K=15
laji: Kauhu\komedia
tullut: 1978
elokuva on tosi raaka ja se on silti hyvä, mulla on se elokuva.
Juoni
Kaksi nuorta lähtee vanhaan tai kielletty paikkaan ja siellä on allas.
ne menivät uimaan ja kuolivat. Sitten tuli joku nainen ja etti jonkun miehen kaa niitä kaksi nuorta. Sitten ne tyhjensivät altaan ja piraijat pääsivät pois altaasta ja menivät jokeen syömään ihmisiä. kato piraija 1978. Englanniksi pirnaha 1978. kato mitä elokuvassa tapahtuu.
piraija 1978
Joonanteri123
4
133
Vastaukset
- dfd
Jooh tota minkäs ikäinen olet
- fgjrgiojog
Ja sinun ei tulisi katsoa kielletty alle 15:n elokuvia, kirjoituksesta päätellen olet ala-asteikäinen
- fg
Itse oon nähny vaan 2010 version. Mutta hyvähän se oli.
- wqsdfghh
Epäkohta: Piraijat eivät koskaan hyökkää ihmisen kimppuun. Pelastyvät tulevaa ihmistä ja pyristävät pakoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.693254Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6885- 84879
- 34810