Sinulla ei sitten tainnut ollakaan suuria määriä miehiä kierroksessa? Tai sitten vaan katselet kokoajan uusia. Et vain taida tietää mitä haluat itseltäsi, elämältä ja elämänkumppanilta.
Mielenkiintoista
16
529
Vastaukset
- Törkeetä
Tiedänpäs. Itse et tiedä.
- Ei kuulu sulle
Ehkä hän ei ole vain kiinnostunut sinusta.
- kunkin nykyaika
No ei ollut, nyt vasta taisit sen tajuta. Nytkään en uusia etsi enkä edes katsele.
Tiedän kuule nyt kaikki nuo mitä haluan, toivon ja mihin olen valmis.
Miten se sinulla nykyään pyyhkii? - Mielenkiintoista,
mielenkiintoista, mielenkiintoista... otteko vähän tylsiä?
- miehetön
Oiksoo hei loogista, että jos on aikaa ja tarve haahuilla täällä, ei todellakaan oo oikeesti montaa miestä kierroksessa! :)
- sössön
miehetön kirjoitti:
Oiksoo hei loogista, että jos on aikaa ja tarve haahuilla täällä, ei todellakaan oo oikeesti montaa miestä kierroksessa! :)
- vtsit knu soais kirjottaa npee-sti okein -
- nerot liikenteessä
miehetön kirjoitti:
Ainahan täältä saa lukea, miten yksi ja sama leikkii aivan jokaisen - paitsi kirjoittajan itsensä - kanssa, täällä.
- höpsön
Nimimerkki treffailija mies kysyy onko toisella monia vaihtoehtoja. :) Pata kattilaa jne. Itselläni ei ole mitään treffikumppaneita yhtä ajattelen.
- 5 ja 14
No ap selvästi katuu epäilyjään ja samalla epäilee lisää. Yhtähän sitä ajattelen minäkin.
- Tasapainoista elämää
Tai sit näin että mistä niin päättelit että miehiä on kierroksessa enemmänkin......
en ole sellainen nainen! - yksi vastaus tääkin
no joo,onhan mulla aina ollut ihailijoita,mutta en mä kyllä niiden mukaan ole lähtenyt.
- ewwwk
Juu, on tosiaan ihmisiä, joilla ei ole monia, vaikka olisi siihen mahdollisuus. Selitä se turhaan noille patakattiloille.
- Mistä olet
tullut tuollaiseen päätelmään hänen suhteensa ? Kovin hyvin et ainakaan taida häntä tuntea etkä tietää hänen elämästään, ainakaan tekstisi perusteella.
- .
Ihminen, joka kirjoittaa noin, ei ole itse mielenkiintoinen.
- -byebye-
Sinullapa niitä naisia sitten olikin/onkin kierroksessa enemmänkin ja uusia taidat katsella koko ajan! Vihdoinkin tajusin olevani vain yksi lenkki ketjussa, ja irrotin itseni siitä..
- Melkoisen
mielenkiintoista mitä lähimmäiset toisistaan miettivätkään. Ajatellaan että ihminen ei itse tietäisi mitä elämältään tai elämänkumppaniltaan tahtoo. Kahden kauppa se kuitenkin on, parhaassa tapauksessa molemmat tahtovat samansuuntaisia asioita ja huonommassa toiveet eivät kohtaa. Pulmat selviävät kysymällä jos on asianosainen, jos taas ei ole vastaus saattaa olla mitä tahansa taivaan ja maan väliltä ja siltikin ihan oikeutettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750