Mitsubishi Galant

m-g

Kertokaas poies tällaiselle autoista vähän tietävälle immeiselle, olisikos järkevä ostos tuommoinen Mitsubishi Galant vm. -96... Tosiaan 1,8l kone ja ajettu hiippasen ylitte ~ 250 000km... Hinta sitten tuhannen pintaan.

Elikkäs ihan vaan kertomuksia onko Galantista mihinkään perusautona, ja enimmäkseen se, että onko paljolti vikoja jne... Vapaata kerrontaapi / mielipiteitä, kiitos...

5

375

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MitsuMama

Mulla nyt toinen Galant menossa, ekalla ajettiin 340000 asti ja sitten alkoi kuluvia osia hajoilla, alkuperäinen laturi, jakohihna, ym. Mutta ne on kuluvia osia joten sen suhteen ei valittamista.
      Itse olen pitänyt kovasti ajotuntumasta, kiihtyvyydestä, varustelusta ja ulkonäöstä. Tilaakin riittää sekä ohjaamossa että takaluukussa.
      Ei mulla ole valittamista Galantista.

• m-g

Kiitosta... Elikkäs positiivista asiansuntaa ainakin tässä vaiheessa! Tätä juuri kovasti kaipaan, että tulisi varmempi ostopäätös...

Kyseisellä autolla siis saisi viellä hyvin kilometrejä kasaan, entäpäs sitten tuo hintasuhde, kun tonnin pintaan tapauksesta maksaisin, onkoha tähän jotain kommenttia...? Sekä lisää muuta kerrontaa, antaapi tulla...

• MitsuMama

Alle tonnin maksaisit?
      Halvalta kuulostaa, mutta näkemättä autoa on paha sanoa mitään.
      Tosin moottori on 1.8 ja vaihteisto ilmeisesti manuaali?
      Onko katsastettu? Mitä osia on vaihdettu viime vuosina?
      Alatukivarsien vaihto on melko kallis operaatio, samoin pakoputki kokonaan vaihdettuna. Jos näitä on edessä.
      Selvitä mahdollisimman paljon huolto/korjaushistoriaa ja tee sitten päätös. Autona Galant on hyvä ja miellyttävä, mutta toki siinäkin osat kuluvat.

• entinen mitsumies

Ainoana vikana mitä löysin 90 000km aikana oli etunivelien yliluonnollisen nopea kuluminen. Muuten tekniikaltaan erittäin hyvä eikä mikään ruostekasa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2850
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      31
      2473
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2229
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1850
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      390
      1686
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      103
      1624
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      308
      1539
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      134
      1438
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1436
    Aihe