Poskia kuumottanut koko pitkän illan... johtuuko se tuulesta vai siitä, että joku tuhlaa ajatuksiaan minuun?
Kuka ajattelee minua nyt!
14
188
Vastaukset
- J-mies
Aivan turhaan...tunteilleen ei mitään voi.
- sivullinen, myös j
mitä tarkoitat turhaan?
- J-mies
sivullinen, myös j kirjoitti:
mitä tarkoitat turhaan?
Yhteys on poikki. Ilmeisesti tunteet on vain yksipuolisia. Ei sille mitään voi.
- jos näin on
J-mies kirjoitti:
Yhteys on poikki. Ilmeisesti tunteet on vain yksipuolisia. Ei sille mitään voi.
ja olet tehnyt kaikkesi ja huomannut tunteiden olevan yksipuolisia, niin sitten vain teet päätöksen unohtaa ja ei muuta kuin uusia pettymyksiä kohti! Helpommin sanottu kuin tehty, muttei mahdotonta tehdä, jos vain päättää.
- J-mies
jos näin on kirjoitti:
ja olet tehnyt kaikkesi ja huomannut tunteiden olevan yksipuolisia, niin sitten vain teet päätöksen unohtaa ja ei muuta kuin uusia pettymyksiä kohti! Helpommin sanottu kuin tehty, muttei mahdotonta tehdä, jos vain päättää.
Sain aikoinani mahdollisuuden, jonka tyrin. Omasta mielestäni olen tehnyt kaikkeni. En lähde enää unohduksen tielle, siitä ei hyvää seurannut. Asian kanssa on vain opittava elämään.
- et ole valmis
J-mies kirjoitti:
Sain aikoinani mahdollisuuden, jonka tyrin. Omasta mielestäni olen tehnyt kaikkeni. En lähde enää unohduksen tielle, siitä ei hyvää seurannut. Asian kanssa on vain opittava elämään.
vielä unohtamaan. Ymmärrän. Huomautan kuitenkin, että uusi ihastus varmaan tepsisi aika tehokkaasti ja saisi yksipuolisen ihastuksen unohtumaan.
Saanko kysyä, miten tyrit mahdollisuutesi ja miksi?
- J-mies
Se oli ihastuksesta aika kaukana. Ihastukset tulee ja menee, vain yksi pysyy. Se oli liberalistista aikaa elämässäni ja minä vain liusuin pois yhteydenpidosta. Usein miettinyt miksi, mutta en vain tiedä. Joskus olen tullut siihen päätelmään, että en ansainnut sitä.
Ansaitsisinko vieläkään?- et varmaankaan
ansaitse, jos sitä edes mietit, ja tiedät sen itsekin. Miksi roikut tunteessa, jonka tiedät olevan yksipuolinen? Miksi haluat pitää siitä kiinni? Mikset halua löytää uutta ihmistä?
- J-mies
et varmaankaan kirjoitti:
ansaitse, jos sitä edes mietit, ja tiedät sen itsekin. Miksi roikut tunteessa, jonka tiedät olevan yksipuolinen? Miksi haluat pitää siitä kiinni? Mikset halua löytää uutta ihmistä?
Kaikkeni olen yrittänyt päästäkseni siitä irti, ihan alusta asti. Loppujen lopuksi on täytynyt hyväksyä se leima otsassa. Yksikään tapaamani ihminen ei ole yltänyt hänen tasolleen 11 vuoden aikana.
Kaikkeen pääsyynä on liian hyvin viihtyminen itsekseni. - siis olet
J-mies kirjoitti:
Kaikkeni olen yrittänyt päästäkseni siitä irti, ihan alusta asti. Loppujen lopuksi on täytynyt hyväksyä se leima otsassa. Yksikään tapaamani ihminen ei ole yltänyt hänen tasolleen 11 vuoden aikana.
Kaikkeen pääsyynä on liian hyvin viihtyminen itsekseni.11 vuotta kaivannut jotain saavuttamatonta ja ollut yksin?
- J-mies
siis olet kirjoitti:
11 vuotta kaivannut jotain saavuttamatonta ja ollut yksin?
Ei ihan niinkään. Exään, joka myös tietää tästä asiasta, on hyvät välit yhteisen lapsen takia. 3 vuotta olen nykyään ollut yksin.
- tuhma oot
taitaa olla sulla vain tuhmat mielessä.
- JN26
J-mies,kuin minun tekstiäni,tosin olen nainen. Elänyt täysillä,mutta kukaan ei ole vienyt erään paikkaa sydämessäni. Liian erilaisia tai ei..toivoisin niin,että elämämme polut meidät yhdistäisi. Koskaan ei ole liian myöhäistä,vai onko sittenkin..
- no ei tietenkään
roomaakaan ei päivässä rakennettu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754547Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1473509Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.411992Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1251064
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.136991- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847