mukava tunnelma ja kaffet.. kaik on nii mukavii.., ei sie puhuta pahaa.. vaaan rakkauden sanoja.
Meikäläisten seuroissa on hyv' olla.
10
137
Vastaukset
- Kalle.
Mistä päin kirjoitat , saanko luvan kysyä.
- hyvää,pahaa
Kerro paikkakunta niin tullaan sinne oikein joukolla seuroihin?
- 22
No, Hlinna tietennii.
- Matti.
22 kirjoitti:
No, Hlinna tietennii.
Olen samaa mieltä , olen asunut 2004 :sti siellä
on hyvä paikka ja hyviä miehiä sananpalvelussa
ja naisia , keittiössä ja salissa .
- turkkuses
Turku seutuineen on mukavista ihmisistä koostuva yhteisö. Ei meikäläisyys ole pelkkä usko, vaan enemminkin tuttavaverkosto, jonne mahtuu montaa mieltä ja mielipuolta. Enemmin olen perinneseuralainen kuin ns lapinuskova.
- ville.
Turkkuses on aika omavanhurskas poppoo
Vaikka se AL.:kin jo kuoli siellä täytyy olla
muitakin samaa aartetta muuten se olisi
jo oientunut ,. ellei se lähene Lahjavanhurskautta
siellä kuollaan kuolemalla .
- su
Kuulkka ny. Mä oli kerr viiko Turus töis. Tiedättekö mitä, turkkulaine on kauhe sisssäpäi lämppivä ihmine. Voin olla vääräsä, jos vaik minu kohalle ei sit osunu paikalisi lestatiolaissi. He ova kyl paremmpa sakkia, varsinki nuaret. Mut ihmisii ne o turkkulaiseki.
vitsi, vitsi...- ville.
Mää sanon totuuren , kuule , samalaisen dortsdi nekin
Wc :hen pyöräyttää , ihmisii hekin on . - ni pal me ol kivoi
ville. kirjoitti:
Mää sanon totuuren , kuule , samalaisen dortsdi nekin
Wc :hen pyöräyttää , ihmisii hekin on .turkkulaise vääntä pönttöön bythonin.. ei mitää tavalisii.. pötköi...
- Järvisvel mettäst
Tääl ollaa nii kriittisii uskon koukeroist, mut 90% ei välitä kuin sen et käy seurois ja elää suht sopiast uskon ja arjen kera.. rukoilee joskus hiljaa ja ei tee numeoo uskostaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2593161Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.691221- 661153
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180938Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47856- 47799
- 60789
- 40691
- 45682
- 39658