oon 16 vuotias tyttö ja mun ongelmani on ylisuuret ihohuokoset, jotka ovat jatkuvasti tukossa. Muuten ihoni on melko hyvä, lievä akne on jo paranemassa, mutta rasvaisuus vaivaa vielä. Pesun jälkeen ihoni taas ihan hilseilee kuivuuttaan, mutta sen saa nopeasti rauhoittumaan humektan-voiteella. Jos taas pesisin ihoani kuivan ihon tuotteilla, olisi ihoni vielä rasvaisempi. Eli mikä avuksi? Olen kokeillut mm. lumenen turvenaamiota, joka on auttanut puhdistamaan huokosia, mutta tämä kestää vain pari päivää. Kosmetologilla en ole käynyt, luultavasti tulos olisi samanlainen, eli kestäisi vain vähän aikaa.
Ihohuokoset tukossa!!!
turhaantunut16v
1
227
Vastaukset
- fjfjdfjfdsjsf
Kannattaa kokeilla kosmetiikkaa, joka ei tuki ihohuokosia. Esim. Erisanin kevyet kasvovoiteet (kosteuttava kasvovoide tms. nimeltään), puhdistusgeeli ja kasvovesi ovat hyviä, niitä löytyy lähes joka marketista. Kokeile vaikka ensin niitä. Kosteuta joka ikisen pesun jälkeen iho kasvovoiteella, koska kun peset ihon oman suojarasvan pois pesuaineella, täytyyhän sen saada kosteutta tilalle purkista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760