Selailin tuossa kalenteria ja katselin sieltä nimipäiviä. Tänä keväänä sun nimipäiväsi sattuu kyllä niin osuvasti ja kaikin puolin hauskasti ja lisäksi vähän erikoiselle päivälle, että tulee sitten sen mukaan tunnisteetkin kätevästi, kun toivottelen sulle hyvää nimpparia :)!
Nyt en malta, en malta, en malta olla
10
367
Vastaukset
- tiedän kyllä omani
Äkkiä selaamaan kalenteria :),jospa siellä,vaikka olisi minun nimpparit tulossa.
- nyt jänskättää
Oiskohan helluntaina.Ei,nyt mä en kyl kestä.Jos ei heilaa helluntaina,niin ei sitten koko kesänä.Sitäkö meinasit.
- selailija sepu
selailin tuossa ikävä-palstaa katselin sieltä nikkejä, sun nikkejä on auckland, coldpaly1111 ym... Hyviä nikkipäiviä,,,ja -öitä sulle :)!
- ap
Voi anteeksi, kävi niin kuin usein innostuessani, että tohkeissani toimin ja unohdan siksi jotain oleellista. Tämä meni n > m.
- sepu selaa
ap kirjoitti:
Voi anteeksi, kävi niin kuin usein innostuessani, että tohkeissani toimin ja unohdan siksi jotain oleellista. Tämä meni n > m.
heh heh, niin varmaan meni
- osusko huhtikuu?
-----------------------
- ap
Maaliskuu...
- toivekypärä
Se olisi Guillaumen nimipäivä.
- ap
toivekypärä kirjoitti:
Se olisi Guillaumen nimipäivä.
Sinähän juhlit sitten vasta huhtikuussa. Mutta joku muu voi onnitella sinua :)!
- kukkuluuruu
ap kirjoitti:
Maaliskuu...
neljäs päivä on Venäjän presidentin vaalit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2592727Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka172197Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3391934- 1051659
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois961599Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2081313- 671220
- 251141
- 501103
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl751083