Hyundai i40

huh huh

Jokaisen Hyundai i40 fanin kannattaa lukea
Tuulilasi lehden n:o 1 2012.
Eipä ole kyllä hääppönen auto.

73

4877

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hui hai¨

      "Syksyn märät ja pimeät kelit eivät houkutelleet liikkumaan
      Hyundain kanssa valaistujen latujen ulkopuolella, sillä kaukovalot
      ovat käsittämättömän surkeat."

      "Lyhyiden ja pitkien väliin jää valaisematon raita, ja lisäksi pitkät valaisevat
      pelkästään pienen spotin kokoisen alueen jossakin isojen kuusien
      puolivälissä."

      "Lisävarusteiset ksenonit eivät tuo helpotusta, sillä silloinkin pitkät
      ovat halogeenit."

      "Ohjaus muistuttaa keskialueelta lähtien enemmin Thrusmaster 2- peli
      konsolirattia kuin oikean auton ohjausta."

      "Huonon tuntuman lisäksi rattia käännettäessä kuuluu vastaavanlainen
      hankausääni."

      "Hyundain etupenkillä istutaan istutaan matalaan koriin nähden hyvin
      korkealla. Se tuo kaarevan ja pitkän tuulilasin yläreunan lähelle
      kuskia. Näkyvyyttä on luonnehdittu testipäiväkirjassa jopa vaarallisen
      huonoksi,"

      "Myös taustapeilit, paksut A-pilarit alakolmioineen sekä matala sivuikkunalinja
      häiritsevät todella paljon ajamista varsinkin taajamissa. Kuljettaja saa
      olla kaula pitkällä kurkkimassa risteyksissä ja mutkissa, näkyykö ketään.
      Tähän kun vielä lisätään rapakelit, niin ajaminen käy kaupungissa
      todella rasittavaksi."

      "Löysähkö jousitus ei myöskään takaa kaikkein jämpteintä
      ajotuntumaa" jne.....

      Lainaukset Tuulilasi lehdestä n:o 1 2012 ja auto Hyundai i40.

      • 12012

        No hyvä kun täältä Suomesta, suuresta autovaltiosta, löytyy noin asiantiuntevia
        autoarvioijia. Mites tämä 2kotimainen" Saab, sehän taisi tehdä konkan.
        Saksalaiset eivät taida tietää mistään mitään !


      • c,sålåds

      • Lukutaitoa!

        Testejä pitää osata lukea oikein. Minusta tuossa ei ole varsinaista vikaa kuin huonot valot ja heikko näkyvyys (joka on monessa muussakin). Istuma-asento on ryhdikäs, ja kai sitä voi säätää alaspäin? Ohjaus taas on testin perusteella vaivattoman keveä eikä vetele tai lyö sormille. Jousitus on sellainen kuten pitääkin eli pehmeä.


    • ei tilaaja, ajaja

      Kai siinä autossa jotain positiivistakin on.

      Nyt odotellaan, että joku lainaa Sivulasin positiiviset toteamukset tänne.

    • Sonata fun

      Jäi kaupaan ja ajelen edelleenkin Sonatalla.Kun vaihdon aika tulee vaihtuu merkkikin.

    • V8-fanitus

      Luuleeko aloittaja tosiaankin että tuolla Huntailla oikein löytyisi joku "fanijoukko"? Jummalauta ku on säälittävää touhua köyhiltä kansalaisilta. Ei persoonatonta halpis-autoa faniteta koska sen suurin hankintaperuste on hinta jolla saa surkean ajettavuuden, puhdittoman koneen ja tavaratilan lätkäkamoille.

      • ei halpa...

        Katselkaa Fiattien hintoja ja monen muitten merkkien. Ovat halvempia kuin Hyundait. Ovatko sitten huonompia????


      • V I A T
        ei halpa... kirjoitti:

        Katselkaa Fiattien hintoja ja monen muitten merkkien. Ovat halvempia kuin Hyundait. Ovatko sitten huonompia????

        Neljä kirjainta, joihin voi luottaa: V I A T. Ei ne Berlusconin italiaanot osaa autoja tehdä (eikä Parman kinkkukaan ole hääviä). Eli ei Viat ja Hyundai ole ollenkaan
        vertailukelpoisia.


      • Mamma Mia
        V I A T kirjoitti:

        Neljä kirjainta, joihin voi luottaa: V I A T. Ei ne Berlusconin italiaanot osaa autoja tehdä (eikä Parman kinkkukaan ole hääviä). Eli ei Viat ja Hyundai ole ollenkaan
        vertailukelpoisia.

        Laivan kyllä saivat nurin, niin myös Fiatin maine uppoo ja koko Italian


    • Fanboy3

      Niin, i40 ei ole täydellinen auto. Ei pitäisi hämmästyttää ketään, sillä täydellistä autoa ei olekaan eikä varsinkaan muutaman kymppitonnin hintaluokassa...

    • ei sillä pullistella

      perusrupu jolla kauppa asiat hoitaa.Saattaa muutaman kerran ajaa lyhyehkön matkankin.

    • Kalle.
    • 40iiik

      Ihana on ja nätti. Pikkaisen moittivat, paljon kehuivat.

      • uudempaa kehiin

        eipä sitä ole kehuttu juuri missään.
        Vanha jo syntyessään.


      • c.äsdåö

      • hanh.mak.paller.
        uudempaa kehiin kirjoitti:

        eipä sitä ole kehuttu juuri missään.
        Vanha jo syntyessään.

        Pysähdyin tossa huoltamolle lounaalle, käteen osui uusin Kaasujalka-lehti. i40 oli koeajettu siinä, kehuivat hiljaiseksi, hyväkulkuiseksi, pieniruokaiseksi, tiloiltaan suureksi, kulultaan mukavan pehmeäksi, varusteita enemmän kuin kilpailijoilla samaan hintaan, hintaa suhteessa kilpailijoihin. Moittivat kevyttä ohjausta ja sähkösäätöistä penkkiä korkeaksi. Mielestäni oli aika tavalla kehuttu.


    • Late,,
    • iuyyyty

      testeissä,vertailuissa, tilastoissa,myyntilastoissa se ei pärjää.

    • Kopiokaara

      Vaikka kuinka on yritetty kopioida, niin kaikessa ei ole onnistuttu (ihan kuin ennen vanhaan CCCPssä)?

    • ne ajo-ominaisuudet

      Tylsä ja alitehoisella moottorilla varustettu suursyömäri.

    • Henry Ford.

      Pitäisikö ihan itse käydä katsomassa autoa, vai jatketaanko lehtien lukemista?

      Lehtikirjoittelut eivät tee autosta hyvää eikä huonoa.

    • että sillee

      VAG:n väki tarjoo hyviä ja kosteita lounaita lehtiväelle ,etelänmatkoilla puhutaan sitte autot oikeeseen järjestykseen

      • Naama messingillä

        Olen nyt ajellut 2 l : n automaatilla 1068 km. Voin sanoa, että auto on paras n. 40 vuoden autoiluni aikana.

        Kaikki toiminnot ovat loogisia ja helposti omaksuttavissa.

        Automaatin vaihtamisen huomaa lähinnä kierroslukumittarista.

        Lämpöä tuntuu piisaavan ja auto ON HILJAINEN, väittäköön kuka mitä tahansa.

        Ratinlämmitin ei ostotilanteessa vaikuttanut mitään, mutta kun sitä nyt käyttää, huomaa, ettei se mkään turhake ole.

        Mielestäni ohjauksen (teho)tehostus sopii itselleni hyvin - ajo kaupungissa on vaivatonta pyörittelyä ja ohjaus palauttaa tehokkaasti - siniset ohjauspyörän valot vilisevät hienon näköisesti, kun se palauttaa.

        Ei ole moitittavaa - suosittelen varauksin - sillä haluan ajaa edelleen yksilöllisellä erikoisella merkillä, joita ei tule joka hetki vastaan.


      • Tänttärä
        Naama messingillä kirjoitti:

        Olen nyt ajellut 2 l : n automaatilla 1068 km. Voin sanoa, että auto on paras n. 40 vuoden autoiluni aikana.

        Kaikki toiminnot ovat loogisia ja helposti omaksuttavissa.

        Automaatin vaihtamisen huomaa lähinnä kierroslukumittarista.

        Lämpöä tuntuu piisaavan ja auto ON HILJAINEN, väittäköön kuka mitä tahansa.

        Ratinlämmitin ei ostotilanteessa vaikuttanut mitään, mutta kun sitä nyt käyttää, huomaa, ettei se mkään turhake ole.

        Mielestäni ohjauksen (teho)tehostus sopii itselleni hyvin - ajo kaupungissa on vaivatonta pyörittelyä ja ohjaus palauttaa tehokkaasti - siniset ohjauspyörän valot vilisevät hienon näköisesti, kun se palauttaa.

        Ei ole moitittavaa - suosittelen varauksin - sillä haluan ajaa edelleen yksilöllisellä erikoisella merkillä, joita ei tule joka hetki vastaan.

        Olen edellisen kirjoittajan kanssa samaa mieltä vaikka minun autoni ei automaatti olekaan.
        Lisään tuohon vielä että mielestäni Huyndai on todella hyvä ajettava maantie ajussa. Vakaa eikä paljon uria nuoleskele.


      • Puu Merkki
        Tänttärä kirjoitti:

        Olen edellisen kirjoittajan kanssa samaa mieltä vaikka minun autoni ei automaatti olekaan.
        Lisään tuohon vielä että mielestäni Huyndai on todella hyvä ajettava maantie ajussa. Vakaa eikä paljon uria nuoleskele.

        Korealaisten yhteinen piirre näyttää olevan hyvä suuntavakavuus. Kelpaavat maantieajoonkin.


      • Anonyymi
        Naama messingillä kirjoitti:

        Olen nyt ajellut 2 l : n automaatilla 1068 km. Voin sanoa, että auto on paras n. 40 vuoden autoiluni aikana.

        Kaikki toiminnot ovat loogisia ja helposti omaksuttavissa.

        Automaatin vaihtamisen huomaa lähinnä kierroslukumittarista.

        Lämpöä tuntuu piisaavan ja auto ON HILJAINEN, väittäköön kuka mitä tahansa.

        Ratinlämmitin ei ostotilanteessa vaikuttanut mitään, mutta kun sitä nyt käyttää, huomaa, ettei se mkään turhake ole.

        Mielestäni ohjauksen (teho)tehostus sopii itselleni hyvin - ajo kaupungissa on vaivatonta pyörittelyä ja ohjaus palauttaa tehokkaasti - siniset ohjauspyörän valot vilisevät hienon näköisesti, kun se palauttaa.

        Ei ole moitittavaa - suosittelen varauksin - sillä haluan ajaa edelleen yksilöllisellä erikoisella merkillä, joita ei tule joka hetki vastaan.

        👍🤣


    • i30cw 2.0crdi style

      Kävin tänään koeajamassa tuon kun i30 oli huollossa, tunnin verran pyörittelin ja ihan mukava se oli ajella.. joskin pieni bensakone tuntui tuhnulta kun on isoon dieseliin tottunut ja tosiaan ohjaustuntuma oli jotenkin etäinen. Tuota kyllä osittain sellittää tuo lumen määrä mitä tänään taas väylillä oli.

      Tunnin seka-ajo kulutus oli pikkasen reilu 8 litraa, kuulostaa omaan korvaan törky isolta mutta taas kerran vertailen dieselin kulutukseen. Sähköistä käsijarrua en oikein tajunnu -> miks semmonen on pitäny laittaa, turhaa.

      Tilava, erittäin tilava ja oikein tasokkaan oloinen matkustamo.

      Summasummarum, hieno ja toimiva iso perheauto sellaista tarvitseville.. jos rahaa on niin ehdottomasti diesel-automaattina mutta tuolla perusbensallakin kyllä pääsi ihan hyvin

      Vaikka tuosta varsin hyvä fiilis jäi, niin ei se mitään kuumetta herättänyt... mutta pidetään mielessä jahka tarvetta isommalle perheautolle tulee.

      Käykää ihmiset itse kokeilemassa älkääkä lukeko niitä arvosteluja kuin raamattuja


      turvallista matkaa

    • i30cw 2.0crdi style

      Kysytään vielä teiltä joilla auto on ollut omassa ajossa, minkälaista keskikulutusta se todellisuudessa normaalissa ajossa antaa? (elikkä se 1,6 bensa manuaali)

      Esittelyauton koeajossa ihminen usein sortuu tiedostamattaan vähän räväkämpään ajoon joten tuo ajamani reilun 8 litran keskari saattaa olla liikaa.

      • Eri auton kulutus

        Siinä on ne melkein pari litraa liikaa...


      • Anonyymi

        Sori, mut 1.7crdi, ja keskikulutus mulla joku 6.4 eli on yläkanttiin mitä luvataan mutta olen erittäin tyytyväinen autoon. Matka ajossa reilusti alle 5 kumminkin! Eikä oo ollu huolto kuluja kun öljyt ja suodattimien vaihdot taakse jarrupalat ja levyt 120-200tkm! 🤣


    • Kuka haluaa?

      Ihmetyttää yleensäkin että kuka haluaa ostaa ja maksaa Hui Haista moista rahamäärää? Peruscarvalakkina I40 maksaa sen 25 ja risat ja hitusenkin parempi malli yli 3 kymppiä. Tuolla rahallahan saa uudenkin Audi A3:n tai BMW 1:n tai isomman mallin vähän käytettynä! Ja ovat ihan muuta toista, käytettynäkin, kuin Hui Hai-kippo.

      Joku tuulipuku tietysti hokee automaattisesti etttä Hui Haissa on se 5 vuoden takuu. Hittolainen sekös se on auton tärkein piirre? Joku Audi tai BMW kestävät muutoinkin eikä vanhemmiten kuulu niitä tuulipukumerkkien nitinöitä ja narinoita.

      Tulkaa järkiinne ja valitkaa fiksummin!

      • Moni haluaa

        Kirjoituksestasi voi heti aistia, että et ole omistanut koskaan Hyundain valmistamaa autoa. Meitä on useita, jotka olemme siirtyneet noista mainitsemistasi merkeistä juuri Hyundaihin yksinomaan auton laadun ja laadun takeena olevan takuun takia. Hinnalla ei niin väliä.


      • Sakemannit
        Moni haluaa kirjoitti:

        Kirjoituksestasi voi heti aistia, että et ole omistanut koskaan Hyundain valmistamaa autoa. Meitä on useita, jotka olemme siirtyneet noista mainitsemistasi merkeistä juuri Hyundaihin yksinomaan auton laadun ja laadun takeena olevan takuun takia. Hinnalla ei niin väliä.

        Kirjoittajalle "Kuka haluaa" tiedoksi vain, että juuri saksalaiset valitsivat Hyundain laadukkaimmaksi automerkiksi jo toisen kerran peräkkäin. Olisihan he toki valinneet oman maansa merkkejä (Audi, BMW, VW ym), mikäli olisi ollut aihetta,
        mutta valinta oli HYUNDAI !


      • jeioasw

        On ollut autoja vuosikymmenien saatossa kymmenkunta, suurin osa uusia. On ollut ajossa BMW:tä, Audia, Volkkaria, Opelia ja monia muita. Nyt menossa toinen Hyundaita, saksalaista autoa en enään osta. Millään hinnalla. Auto on minulle liikkumisväline, ei muuta. Silloin kun lähden niin perille pitäisi päästä. Sakut on pettäneet pahiten.


      • kxdsw

        Ennakkoluuloja,ennakkoluuloja.Tutustu ja puhu vasta sen jälkeen.


      • Anonyymi
        Moni haluaa kirjoitti:

        Kirjoituksestasi voi heti aistia, että et ole omistanut koskaan Hyundain valmistamaa autoa. Meitä on useita, jotka olemme siirtyneet noista mainitsemistasi merkeistä juuri Hyundaihin yksinomaan auton laadun ja laadun takeena olevan takuun takia. Hinnalla ei niin väliä.

        🤣🤣🤣


    • On Suomi köyhä ....

      Tuulilasi=Huulilasi. Usko sinä vaan Huulilasin ja TM:n puolueellisia testejä niin varmaan saat taivaspaikan. Lueppa kokeeksi Autobildia ja muita sisistyneempiä
      lehtiä, niin juttu on toinen !

      • ex-tilaaja

        AutoBild, automaailman 7 päivää! Yhtä hauska juttu kuin BMW:n ja Audin kestävyys!


    • eepäsjuuoas

      Auto-bildissä on kehuttu usein Kiaa,kestotesteineen ja muutenkin,mutta harvoin Hyundaita.

    • herättää mielen....

      Usein kuulee sanottavan, että Hyundai EI herätä mitään mielenkiintoa, kun on tasaista "massaa". Todellisuudessa Hyundai herätää paljon puhetta ja mielenkiintoa. Varsinkin heillä on vahvat mielipiteet, jotka eivät kyseisellä tuotteella ole ajaneet yhtään.
      Aikoinaan kun Toyotaan alettiin tuomaan Suomeen, oli aivan samanlainen keskustelu.

      • Näin se vaan on

        Provoilijat erottuvat kyllä näistä jutuista, mutta täytyy laskea jonkinlaiseksi harrastukseksi provokirjoittelu. Suomi on kyllä edelläkävijä siinä lajissa, ei Saksa,
        USA eikä muutkaan todelliset autoilun sivistysvaltiot ole noin helvetin ennakkoluuluisia! Asian tietenkin ymmärtää, koska ei ole pitkä aika kun täällä
        takapajulassa ajeltiin hevosella ja rattailla....


    • kohta k5

      ne jotka ovat sinut itsensä kanssa uskaltavat ostaa jopa korealaisen auton joka on kokonaisuutena laadukkaampi kuin ne ns. premium merkit. itse vaan kokeilemaan ja jätä ne huulilasin arvoit omaan arvoonsa. volkkari tarjoaa paremmat saunaillat ja jutut sen mukaisia. muutos vaan vie aikaa n. 50 vuotta kun suomi juntin ajatus polkee paikoillaan. oikea autojen takapajula.

    • fiat rules??

      Hui hitto. Meinasin ostaa Hyundain, mutta onneksi kirjoitit. Ostankin hyvän viattoman Fiatin.

      • Viat kaatuu Fiat

        Sulle kohta kaatuu VIAT päälle aivan samoin kuin se Italialainen laiva ja Berlusconi.


      • vertn7
        Viat kaatuu Fiat kirjoitti:

        Sulle kohta kaatuu VIAT päälle aivan samoin kuin se Italialainen laiva ja Berlusconi.

        Hui hitto. Meinasin ostaa Fiatin, mutta onneksi kirjoitin. Ostankin täydellisen Fordin.


      • Pellet sirkukseen
        vertn7 kirjoitti:

        Hui hitto. Meinasin ostaa Fiatin, mutta onneksi kirjoitin. Ostankin täydellisen Fordin.

        Hui hitto. Osta hame pelle. Se pukisi varmaan suo hyvin Fordissasi !


    • k0upp3
    • i40crdiaut

      Vaikea uskoa kirjoittamasi perusteella saman lehden tuoreimman numeron kestotestiväliraportin otsikkoa samasta autosta: "Hyvä auto, pienet vaivat".

    • Ja ne surkeaksi moititut valotkin olivat vain suunnattu alkujaan vääriin.

      • Enempi loistoa

        Näin. Eli käyttäjätasolla ei koeta valoja normaalia huonommiksi. Jos säädöt on oikein. Mutta kyllähän iineljäkymppisen vakiovalot tietysti markkinoiden huippuvalaistukselle häviävät.

        Pitää valita sellainen varustelupaketti, että tulee mukana isompaa loistoa. Ostovaiheessa vaan ruksaamaan oikein!


    • Takavetodiesel 272hp

      huhhuh oikeen joku ehdotti hyundaiclubfinland sivustoa... Onko jollain halvalla p-aska merkillä oikein oma faniklubikin... Voi herranjestas, ei tuollaisia romuja voi harrastaa kun autoja ei ole tehtykään kuin joku 15 vuotta huonolla menestyksellä. Joskus harvoin kun näkee liikenteessä jonkun alkeellisen Hyundai Accentin vuodelta 97 niin ei voi muuta kuin nauraa ja toisaalta sääliä kuskia.. Klubilaiset ei ole koskaan kunnon autoilla ajaneetkaan. Eräs puoli-tuttu ajatteli juuri hankkia Hyundain, sen takia vähän seurailen täällä että mikäs auto se oikein onkaan... Eipä ole vakuuttanut

      • Ikävä kehitys

        Se on tuollaista tekstiä kun vanhemmat eivät nykyään enää osaa valvoa nukkumaanmenoaikoja!


    • Paila, Heimo

      Täysin samaa mieltä. Eikä näitä i40 malleja näy tienpäällä. Hundain uusostohinnoissa on hurjasti ilmaa. Täältä Hundain todelliset hinnat löytyvät.

      http://www.autohaus24.de/neuwagen-kaufen/hyundai

      Saksan ALVi on 19 %, suomen 22 %. Eli kun lisää saksan hintoihin alvierotuksen ja suomalaisen autoveron hundain nettisivuilta niin näkee paljonko maahantuoja tekee lisätiliä saksaan verrattuna. Jollakin se S-ryhmän maailmanvalloitus vaan on maksatettava. Ja kun myy suomessa vähän kalliimmalla, voi vastaavasti killpaila halvempien hintatasojen maissa.

      • Uuno on nro1

        Ja sama koskee K-ryhmän (Suomen) valloitus vag korsenin tuotteila, paljon ilmaa, suuret katteet ja autojen huono luotettavuus. Hyundai on kertakaikkisen hyvä, kateus pitää ansaita ;)


      • Selitettävä tämäkin

        Sellainen hinta Suomessakin ostajalta otetaan, mikä saadaan. Hulluksi olisivat tukkupuolella tulleet, jos toisin toimisivat. Et kai väitä, että kilpailevat maahantuojat käyttäisivät kaiken ajan päivästään siihen, että miettivät miten saisivat myyntikatteensa romautettua mahdollisimman lähelle nollaa.

        Ja Hyundain näkyminen liikenteessä: aivan sama onko kirjoittaja näkevinään niitä vai ei. Kauppa käy kuitenkin (tilastojenkin mukaan) suurin piirtein niin kovaa vauhtia kuin Aasiasta saa autoja. Että sillee...


      • kyl kyl ky
        Uuno on nro1 kirjoitti:

        Ja sama koskee K-ryhmän (Suomen) valloitus vag korsenin tuotteila, paljon ilmaa, suuret katteet ja autojen huono luotettavuus. Hyundai on kertakaikkisen hyvä, kateus pitää ansaita ;)

        ainoa Vag jossa ilman määrä vähäisempi verrattuna veroton hinta Saksassa vs verollinen hinta Suomessa on oikeasti Seat ja sen tehomallit. Laskin joskus vuosi sitten, että ilman veroja esim. Leon Cupra ja Fr ovat Suomessa hinnoiteltu jopa halvemmaksi kuin Saksassa, jos otetaan verovaikutus pois... Että näin. HInta-laatu kohdallaan, Saksasas varmaan laskeskeltu että syö liikaa Golf Gti markkinoita, jos esim. Cupra R siellä paljon halvempi kuin Golf Gti.


      • NO Ku NO ku
        kyl kyl ky kirjoitti:

        ainoa Vag jossa ilman määrä vähäisempi verrattuna veroton hinta Saksassa vs verollinen hinta Suomessa on oikeasti Seat ja sen tehomallit. Laskin joskus vuosi sitten, että ilman veroja esim. Leon Cupra ja Fr ovat Suomessa hinnoiteltu jopa halvemmaksi kuin Saksassa, jos otetaan verovaikutus pois... Että näin. HInta-laatu kohdallaan, Saksasas varmaan laskeskeltu että syö liikaa Golf Gti markkinoita, jos esim. Cupra R siellä paljon halvempi kuin Golf Gti.

        Kuten emppiiriset laskelmasikin sen "TODISTAVAT" ilmaa on, mutta missä? ;)


      • pikku hyundai romu
        NO Ku NO ku kirjoitti:

        Kuten emppiiriset laskelmasikin sen "TODISTAVAT" ilmaa on, mutta missä? ;)

        sun persseestä purkautuu kuule ilmaa äänekkäinä purkauksina. Peräsuoli huutaa kuin torvi kun tehtaan kokoamislinjalla kasaat jotain Nokian puhelimia... Voi voi kun sulla työt loppuu kohta. Voit sitten huudattaa peräsuoltasi vuokrakämppäsi lattialla, huonekalusi ovat jo nimittäin ulosmitattu. Olet konkurssissa. Siinä sulle yritysmaailman tarjoamaa ILMAA


      • Nahkat silmille
        pikku hyundai romu kirjoitti:

        sun persseestä purkautuu kuule ilmaa äänekkäinä purkauksina. Peräsuoli huutaa kuin torvi kun tehtaan kokoamislinjalla kasaat jotain Nokian puhelimia... Voi voi kun sulla työt loppuu kohta. Voit sitten huudattaa peräsuoltasi vuokrakämppäsi lattialla, huonekalusi ovat jo nimittäin ulosmitattu. Olet konkurssissa. Siinä sulle yritysmaailman tarjoamaa ILMAA

        Ja taas pääsi ISO aivopieru ;)


    • vertailun voima

      Siis Hyundai pesaisi testissä Toyotan Avensiksen!

      • Jarruja tarttee

        Ave jäi tuoreessa farmarien vertailutestissä viimeiseksi. Japsien ajettavuus muutenkin sellainen, että ihme, etteivät ajellessaan putoile saareltaan alas.


    • 140 ja h1 pysyy

      omat autot
      -00 uusi hiace erittäin luotettava mutta äänekäs,tehoton,jäykkä,sisusta 70 luvulta en tykännyt mutta suomessa on hiace uskonto...
      -04 uusi opel vivaro romu romu ja romu 21 kertaa takuuseen 50tkm aikana niveliä puslia puolet sähköistä vaihdelaatikko ym yms välille jäätiin useita kymmeniä kertoja
      -06 70tkm ajettu -05 transit romu samat vaivat kuin vivarossa
      -08 uusi transit 9tkm useita kymmeniä kertoja jäätiin välille 7xhinurilla huoltoon lähti kiertoon
      -09 170tkm ajettu -05 hyundai h1 ajoin 20tkm ei mitään vikaa
      -10 uusi hyundai h1 viime viikolla paloi ajovalon polttimo.
      tehokas(170hv)hyvä ajaa sisusta henkilöautomainen hiljainen hyvä tällä ajan pitkään
      henkilöautot
      -07 -06 vm esittelyauto nissan primera epävakaa,äänekäs moottori muuten hyvä ja toimiva niin kuin nissanit yleensä=>perhe kasvoi
      08 peugeot 307sw 60tkm ajettuna hyvä luotettava perheauto 1,6l bensa eli laiska ei muuta vikaa..ajelin 4 vuotta/70tkm
      heinäkuussa -12 hyundai 1,6 bensamanuaali i40wagon paras auto millä ikinä ajanut kerta kaikkisen magee vakio/lisävarusteita löytyy ja on että tuota tuulilasin testitulosta en ymmärrä enkä komppaa ja penkin saa niin alas että 175cm kuski on jo liian matalalla ja paremmin sieltä ulos näkee mitä primerasta tai pösöstä ja valotkin on paremmat ja ilman lisävaloja olen joka autolla pärjännyt eli jos on yli 2,5 metriä pitkä niin silloin voi olla pää katossa ja penkki niin takana että takaikkunasta katsotaan ulos,ja jos toimittaja ajelee omalla lisävalohirviöllä ja siihen vertaa niin... kulutus on noin litran pienempi mitä pösössä alle 7l(3tkm keskiarvo) kun mielestäni 100km pisaralla pitemmälle ei kerro mitään totuutta tai ajotietokoneen näyttö höpö höpö notka niitä vaan tuijottaa niin etsikää peili negatiivisia tuloksia ihmettelen ihmettelen hieman kxenonit ainakin on hyvät
      diedel/karvalakkimallista en osaa sanoa

    • hyndaifan

      Just näin,,,,,valtava pettymys ennakko-odotukset olivat kovat.
      Jäi ostamatta i40.

      • Pentti Hirvonen

        Syytön minä siihen olen, että jäit työttömäksi Noksulta.

        Toisaalta olet järkevä, kun siirsit ostopäätöstäsi myöhemmäksi, vaikka jo näit untakin i40: sellä ajamisesta.

        Terveisin i40 2,0 style automaatilla ajeleva tyytyväinen autoilija.


    • i40 on sittenkin ok

      Uutena i40:n omistaja voi vain ihmetellä näiden lippalakkien vouhotusta siitä, että i40 olisi jotenkin huono auto?

      Jos ostaisi samanhintaisen audin tai bemarin, niin kyllähän kädet väsyis ikkunoiden veivaamisesta, penkin säätämisestä, radiota tuskin olisi siihen hintaan, puhumattakaan mistään muista lisävarusteista, joita i40 on. Enpä todellakaan viitsi ajella autolla missä ei ole käytännössä kun takalasin lämmitin lisävarusteena :D

      Onhan se kiva mennä auton viereen ja ilman avainta tai kauko-ohjainta avata ovi, samoin kun poistuu niin eipä tartte räplätä mitään kaukosäätimiä. Autonkin saa käyntiin kun painaa nappulasta, eikä tartte avainta kaivaa taskusta. Mitenkäs audi/bemarilinjalla tämä onnistuu?

      Ajettavuus on loistava. Ei vetele vaan menee minne ratti näyttää. Kulutus on pieni, itselläni noin 4.3l/100km kiisseliä maantiellä.

      Huollot on halpoja, ei tartte audin satkuja maksavaa hammashinnan vaihtoakaan kun on ketjukone. Varaosia saa jos sattuu tarttemaan, mikä ei i40:n kohdalla ole todennäköistä.

      Tilaa on paljon, täysin verratavissa esim. Volvon V70:een. Takapenkillä oikeastaan ruhtinaallisestikkin!

      Ai niin, onkos audeissa ja bemareissa lämmitetty ratti ja takapenkit? No ei taidan tuossa hintaluokassa löytyä.... tai jotain sinihammasta puhelimelle, ajotietokonetta, rattivaihteita jne jne...

      1.7 kiisselissä on ihan riittävästi puhtia nykyliikenteeseen. Mieluummin ajelen taloudellisesti 99% ajasta, kuin kerran viikossa räväytän rekan ohi kohtaloa uhmaten (mitä audi/bmw tyypit näyttää harrastavan kun eivät oikeen muuten voi autoillaan loistaa).

      Pitkät valot on surkeat, se pitää myöntää. Mutta siihen saa onneksi laitettua lisäpitkät nokalle.

      Muuten en osaa moittia i40:stä... Kaikenkaikkiaan antaa rahoille todella hyvä vastineen, ja ajettavuuskin on kohdallaan!

    • Seu

      Kun ei paremmasta tiedä voi tuokin kippo tuntua hyvältä.

      • kokeile ite

        Iltalehden testissä hyundai i40
        ”Farmaritaivaan uusin Ässä”
        Maanantai 5.9.2011 klo 13.17
        ”Kokonaisuudessaan ajotuntuma asettuu jonnekin saksalaisen ja japanilaistyyppisen ajettavuuden välimaastoon.”

        Muutenkin hyvä auto tuo. Kannattaa kokeilla itse!
        http://www.iltalehti.fi/autotestit/2011090514327193_at.shtml


    • Merkkis

      Nyt kyn itsellä ollut vuoden i40 1.6 bensa vehje. Niin itsellä ei ole mitään moitittavaa! Ohjaus on erittäin kevyt mikä ei itseä haittaa, täydellä tankilla ajoin 940km mikä on minusta riittävästi 75l tankille.

      Ajo-asennon saa erittäib mukavaksi kun jaksaa hakea, auton äänet eivät kuulu kajuuttaan, eikö myöskään renkaiden äänet.

      Kaikenpuolin loisto auto tuohon hintaluokkaan! Iso ja tilava, takapenkkiläisten ei tarvitse murehtia jalkatilasta ja plussaa se että takapenkkejä saa säädettyä inan makuuasentoon.

      Ainoat huollot ovat olleet 2 vuosihuoltoa, josta toisen kustansi autoliike

      • Merkkis

        Auto on siis vm 2014


    • Anonyymi

      Korealainen osaa tehdä autoja. Saksalainen ei. WWW Saksalainen on murheenkryyni
      Saksalainen esim.Audi on aivan liian paljon yliarvostettu automerkki. Se on nähty vuosien varrella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1843
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1406
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1307
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe