Jokaisen Hyundai i40 fanin kannattaa lukea
Tuulilasi lehden n:o 1 2012.
Eipä ole kyllä hääppönen auto.
Hyundai i40
73
5334
Vastaukset
- hui hai¨
"Syksyn märät ja pimeät kelit eivät houkutelleet liikkumaan
Hyundain kanssa valaistujen latujen ulkopuolella, sillä kaukovalot
ovat käsittämättömän surkeat."
"Lyhyiden ja pitkien väliin jää valaisematon raita, ja lisäksi pitkät valaisevat
pelkästään pienen spotin kokoisen alueen jossakin isojen kuusien
puolivälissä."
"Lisävarusteiset ksenonit eivät tuo helpotusta, sillä silloinkin pitkät
ovat halogeenit."
"Ohjaus muistuttaa keskialueelta lähtien enemmin Thrusmaster 2- peli
konsolirattia kuin oikean auton ohjausta."
"Huonon tuntuman lisäksi rattia käännettäessä kuuluu vastaavanlainen
hankausääni."
"Hyundain etupenkillä istutaan istutaan matalaan koriin nähden hyvin
korkealla. Se tuo kaarevan ja pitkän tuulilasin yläreunan lähelle
kuskia. Näkyvyyttä on luonnehdittu testipäiväkirjassa jopa vaarallisen
huonoksi,"
"Myös taustapeilit, paksut A-pilarit alakolmioineen sekä matala sivuikkunalinja
häiritsevät todella paljon ajamista varsinkin taajamissa. Kuljettaja saa
olla kaula pitkällä kurkkimassa risteyksissä ja mutkissa, näkyykö ketään.
Tähän kun vielä lisätään rapakelit, niin ajaminen käy kaupungissa
todella rasittavaksi."
"Löysähkö jousitus ei myöskään takaa kaikkein jämpteintä
ajotuntumaa" jne.....
Lainaukset Tuulilasi lehdestä n:o 1 2012 ja auto Hyundai i40.- 12012
No hyvä kun täältä Suomesta, suuresta autovaltiosta, löytyy noin asiantiuntevia
autoarvioijia. Mites tämä 2kotimainen" Saab, sehän taisi tehdä konkan.
Saksalaiset eivät taida tietää mistään mitään ! - Lukutaitoa!
Testejä pitää osata lukea oikein. Minusta tuossa ei ole varsinaista vikaa kuin huonot valot ja heikko näkyvyys (joka on monessa muussakin). Istuma-asento on ryhdikäs, ja kai sitä voi säätää alaspäin? Ohjaus taas on testin perusteella vaivattoman keveä eikä vetele tai lyö sormille. Jousitus on sellainen kuten pitääkin eli pehmeä.
- ei tilaaja, ajaja
Kai siinä autossa jotain positiivistakin on.
Nyt odotellaan, että joku lainaa Sivulasin positiiviset toteamukset tänne. - Sonata fun
Jäi kaupaan ja ajelen edelleenkin Sonatalla.Kun vaihdon aika tulee vaihtuu merkkikin.
- V8-fanitus
Luuleeko aloittaja tosiaankin että tuolla Huntailla oikein löytyisi joku "fanijoukko"? Jummalauta ku on säälittävää touhua köyhiltä kansalaisilta. Ei persoonatonta halpis-autoa faniteta koska sen suurin hankintaperuste on hinta jolla saa surkean ajettavuuden, puhdittoman koneen ja tavaratilan lätkäkamoille.
- ei halpa...
Katselkaa Fiattien hintoja ja monen muitten merkkien. Ovat halvempia kuin Hyundait. Ovatko sitten huonompia????
- V I A T
ei halpa... kirjoitti:
Katselkaa Fiattien hintoja ja monen muitten merkkien. Ovat halvempia kuin Hyundait. Ovatko sitten huonompia????
Neljä kirjainta, joihin voi luottaa: V I A T. Ei ne Berlusconin italiaanot osaa autoja tehdä (eikä Parman kinkkukaan ole hääviä). Eli ei Viat ja Hyundai ole ollenkaan
vertailukelpoisia. - Mamma Mia
V I A T kirjoitti:
Neljä kirjainta, joihin voi luottaa: V I A T. Ei ne Berlusconin italiaanot osaa autoja tehdä (eikä Parman kinkkukaan ole hääviä). Eli ei Viat ja Hyundai ole ollenkaan
vertailukelpoisia.Laivan kyllä saivat nurin, niin myös Fiatin maine uppoo ja koko Italian
- Fanboy3
Niin, i40 ei ole täydellinen auto. Ei pitäisi hämmästyttää ketään, sillä täydellistä autoa ei olekaan eikä varsinkaan muutaman kymppitonnin hintaluokassa...
- ei sillä pullistella
perusrupu jolla kauppa asiat hoitaa.Saattaa muutaman kerran ajaa lyhyehkön matkankin.
- Kalle.
KANNATAA LUKEA POSITIIVISIAKIN KIRJOITUKSIA:
http://www.taloustaito.fi/fi-FI/ auto/ae/autoesittelyt-ja-merkkiuutiset/hyundai-i40-wagon - Kalle.
LISÄÄ POSITIIVISIA KIRJOITUKSIA:
http://www.tekniikkatalous.fi/duuniauto/arviot_ja_testit/hyundai i40 heittaa kovan haasteen/a689038 - 40iiik
Ihana on ja nätti. Pikkaisen moittivat, paljon kehuivat.
- uudempaa kehiin
eipä sitä ole kehuttu juuri missään.
Vanha jo syntyessään. - c.äsdåö
uudempaa kehiin kirjoitti:
eipä sitä ole kehuttu juuri missään.
Vanha jo syntyessään.Tässä on kehuttu:
http://auto.fi.msn.com/page.php?page_id=4&news_id=201108980&p=3&cat=26 - hanh.mak.paller.
uudempaa kehiin kirjoitti:
eipä sitä ole kehuttu juuri missään.
Vanha jo syntyessään.Pysähdyin tossa huoltamolle lounaalle, käteen osui uusin Kaasujalka-lehti. i40 oli koeajettu siinä, kehuivat hiljaiseksi, hyväkulkuiseksi, pieniruokaiseksi, tiloiltaan suureksi, kulultaan mukavan pehmeäksi, varusteita enemmän kuin kilpailijoilla samaan hintaan, hintaa suhteessa kilpailijoihin. Moittivat kevyttä ohjausta ja sähkösäätöistä penkkiä korkeaksi. Mielestäni oli aika tavalla kehuttu.
- Late,,
Kannattaa lukea muitakin kirjoituksia jossa Hyundai on niittänyt mainetta ja kunniaa:
http://www.autotoday.fi/page.php?page_id=4&news_id=201110752&p=3&cat=26 - iuyyyty
testeissä,vertailuissa, tilastoissa,myyntilastoissa se ei pärjää.
- Kopiokaara
Vaikka kuinka on yritetty kopioida, niin kaikessa ei ole onnistuttu (ihan kuin ennen vanhaan CCCPssä)?
- ne ajo-ominaisuudet
Tylsä ja alitehoisella moottorilla varustettu suursyömäri.
- Henry Ford.
Pitäisikö ihan itse käydä katsomassa autoa, vai jatketaanko lehtien lukemista?
Lehtikirjoittelut eivät tee autosta hyvää eikä huonoa. - että sillee
VAG:n väki tarjoo hyviä ja kosteita lounaita lehtiväelle ,etelänmatkoilla puhutaan sitte autot oikeeseen järjestykseen
- Naama messingillä
Olen nyt ajellut 2 l : n automaatilla 1068 km. Voin sanoa, että auto on paras n. 40 vuoden autoiluni aikana.
Kaikki toiminnot ovat loogisia ja helposti omaksuttavissa.
Automaatin vaihtamisen huomaa lähinnä kierroslukumittarista.
Lämpöä tuntuu piisaavan ja auto ON HILJAINEN, väittäköön kuka mitä tahansa.
Ratinlämmitin ei ostotilanteessa vaikuttanut mitään, mutta kun sitä nyt käyttää, huomaa, ettei se mkään turhake ole.
Mielestäni ohjauksen (teho)tehostus sopii itselleni hyvin - ajo kaupungissa on vaivatonta pyörittelyä ja ohjaus palauttaa tehokkaasti - siniset ohjauspyörän valot vilisevät hienon näköisesti, kun se palauttaa.
Ei ole moitittavaa - suosittelen varauksin - sillä haluan ajaa edelleen yksilöllisellä erikoisella merkillä, joita ei tule joka hetki vastaan. - Tänttärä
Naama messingillä kirjoitti:
Olen nyt ajellut 2 l : n automaatilla 1068 km. Voin sanoa, että auto on paras n. 40 vuoden autoiluni aikana.
Kaikki toiminnot ovat loogisia ja helposti omaksuttavissa.
Automaatin vaihtamisen huomaa lähinnä kierroslukumittarista.
Lämpöä tuntuu piisaavan ja auto ON HILJAINEN, väittäköön kuka mitä tahansa.
Ratinlämmitin ei ostotilanteessa vaikuttanut mitään, mutta kun sitä nyt käyttää, huomaa, ettei se mkään turhake ole.
Mielestäni ohjauksen (teho)tehostus sopii itselleni hyvin - ajo kaupungissa on vaivatonta pyörittelyä ja ohjaus palauttaa tehokkaasti - siniset ohjauspyörän valot vilisevät hienon näköisesti, kun se palauttaa.
Ei ole moitittavaa - suosittelen varauksin - sillä haluan ajaa edelleen yksilöllisellä erikoisella merkillä, joita ei tule joka hetki vastaan.Olen edellisen kirjoittajan kanssa samaa mieltä vaikka minun autoni ei automaatti olekaan.
Lisään tuohon vielä että mielestäni Huyndai on todella hyvä ajettava maantie ajussa. Vakaa eikä paljon uria nuoleskele. - Puu Merkki
Tänttärä kirjoitti:
Olen edellisen kirjoittajan kanssa samaa mieltä vaikka minun autoni ei automaatti olekaan.
Lisään tuohon vielä että mielestäni Huyndai on todella hyvä ajettava maantie ajussa. Vakaa eikä paljon uria nuoleskele.Korealaisten yhteinen piirre näyttää olevan hyvä suuntavakavuus. Kelpaavat maantieajoonkin.
- Anonyymi
Naama messingillä kirjoitti:
Olen nyt ajellut 2 l : n automaatilla 1068 km. Voin sanoa, että auto on paras n. 40 vuoden autoiluni aikana.
Kaikki toiminnot ovat loogisia ja helposti omaksuttavissa.
Automaatin vaihtamisen huomaa lähinnä kierroslukumittarista.
Lämpöä tuntuu piisaavan ja auto ON HILJAINEN, väittäköön kuka mitä tahansa.
Ratinlämmitin ei ostotilanteessa vaikuttanut mitään, mutta kun sitä nyt käyttää, huomaa, ettei se mkään turhake ole.
Mielestäni ohjauksen (teho)tehostus sopii itselleni hyvin - ajo kaupungissa on vaivatonta pyörittelyä ja ohjaus palauttaa tehokkaasti - siniset ohjauspyörän valot vilisevät hienon näköisesti, kun se palauttaa.
Ei ole moitittavaa - suosittelen varauksin - sillä haluan ajaa edelleen yksilöllisellä erikoisella merkillä, joita ei tule joka hetki vastaan.👍🤣
- i30cw 2.0crdi style
Kävin tänään koeajamassa tuon kun i30 oli huollossa, tunnin verran pyörittelin ja ihan mukava se oli ajella.. joskin pieni bensakone tuntui tuhnulta kun on isoon dieseliin tottunut ja tosiaan ohjaustuntuma oli jotenkin etäinen. Tuota kyllä osittain sellittää tuo lumen määrä mitä tänään taas väylillä oli.
Tunnin seka-ajo kulutus oli pikkasen reilu 8 litraa, kuulostaa omaan korvaan törky isolta mutta taas kerran vertailen dieselin kulutukseen. Sähköistä käsijarrua en oikein tajunnu -> miks semmonen on pitäny laittaa, turhaa.
Tilava, erittäin tilava ja oikein tasokkaan oloinen matkustamo.
Summasummarum, hieno ja toimiva iso perheauto sellaista tarvitseville.. jos rahaa on niin ehdottomasti diesel-automaattina mutta tuolla perusbensallakin kyllä pääsi ihan hyvin
Vaikka tuosta varsin hyvä fiilis jäi, niin ei se mitään kuumetta herättänyt... mutta pidetään mielessä jahka tarvetta isommalle perheautolle tulee.
Käykää ihmiset itse kokeilemassa älkääkä lukeko niitä arvosteluja kuin raamattuja
turvallista matkaa - i30cw 2.0crdi style
Kysytään vielä teiltä joilla auto on ollut omassa ajossa, minkälaista keskikulutusta se todellisuudessa normaalissa ajossa antaa? (elikkä se 1,6 bensa manuaali)
Esittelyauton koeajossa ihminen usein sortuu tiedostamattaan vähän räväkämpään ajoon joten tuo ajamani reilun 8 litran keskari saattaa olla liikaa.- Eri auton kulutus
Siinä on ne melkein pari litraa liikaa...
- Anonyymi
Sori, mut 1.7crdi, ja keskikulutus mulla joku 6.4 eli on yläkanttiin mitä luvataan mutta olen erittäin tyytyväinen autoon. Matka ajossa reilusti alle 5 kumminkin! Eikä oo ollu huolto kuluja kun öljyt ja suodattimien vaihdot taakse jarrupalat ja levyt 120-200tkm! 🤣
- Kuka haluaa?
Ihmetyttää yleensäkin että kuka haluaa ostaa ja maksaa Hui Haista moista rahamäärää? Peruscarvalakkina I40 maksaa sen 25 ja risat ja hitusenkin parempi malli yli 3 kymppiä. Tuolla rahallahan saa uudenkin Audi A3:n tai BMW 1:n tai isomman mallin vähän käytettynä! Ja ovat ihan muuta toista, käytettynäkin, kuin Hui Hai-kippo.
Joku tuulipuku tietysti hokee automaattisesti etttä Hui Haissa on se 5 vuoden takuu. Hittolainen sekös se on auton tärkein piirre? Joku Audi tai BMW kestävät muutoinkin eikä vanhemmiten kuulu niitä tuulipukumerkkien nitinöitä ja narinoita.
Tulkaa järkiinne ja valitkaa fiksummin!- Moni haluaa
Kirjoituksestasi voi heti aistia, että et ole omistanut koskaan Hyundain valmistamaa autoa. Meitä on useita, jotka olemme siirtyneet noista mainitsemistasi merkeistä juuri Hyundaihin yksinomaan auton laadun ja laadun takeena olevan takuun takia. Hinnalla ei niin väliä.
- Sakemannit
Moni haluaa kirjoitti:
Kirjoituksestasi voi heti aistia, että et ole omistanut koskaan Hyundain valmistamaa autoa. Meitä on useita, jotka olemme siirtyneet noista mainitsemistasi merkeistä juuri Hyundaihin yksinomaan auton laadun ja laadun takeena olevan takuun takia. Hinnalla ei niin väliä.
Kirjoittajalle "Kuka haluaa" tiedoksi vain, että juuri saksalaiset valitsivat Hyundain laadukkaimmaksi automerkiksi jo toisen kerran peräkkäin. Olisihan he toki valinneet oman maansa merkkejä (Audi, BMW, VW ym), mikäli olisi ollut aihetta,
mutta valinta oli HYUNDAI ! - jeioasw
On ollut autoja vuosikymmenien saatossa kymmenkunta, suurin osa uusia. On ollut ajossa BMW:tä, Audia, Volkkaria, Opelia ja monia muita. Nyt menossa toinen Hyundaita, saksalaista autoa en enään osta. Millään hinnalla. Auto on minulle liikkumisväline, ei muuta. Silloin kun lähden niin perille pitäisi päästä. Sakut on pettäneet pahiten.
- kxdsw
Ennakkoluuloja,ennakkoluuloja.Tutustu ja puhu vasta sen jälkeen.
- Anonyymi
Moni haluaa kirjoitti:
Kirjoituksestasi voi heti aistia, että et ole omistanut koskaan Hyundain valmistamaa autoa. Meitä on useita, jotka olemme siirtyneet noista mainitsemistasi merkeistä juuri Hyundaihin yksinomaan auton laadun ja laadun takeena olevan takuun takia. Hinnalla ei niin väliä.
🤣🤣🤣
- On Suomi köyhä ....
Tuulilasi=Huulilasi. Usko sinä vaan Huulilasin ja TM:n puolueellisia testejä niin varmaan saat taivaspaikan. Lueppa kokeeksi Autobildia ja muita sisistyneempiä
lehtiä, niin juttu on toinen !- ex-tilaaja
AutoBild, automaailman 7 päivää! Yhtä hauska juttu kuin BMW:n ja Audin kestävyys!
- eepäsjuuoas
Auto-bildissä on kehuttu usein Kiaa,kestotesteineen ja muutenkin,mutta harvoin Hyundaita.
- Jakke.
Hyundai voittanut Autobildin laaturaportin 2 kertaa peräkkäin.
http://www.keskusautohalli.fi/voitto/
- herättää mielen....
Usein kuulee sanottavan, että Hyundai EI herätä mitään mielenkiintoa, kun on tasaista "massaa". Todellisuudessa Hyundai herätää paljon puhetta ja mielenkiintoa. Varsinkin heillä on vahvat mielipiteet, jotka eivät kyseisellä tuotteella ole ajaneet yhtään.
Aikoinaan kun Toyotaan alettiin tuomaan Suomeen, oli aivan samanlainen keskustelu.- Näin se vaan on
Provoilijat erottuvat kyllä näistä jutuista, mutta täytyy laskea jonkinlaiseksi harrastukseksi provokirjoittelu. Suomi on kyllä edelläkävijä siinä lajissa, ei Saksa,
USA eikä muutkaan todelliset autoilun sivistysvaltiot ole noin helvetin ennakkoluuluisia! Asian tietenkin ymmärtää, koska ei ole pitkä aika kun täällä
takapajulassa ajeltiin hevosella ja rattailla....
- kohta k5
ne jotka ovat sinut itsensä kanssa uskaltavat ostaa jopa korealaisen auton joka on kokonaisuutena laadukkaampi kuin ne ns. premium merkit. itse vaan kokeilemaan ja jätä ne huulilasin arvoit omaan arvoonsa. volkkari tarjoaa paremmat saunaillat ja jutut sen mukaisia. muutos vaan vie aikaa n. 50 vuotta kun suomi juntin ajatus polkee paikoillaan. oikea autojen takapajula.
- fiat rules??
Hui hitto. Meinasin ostaa Hyundain, mutta onneksi kirjoitit. Ostankin hyvän viattoman Fiatin.
- Viat kaatuu Fiat
Sulle kohta kaatuu VIAT päälle aivan samoin kuin se Italialainen laiva ja Berlusconi.
- vertn7
Viat kaatuu Fiat kirjoitti:
Sulle kohta kaatuu VIAT päälle aivan samoin kuin se Italialainen laiva ja Berlusconi.
Hui hitto. Meinasin ostaa Fiatin, mutta onneksi kirjoitin. Ostankin täydellisen Fordin.
- Pellet sirkukseen
vertn7 kirjoitti:
Hui hitto. Meinasin ostaa Fiatin, mutta onneksi kirjoitin. Ostankin täydellisen Fordin.
Hui hitto. Osta hame pelle. Se pukisi varmaan suo hyvin Fordissasi !
- k0upp3
ja jos haluaa hieman asiallisempaa keskustelua i40 mallista niin;
http://www.hyundaiclubfinland.com/forum/index.php?board=9.0 - i40crdiaut
Vaikea uskoa kirjoittamasi perusteella saman lehden tuoreimman numeron kestotestiväliraportin otsikkoa samasta autosta: "Hyvä auto, pienet vaivat".
Ja ne surkeaksi moititut valotkin olivat vain suunnattu alkujaan vääriin.
- Enempi loistoa
Näin. Eli käyttäjätasolla ei koeta valoja normaalia huonommiksi. Jos säädöt on oikein. Mutta kyllähän iineljäkymppisen vakiovalot tietysti markkinoiden huippuvalaistukselle häviävät.
Pitää valita sellainen varustelupaketti, että tulee mukana isompaa loistoa. Ostovaiheessa vaan ruksaamaan oikein!
- Takavetodiesel 272hp
huhhuh oikeen joku ehdotti hyundaiclubfinland sivustoa... Onko jollain halvalla p-aska merkillä oikein oma faniklubikin... Voi herranjestas, ei tuollaisia romuja voi harrastaa kun autoja ei ole tehtykään kuin joku 15 vuotta huonolla menestyksellä. Joskus harvoin kun näkee liikenteessä jonkun alkeellisen Hyundai Accentin vuodelta 97 niin ei voi muuta kuin nauraa ja toisaalta sääliä kuskia.. Klubilaiset ei ole koskaan kunnon autoilla ajaneetkaan. Eräs puoli-tuttu ajatteli juuri hankkia Hyundain, sen takia vähän seurailen täällä että mikäs auto se oikein onkaan... Eipä ole vakuuttanut
- Ikävä kehitys
Se on tuollaista tekstiä kun vanhemmat eivät nykyään enää osaa valvoa nukkumaanmenoaikoja!
- Paila, Heimo
Täysin samaa mieltä. Eikä näitä i40 malleja näy tienpäällä. Hundain uusostohinnoissa on hurjasti ilmaa. Täältä Hundain todelliset hinnat löytyvät.
http://www.autohaus24.de/neuwagen-kaufen/hyundai
Saksan ALVi on 19 %, suomen 22 %. Eli kun lisää saksan hintoihin alvierotuksen ja suomalaisen autoveron hundain nettisivuilta niin näkee paljonko maahantuoja tekee lisätiliä saksaan verrattuna. Jollakin se S-ryhmän maailmanvalloitus vaan on maksatettava. Ja kun myy suomessa vähän kalliimmalla, voi vastaavasti killpaila halvempien hintatasojen maissa.- Uuno on nro1
Ja sama koskee K-ryhmän (Suomen) valloitus vag korsenin tuotteila, paljon ilmaa, suuret katteet ja autojen huono luotettavuus. Hyundai on kertakaikkisen hyvä, kateus pitää ansaita ;)
- Selitettävä tämäkin
Sellainen hinta Suomessakin ostajalta otetaan, mikä saadaan. Hulluksi olisivat tukkupuolella tulleet, jos toisin toimisivat. Et kai väitä, että kilpailevat maahantuojat käyttäisivät kaiken ajan päivästään siihen, että miettivät miten saisivat myyntikatteensa romautettua mahdollisimman lähelle nollaa.
Ja Hyundain näkyminen liikenteessä: aivan sama onko kirjoittaja näkevinään niitä vai ei. Kauppa käy kuitenkin (tilastojenkin mukaan) suurin piirtein niin kovaa vauhtia kuin Aasiasta saa autoja. Että sillee... - kyl kyl ky
Uuno on nro1 kirjoitti:
Ja sama koskee K-ryhmän (Suomen) valloitus vag korsenin tuotteila, paljon ilmaa, suuret katteet ja autojen huono luotettavuus. Hyundai on kertakaikkisen hyvä, kateus pitää ansaita ;)
ainoa Vag jossa ilman määrä vähäisempi verrattuna veroton hinta Saksassa vs verollinen hinta Suomessa on oikeasti Seat ja sen tehomallit. Laskin joskus vuosi sitten, että ilman veroja esim. Leon Cupra ja Fr ovat Suomessa hinnoiteltu jopa halvemmaksi kuin Saksassa, jos otetaan verovaikutus pois... Että näin. HInta-laatu kohdallaan, Saksasas varmaan laskeskeltu että syö liikaa Golf Gti markkinoita, jos esim. Cupra R siellä paljon halvempi kuin Golf Gti.
- NO Ku NO ku
kyl kyl ky kirjoitti:
ainoa Vag jossa ilman määrä vähäisempi verrattuna veroton hinta Saksassa vs verollinen hinta Suomessa on oikeasti Seat ja sen tehomallit. Laskin joskus vuosi sitten, että ilman veroja esim. Leon Cupra ja Fr ovat Suomessa hinnoiteltu jopa halvemmaksi kuin Saksassa, jos otetaan verovaikutus pois... Että näin. HInta-laatu kohdallaan, Saksasas varmaan laskeskeltu että syö liikaa Golf Gti markkinoita, jos esim. Cupra R siellä paljon halvempi kuin Golf Gti.
Kuten emppiiriset laskelmasikin sen "TODISTAVAT" ilmaa on, mutta missä? ;)
- pikku hyundai romu
NO Ku NO ku kirjoitti:
Kuten emppiiriset laskelmasikin sen "TODISTAVAT" ilmaa on, mutta missä? ;)
sun persseestä purkautuu kuule ilmaa äänekkäinä purkauksina. Peräsuoli huutaa kuin torvi kun tehtaan kokoamislinjalla kasaat jotain Nokian puhelimia... Voi voi kun sulla työt loppuu kohta. Voit sitten huudattaa peräsuoltasi vuokrakämppäsi lattialla, huonekalusi ovat jo nimittäin ulosmitattu. Olet konkurssissa. Siinä sulle yritysmaailman tarjoamaa ILMAA
- Nahkat silmille
pikku hyundai romu kirjoitti:
sun persseestä purkautuu kuule ilmaa äänekkäinä purkauksina. Peräsuoli huutaa kuin torvi kun tehtaan kokoamislinjalla kasaat jotain Nokian puhelimia... Voi voi kun sulla työt loppuu kohta. Voit sitten huudattaa peräsuoltasi vuokrakämppäsi lattialla, huonekalusi ovat jo nimittäin ulosmitattu. Olet konkurssissa. Siinä sulle yritysmaailman tarjoamaa ILMAA
Ja taas pääsi ISO aivopieru ;)
- vertailun voima
Siis Hyundai pesaisi testissä Toyotan Avensiksen!
- Jarruja tarttee
Ave jäi tuoreessa farmarien vertailutestissä viimeiseksi. Japsien ajettavuus muutenkin sellainen, että ihme, etteivät ajellessaan putoile saareltaan alas.
- 140 ja h1 pysyy
omat autot
-00 uusi hiace erittäin luotettava mutta äänekäs,tehoton,jäykkä,sisusta 70 luvulta en tykännyt mutta suomessa on hiace uskonto...
-04 uusi opel vivaro romu romu ja romu 21 kertaa takuuseen 50tkm aikana niveliä puslia puolet sähköistä vaihdelaatikko ym yms välille jäätiin useita kymmeniä kertoja
-06 70tkm ajettu -05 transit romu samat vaivat kuin vivarossa
-08 uusi transit 9tkm useita kymmeniä kertoja jäätiin välille 7xhinurilla huoltoon lähti kiertoon
-09 170tkm ajettu -05 hyundai h1 ajoin 20tkm ei mitään vikaa
-10 uusi hyundai h1 viime viikolla paloi ajovalon polttimo.
tehokas(170hv)hyvä ajaa sisusta henkilöautomainen hiljainen hyvä tällä ajan pitkään
henkilöautot
-07 -06 vm esittelyauto nissan primera epävakaa,äänekäs moottori muuten hyvä ja toimiva niin kuin nissanit yleensä=>perhe kasvoi
08 peugeot 307sw 60tkm ajettuna hyvä luotettava perheauto 1,6l bensa eli laiska ei muuta vikaa..ajelin 4 vuotta/70tkm
heinäkuussa -12 hyundai 1,6 bensamanuaali i40wagon paras auto millä ikinä ajanut kerta kaikkisen magee vakio/lisävarusteita löytyy ja on että tuota tuulilasin testitulosta en ymmärrä enkä komppaa ja penkin saa niin alas että 175cm kuski on jo liian matalalla ja paremmin sieltä ulos näkee mitä primerasta tai pösöstä ja valotkin on paremmat ja ilman lisävaloja olen joka autolla pärjännyt eli jos on yli 2,5 metriä pitkä niin silloin voi olla pää katossa ja penkki niin takana että takaikkunasta katsotaan ulos,ja jos toimittaja ajelee omalla lisävalohirviöllä ja siihen vertaa niin... kulutus on noin litran pienempi mitä pösössä alle 7l(3tkm keskiarvo) kun mielestäni 100km pisaralla pitemmälle ei kerro mitään totuutta tai ajotietokoneen näyttö höpö höpö notka niitä vaan tuijottaa niin etsikää peili negatiivisia tuloksia ihmettelen ihmettelen hieman kxenonit ainakin on hyvät
diedel/karvalakkimallista en osaa sanoa - hyndaifan
Just näin,,,,,valtava pettymys ennakko-odotukset olivat kovat.
Jäi ostamatta i40.- Pentti Hirvonen
Syytön minä siihen olen, että jäit työttömäksi Noksulta.
Toisaalta olet järkevä, kun siirsit ostopäätöstäsi myöhemmäksi, vaikka jo näit untakin i40: sellä ajamisesta.
Terveisin i40 2,0 style automaatilla ajeleva tyytyväinen autoilija.
- i40 on sittenkin ok
Uutena i40:n omistaja voi vain ihmetellä näiden lippalakkien vouhotusta siitä, että i40 olisi jotenkin huono auto?
Jos ostaisi samanhintaisen audin tai bemarin, niin kyllähän kädet väsyis ikkunoiden veivaamisesta, penkin säätämisestä, radiota tuskin olisi siihen hintaan, puhumattakaan mistään muista lisävarusteista, joita i40 on. Enpä todellakaan viitsi ajella autolla missä ei ole käytännössä kun takalasin lämmitin lisävarusteena :D
Onhan se kiva mennä auton viereen ja ilman avainta tai kauko-ohjainta avata ovi, samoin kun poistuu niin eipä tartte räplätä mitään kaukosäätimiä. Autonkin saa käyntiin kun painaa nappulasta, eikä tartte avainta kaivaa taskusta. Mitenkäs audi/bemarilinjalla tämä onnistuu?
Ajettavuus on loistava. Ei vetele vaan menee minne ratti näyttää. Kulutus on pieni, itselläni noin 4.3l/100km kiisseliä maantiellä.
Huollot on halpoja, ei tartte audin satkuja maksavaa hammashinnan vaihtoakaan kun on ketjukone. Varaosia saa jos sattuu tarttemaan, mikä ei i40:n kohdalla ole todennäköistä.
Tilaa on paljon, täysin verratavissa esim. Volvon V70:een. Takapenkillä oikeastaan ruhtinaallisestikkin!
Ai niin, onkos audeissa ja bemareissa lämmitetty ratti ja takapenkit? No ei taidan tuossa hintaluokassa löytyä.... tai jotain sinihammasta puhelimelle, ajotietokonetta, rattivaihteita jne jne...
1.7 kiisselissä on ihan riittävästi puhtia nykyliikenteeseen. Mieluummin ajelen taloudellisesti 99% ajasta, kuin kerran viikossa räväytän rekan ohi kohtaloa uhmaten (mitä audi/bmw tyypit näyttää harrastavan kun eivät oikeen muuten voi autoillaan loistaa).
Pitkät valot on surkeat, se pitää myöntää. Mutta siihen saa onneksi laitettua lisäpitkät nokalle.
Muuten en osaa moittia i40:stä... Kaikenkaikkiaan antaa rahoille todella hyvä vastineen, ja ajettavuuskin on kohdallaan! - Seu
Kun ei paremmasta tiedä voi tuokin kippo tuntua hyvältä.
- kokeile ite
Iltalehden testissä hyundai i40
”Farmaritaivaan uusin Ässä”
Maanantai 5.9.2011 klo 13.17
”Kokonaisuudessaan ajotuntuma asettuu jonnekin saksalaisen ja japanilaistyyppisen ajettavuuden välimaastoon.”
Muutenkin hyvä auto tuo. Kannattaa kokeilla itse!
http://www.iltalehti.fi/autotestit/2011090514327193_at.shtml
- Merkkis
Nyt kyn itsellä ollut vuoden i40 1.6 bensa vehje. Niin itsellä ei ole mitään moitittavaa! Ohjaus on erittäin kevyt mikä ei itseä haittaa, täydellä tankilla ajoin 940km mikä on minusta riittävästi 75l tankille.
Ajo-asennon saa erittäib mukavaksi kun jaksaa hakea, auton äänet eivät kuulu kajuuttaan, eikö myöskään renkaiden äänet.
Kaikenpuolin loisto auto tuohon hintaluokkaan! Iso ja tilava, takapenkkiläisten ei tarvitse murehtia jalkatilasta ja plussaa se että takapenkkejä saa säädettyä inan makuuasentoon.
Ainoat huollot ovat olleet 2 vuosihuoltoa, josta toisen kustansi autoliike- Merkkis
Auto on siis vm 2014
- Anonyymi
Korealainen osaa tehdä autoja. Saksalainen ei. WWW Saksalainen on murheenkryyni
Saksalainen esim.Audi on aivan liian paljon yliarvostettu automerkki. Se on nähty vuosien varrella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206959Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297865- 72855
- 40851