Kyllä naiset ovat välillä se maailman suurin mysteeri kuten sanotaan...
En oikein ymmärrä. Olen siis ihastunut erään suurin piirtein itseni ikäiseen tyttöön, ja me olemme siis ihan ok kavereita, ja käymme silloin tällöin matseissa tai jossain muuten nähdään. Ei tosin vielä kertaakaan kahdestaan, yleensä usevan muun kaverin kesken. Tytön veli on myös hyvä kaverini, ja tämä on minulle vihjaillut semmoista että se sisko olisi myös minuun ihastunut, tosin en tiedä onko sekin vain tuon veljen vittuilua kun hänellä semmoinen tapa on. Mutta tämä' tyttö käyttäytyy minua kohtaan äärimmäisen oudosti. Välillä meillä on niin hauskaa ja se haluaa olla aina minun vieressäni ja mennä minun kanssani, joskus taas ei puhu juuri mitään ja vaikkei suoranaisesti tätä näytäkkään, tulee semmoinen fiilis että se ei ole edes huomaavinaan minua. Ja tuskin kyse on mistään että olisin häntä loukannut, kun tämä sykli toistuu jatkuvasti: välillä taas se "normalisoituu" ja juttelee taas kaikkea, välillä muuttuu taas jotenkin etäiseksi. Onko tuttua kenellekkään? Voiko kukaan naispuolinen sanoa omista tuntemuksistaan, mitä tämmöinen voisi tarkoittaa? En siis ole kertonut ihastuksistani sille, mutta juuri tämän takia mietinkin kannttaako kertoa vai ei.
Mikä tytöissä on?
3
310
Vastaukset
- Tyttö94vvvv
Ei mitään hajua, miksi tuo tyttö noin käyttäytyy.
Kysy siltä tytöltä suoraan, että olisiko teillä mahdollisuutta olla enemmän kuin ystäviä. - kokemusta on
On vaan kaveria.
- jotenki näin!
Olen 16 v poika ja ihastunut 20 v tyttöön tapasin tytön työpaikallani ja olimme siellä töissä yhdessä ja no me ollaan ilmeisesti molemmat vähä ujoja ni ei oikeen ollut kauheesti mitään puhuttavaa kyl me silti vähä aina jotain puhuttii no sitten ihastuin tähän tyttöön ja menin kertomaan että tykkään hänestä tosi paljon että ei johdu siitä etten ole paljon mitään jutellut hänen kanssaan j kerroin siis viestillä kun en kasvotusten kehdannut no tyttö yritti sitten soittaa myöhemmin takaisin mutta en huomannut ja no näin hänet seuraavan kerran työpaikalla eikä hän sanonut mitään minulle oli niinkuin mitään ei olisi tapahtunut en kyllä itsekkään oikeen kiinnittänyt häneen huomiota kun olin niin nolo tapahtuneesta no nyt tyttö on töissä muualla ainakin väliaikaisesti kun sai oman alan töitä niin mitä minun kannattaisi tehdä sillä nyt en nää tyttöä missään paitsi facebook sivuilla mitä kannattaisi tehdä? haluaisin kyllä olla hänen kanssa edes kaveri mielummin enemmän mutta edes kaveri?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101189
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171024- 128920
- 95775
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504