Suomessa ei ilmeisesti ole enää maahantuojaa Zaino-tuotteille. Mistä olette Zaino-tuotteita tilanneet? Googlellahan yrityksiä löytyy, mutta mistä olette myös tuotetta saaneet?
Mistä Zainoa?
2
119
Vastaukset
- Auto Masentaja 2
Ei oo tarvittu eikä taideta tarvitakaan koskaan. Ilman tuota zetaa sitä olisi nuorempana tarvinnut kovastikin...
- TarvisZainoo
Täälläkin kaivattaisiin Zainoa! Juuri käytin viimeisen Zaino-pullon pohjan auton vahaukseen ja tuli heti ikävä, kun ei ole tietoa mistä sitä saisi lisää? Autonpesupalstoilla suositellaan kaiken merkkisiä vahoja joita olen itsekin kokeillut, mutta Zaino on aivan ylivoimainen muihin vahoihin verrattuna! Vahauksen helppous, kiillon nousu, pölyttömyys ja kiillon kesto, siinä muutamia hyviä puolia. Auto on myös helppo pitää puhtaana, eli mistähän tuota kannattaisi tilata?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921816- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 47761
- 36752
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683