ei mitään oloja

namsmsm

Hei!
olen 22v ja raskaana vk10. ajattelin kysellä raskausajan pahoinvoinnista.. itselläni ei ole ollut mitään oireita..ei pahoinvointia, en haista tuoksuja/hajuja voimakkaana, rinnat eivät ole kipeät... yms. oikeastaan minulla ei ole mitään mikä viittaisi että olen raskaana, paitsi positiivinen raskaustesti ja kutsu ultraan? Joskus kuulin jostain, että pahoinvointi yms. on merkki siitä että lapsella on kaikki hyvin tuolla mahassa..eli voiko se olla mahdollista, että tuo minun maha-asukki ei olekkaan elävä ?tai siis tottakai sekin voi mahdollista olla kun ei ole ultrassakaan käyty. mutta pitääkö tollanen väite yleensä paikkaansa? kiitoos jo etukäteen.

5

318

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raskaus.

Heippa!

Ei pidä laisinkaan paikkaansa!
      Jokainen raskaus on omanlaisensa, toisilla kaikki oireet toisilla ei minkäänlaisia.
      Oma ainut oireeni oli jatkuva pissahätä. Muuten ei raskaudesta tietoakaan.
      Kaikki silti hyvin.

Onnellista raskaus aikaa!

• rv32+1

Minunkin raskauteni on ollut täysin oireeton. Alussa minulla ei ollut mitään oireita ja positiivinen raskaustesti olikin aikamoinen yllätys.
      Minulla ainut "oire" on ollut kasvava vatsa ja vauvan potkut. Minusta se oli ainakin todella raskasta kun ei ollut mitään oireita. Oikeastaan vasta sitten aloin uskoa raskautreen kun tunsin ensimmäiset liikkeet rv 20.

Onnea sinulle paljon odotukseen! Ja muista nauttia oireettomasta odotuksesta, moni wc- pönttöä päivittäin halaileva odottaja vaihtaisi paikkoja kanssasi varmasti millon vain!

• oireetonta täälläkin

Täällä sama!

Mitään oireita ei ollut tai viitannut raskauteen. Ainut oire oli kuukautisten poisjäänti. Pahaa oloa ei ollut kertaakana koko raskauden aikana ja täysin terve tyttö syntyi.

Itse vasta uskoin raskauteen kun maha alkoi kasvaa. Monesti naureskelin ystäville ja miehelle että en tietäisi olevani raskaana jollei maha kasvaisi :o).

Myöhemmin oireina tuli sitten jatkuva pissahätä ja loppuraskaudesta lapsi oli laskeutunut niin että painoi jo häpyluuta. Siinä ne oireet olivatkin. Mutta alku- ja keskiraskaus olivat täysin oireettomia.

• Ei oireita.

Myös täällä viikko 10 alkanut ja ei minkäänlaista pahoinvointia ollut eikä oikeastaan muitakaan oireita..ajoittaista väsymystä kylläkin. Varhaisultrassa käyty 8 viikolla ja siellä kaikki hyvin :) Täytyy vaan uskoa, että kuulumme tosiaan siihen ryhmään jotka "säästyvät" pahoinvoinnilta :)

• hansu_83

mulla ekassa raskaudessa ei ollut mitään oireita ennenku rv 14, silloin alkoi pahoinvointi joka jatkui lähes loppuun saakka, ei tosin ollut koko ajan huono olo mutta useampia kertoja viikossa sai olla pöntön äärellä... terve tyttö syntyi kuitenkin. tokassa raskaudessa pahoinvointia ei kummemin ollut, väsytti vain kovasti, oireet loppuivat rv 8 ja rv 10 sikiö todettiin kuolleeksi :(
      kolmannella kerralla pahoinvointi alkoi heti ja sitä kesti rv 13 saakka sen jälkeen ei mitään oireita kasvavaa mahaa ja raskausdiabetestä lukuun ottamatta, terve tyttö syntyi tästäkin odotuksesta. minusta kaikki 3 raskautta ovat olleet aivan erilaisia joten niin se vaan on että jokainen on yksilö :) onnea raskauteen ja nauti odotuksesta, moni varmasti olisi iloinen oireettomasta raskaudesta :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5140
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      124
      1643
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1479
    4. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      50
      1406
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1205
    6. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1110
    7. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1037
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      999
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      827
    10. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      16
      827
    Aihe