tosin en tiedä onko sekin vain tuon veljen vittuilua kun hänellä semmoinen tapa on. Mutta tämä' tyttö käyttäytyy minua kohtaan äärimmäisen oudosti. Välillä meillä on niin hauskaa ja se haluaa olla aina minun vieressäni ja mennä minun kanssani, joskus taas ei puhu juuri mitään ja vaikkei suoranaisesti tätä näytäkkään, tulee semmoinen fiilis että se ei ole edes huomaavinaan minua. Ja tuskin kyse on mistään että olisin häntä loukannut, kun tämä sykli toistuu jatkuvasti: välillä taas se "normalisoituu" ja juttelee taas kaikkea, välillä muuttuu taas jotenkin etäiseksi. Onko tuttua kenellekkään? Voiko kukaan naispuolinen sanoa omista tuntemuksistaan, mitä tämmöinen voisi tarkoittaa? En siis ole kertonut ihastuksistani sille, mutta juuri tämän takia mietinkin kannttaako kertoa vai ei.

3

310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyttö94vvvv

      Ei mitään hajua, miksi tuo tyttö noin käyttäytyy.

      Kysy siltä tytöltä suoraan, että olisiko teillä mahdollisuutta olla enemmän kuin ystäviä.

    • kokemusta on

      On vaan kaveria.

    • jotenki näin!

      Olen 16 v poika ja ihastunut 20 v tyttöön tapasin tytön työpaikallani ja olimme siellä töissä yhdessä ja no me ollaan ilmeisesti molemmat vähä ujoja ni ei oikeen ollut kauheesti mitään puhuttavaa kyl me silti vähä aina jotain puhuttii no sitten ihastuin tähän tyttöön ja menin kertomaan että tykkään hänestä tosi paljon että ei johdu siitä etten ole paljon mitään jutellut hänen kanssaan j kerroin siis viestillä kun en kasvotusten kehdannut no tyttö yritti sitten soittaa myöhemmin takaisin mutta en huomannut ja no näin hänet seuraavan kerran työpaikalla eikä hän sanonut mitään minulle oli niinkuin mitään ei olisi tapahtunut en kyllä itsekkään oikeen kiinnittänyt häneen huomiota kun olin niin nolo tapahtuneesta no nyt tyttö on töissä muualla ainakin väliaikaisesti kun sai oman alan töitä niin mitä minun kannattaisi tehdä sillä nyt en nää tyttöä missään paitsi facebook sivuilla mitä kannattaisi tehdä? haluaisin kyllä olla hänen kanssa edes kaveri mielummin enemmän mutta edes kaveri?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1024
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      920
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe