PUTOUS 2012 yleiskeskustelu !

Putousfani

Putouksen kolmatta kautta on nyt nähty kahden jakson verran. Kuka on parhain ja kuka huonoin hahmo? Mitä mieltä olette sketseistä? Mitä ajatuksia ohjelma yleensäkin herättää? Tähän keskusteluun voi kommentoida kaikesta Putoukseen liittyvästä (:

Hahmot:

Leena Hefner o.s Herppeenluoma (Armi Toivanen)

Jani-Petteri (Iina Kuustonen)

Hieno Åhlgreen (Riku Nieminen)

Sulo (Jukka Rasila)

Piia Potka (Elena Leeve)

Usko Eevertti Luttinen (Aku Hirviniemi)

Kari "Köli" Rautiainen (Jussi Vatanen)

Yosefina "Yossu" Samantha Näätä (Krista Kosonen)

38

1079

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1+9

En tajua miks Sulo tippu :( Se ei ollu paras, mutta oli se nyt parempi, ku esimerkiksi Piia Potka! Siis Piia oli kaikista surkein!! En tajua miten se ei ollu ees putoamisvaarassa... Surkeimmat hahmot mun mielestä on just tuo Piia Potka ja toinen on tuo Leena Hefner... Paras on Akun pappi ja Jossu! :DD

• Niinnojuu

No ei tosiaan Sulon olisi pitänyt pudota. Sulo oli hyvä hahmo.

• Kölin fani

Niin just. Huonoin on alusta asti ollu Jani-Petteri!

• putous

Aku Hirviniemi voittaa

• pepsikkä

Se viime jakson lentokonesketsi ei edes hymyilyttäny -.-

• Naurattaa vieläkin

Musta se lentokonesketsi oli loistava :D

• Mr.

Potka huonoin MUTTA Leena Hefner on paras. Aku ja Riku yrittää menestyä vanhoilla meriiteillä.
      Nyt ne on huonoja.

• huhohhh

Sketsihahmot huonompia kuten esim viime vuonna jolloin melkein kaikki hahmot olivat hyviä

• Jape77
    • Jepsun jee
    • EnOleYlilaudasta
    • Putousfani

Onneksi Potka tippu!! Alussa oleva vaalisketsi oli tosi hyvä :D Sai ainaki mut nauramaan (:

• Hauskaa ja ei

Hahmot välillä tosi hauskoja, mutta....

Miksi katsojia kidutetaan näin tylsällä lässytyksellä. Surkeaa. Kun ei keksitä nopeasti mitään hauskaa niin ei. Vanhat aiemminkin käytetyt mitäänsanomattomat ja kuluneet "vitsit" kuten tämä uusin Iinan mokaus. Usein ainoa vitsi niissä on että ne ovat ns. kaksimielisiä tms alapään juttuja... Tai sitten niissä ei ole yhtään mitään ideaa, ei vitsiä ei yhtään mitään.

Annettaisiin mieluummin hieman enemmän ajatteluaikaa, niin toivon mukaan katsojatkin saisivat nauraa hauskoille jutuille ja ideoille.

Vaikka en tiedä onko siitäkään apua kun ajattelu tuottaa tuollaista kuin MORMONIEN Heitto. Törkeä pätkä. Eikö näyttelijöilläkään ole minkäänlaista omaatuntoa mihin lähtevät?

Hahmoille saa parhaimmillaan nauraa kyllä. Mummokin on kyllä tosi pakkaus, vaikka tietynlaista pilkkaahan nämä hahmot aina ovat

• Sairas maailma
        Hauskaa ja ei kirjoitti:

Hahmot välillä tosi hauskoja, mutta....

Miksi katsojia kidutetaan näin tylsällä lässytyksellä. Surkeaa. Kun ei keksitä nopeasti mitään hauskaa niin ei. Vanhat aiemminkin käytetyt mitäänsanomattomat ja kuluneet "vitsit" kuten tämä uusin Iinan mokaus. Usein ainoa vitsi niissä on että ne ovat ns. kaksimielisiä tms alapään juttuja... Tai sitten niissä ei ole yhtään mitään ideaa, ei vitsiä ei yhtään mitään.

Annettaisiin mieluummin hieman enemmän ajatteluaikaa, niin toivon mukaan katsojatkin saisivat nauraa hauskoille jutuille ja ideoille.

Vaikka en tiedä onko siitäkään apua kun ajattelu tuottaa tuollaista kuin MORMONIEN Heitto. Törkeä pätkä. Eikö näyttelijöilläkään ole minkäänlaista omaatuntoa mihin lähtevät?

Hahmoille saa parhaimmillaan nauraa kyllä. Mummokin on kyllä tosi pakkaus, vaikka tietynlaista pilkkaahan nämä hahmot aina ovat

Pitäiskö sun jättää lääkkees syömättä ja mennä ulos? Ei se ole todellista, se on huumoria.

• Herppies

1. Usko Eevertti Luttinen 2. Jani-Petteri 3. Hieno Åhlgren
      En ymmärrä miksi Leena Hefner o.s Herppeenluoma ei pudonnu vielä. Niin pöljä ja pitkästyttävä hahmo että jos ei muulloin halua jääkaapilla käydä niin silloin. Piia Potka olisi saanut jäädä ja Hefner ulos. Näkee kuinka huumorintajuttomia äänestäjiä on.
      Aku Hirviniemi ja Iina kuustonen näyttelijöiden parhainmistoa. Myös Krista Kosonen hauska.

• Mr.

Hefner paras ja Potka oli huonoin.Eikö teillä ole huumorintajua?

• gggggggggggggguuuuuu

Mitä Hefnerissä nyt muka on hauskaa? Nainen on varastanut tuon "olin hirveen, hirveen kännissä" suoraan vanhasta brittisketsisarjasta.

• öojpp+9å+9u+9

Hefner ei ole hauska vaan erittäin ärsyttävä. Aivan samoin kuin tämä Kososen näyttelemä "toistissinen" nainen.....molemmat joutaisi hevon v**tuun.

Luttinen paras, Jani-Petteri toinen ja Hieno on kolmas.

• Mr.

Monesti juoppo ei osaa nauraa juopolle. Hefner on juoppo ja ite olen raitis. Ehkä se on siksi hauska.

• Putousfani

Hefner on huono myös minusta! Mutta Hefneriäkin huonompi on Varamies. Siis mitä hauskaa siinä on?! Ihan oikeesti! Ei mitään!

• Mr.

Uskon että kaks seuraavaa tippujaa on Kari "Köli" Rautiainen ja Yosefina "Yossu" Samantha Näätä. Sehän oli hauskaa kun siinä lopussa Hieno Åhlgreen ja Hefner katto toisiaan ja
      Hieno sano että "en minä sanonut mitään", Herner sano että "mitä".

• Putousfani

Toivottavasti Kari "Köli" Rautiainen tippuu tänään! Innolla ootan jo iltaa ja Luttisen esiintymistä :D

• Kölin fani

Mun mielestä jäljellä olevista hahmoista parhaat on Leena Hefner ja Yosefina "Yossu" Samantha Näätä. En osaa sanoa, kummasta tykkään enemmän, kun ne on molemmat niin hyviä.
      Kolmanneks paras on Hieno Åhlgreen, vaikka pidän paljon myös Usko Eevertti Luttisesta. Pakko myöntää, että kaikki Uskon jutut eivät ole mun mielestä hauskoja. Toisaalta taas joskus Usko on parasta..
      Jani-Petteristä en tykkää, vaikka välillä sekin onnistuu vähintäänkin hymyilyttämään.
      Varamies oli suosikkini.

• Putousfani

Onneksi Varamies tippu!! Seuraavaksi varmaan tippuu Jossu, koska se oli taas kolmen huonoimman joukossa... :s Mää en enää tykkää Jani-Petteristä niin paljoa, koska siitä on tullu jotenki tylsä. Vissiin on odotukset koko ajan niin korkeella siitä ja sitte joutuuki pettyyn. Esimerkiksi just se sen Kymppitonni nii voi huoh -.- Meinasin kuolla tylsyyteen...

• Putouksen Rakastaja!

Heh, mun mielestä Jani-Petterin Kymppitonni oli parasta, mitä sillä hahmolla on tähän mennessä ollut. Se oli hauska :D
        Muuten en Jani-Petteristä ole edes tykännyt.
        Mun huumorintaju on varmaan ihan päinvastainen kuin monilla. Kun Jossustakin tykkään tosi paljon. Ja Varamies nauratti mua tosi paljon.

• Töttöröö...

Hieno Åhlgreen ja Hefner parhaimpia. Onneksi olin eilen pysäyttäny kuvan digi-boksista justiinsa kun Jani-Petteri oli. Kun jatkoin kattomista niin pysty hyppiin sen yli. Ei sitä Jani-Petteriä jaksanu kattoa.

• Hehheh :D

Usko on kyl paras :D
      mut nyt alkaa mietityttää että jos usko saattais tipahtaa jossai vaihees TAI jos se voittaa ni mitä tulee tapahtumaan. Kun Uskon talentissa lopussa usko sanoo ''Jaakoppi mä rakast-mä rakastan-'' niin jotenkin alkaa mietityttää :S

• JP<3

Jani-Petteri ei ole ehkä hauskin, mutta suloisin on :333 Go Iina!!
      Usko vrmmaa voittaa.

• Surkea.

J-P on tosi surkea. Ei mitään hauskaa siinä hahmossa.

• aweqwwwqe

Putous on paskaa

• Hienolle nyt ääniä

Nyt ääniä Hieno Åhlgrenille!!! Selvää on että kärkikaksikossa on julmetun hauska Usko Eevertti Luttinen ja Jani-Petteri. En voi käsittää miksi täysin tylsä ja typerä hahmo Leena Hefner on vielä kisassa mukana. Siis eihän siinä ole edes mitään huvittavaa. Sääli että Yossu putos! Leena olis saanu lähteä pätkimään. Toivottavasti ensi kerralla ja saamme vielä nähdä tuon rollaattorin kanssa potkivan tosi hauskan mummon touhuja kärki kolmikossa:)

• totaalirepeäminen

Jani-Petteri on mielestäni paras. Aivan loistavia myöskin Usko, Leena ja Hieno, se Jossun tissiräjähdys hajotti ihan kympillä :DD Itse ajattelen niin, että tuollasesta ohjelmasta saa kaikkein eniten irti ympäristöään monelta kantilta katsovat ja pohtivat ihmiset: nuo hahmothan on täysiä kärjistymiä ja stereotyyppejä todellisista olemassa olevista ihmisistä ja luonteista. Ja niiden keksijät todella älykkäitä. Jos on turhan tosikko niin ei sit parane kattoa nii ei tarvii valittaa. Itse kunnioitan aivan valtavasti jokaista näyttelijää aikaansaannoksineen, ei ole varmasti helppoa naurattaa suurta yleisöä. Jos on pakko valita heikoin lenkki nii sanoisin että Sulo se oli, siinä hahmossa ei ollut tarpeeks kosketuspintaa arkimaailmaan.
      Joka jakson olen kattonu ja joka jakson aikana nauranu enemmän ku viikon muina päivinä yhteensä! :DD

• ei saa hakata ketään

Mä olen liian tosikko, koska tulin surulliseksi siitä, että J-P sanoi hakanneensa Teron Varamiehen kanssa (tai jotain vastaavaa). Kun on ollut koulukiusattu, mikä on hajottanut sisimmän, niin tällaiset jutut eivät naurata.
      J-P on minusta ristiriitainen siinä mielessä, että hänellä ei ole kavereita ja ainutta seuraa on terapeutti (ja nyt Varamies). Joten voisi ajatella, että J-P olisi yksin siksi, että häntä ei haluta ottaa mukaan mihinkään. J-P on niin älykäs ja ikäisiään kehittyneempi, että ehkä hän ei edes halua mukaan ikäistensä juttuihin. Toisaalta hän on kyllä maininnut esim. larppaavansa yksin kellarissa, koska hänellä ei ole kavereita. En nyt enää muista, oliko Tero kiusannut J-P:tä, vai mistä se pakkomielle Teroon. Olen silti sitä mieltä, että vaikka joku kiusaisi, ei ketään silti saa mennä hakkaamaan. Jani-Petteri hahmona vaikuttaa muutenkin enemmän kiusaajalta kuin kiusatulta. On kovin itsevarma ja vitsaileva, jollaiseen ei kaikki terapeuttia tarvitsevat (rikotut ihmiset) pysty.

• Ei niin tosikko

Vähän positiivisuutta ja tosikkomaisuus edes hetkeks pois! Kyllä minuakin kiusattiin koulussa mutta silti pidän Jani-Petteristä. Yhtälailla vanhukset vois repiä hernettä nenään Hieno Åhlgrenista, papit Usko Eevertistä tai itsekeskeiset tissien suurennuttajat Yossusta. Se tosielämän hahmo kärjistettynä mihin on helppo samaistua tekeekin sen huumorin mikä naurattaa. Eihän sulo hahmona edes naurattanut kun sitä ei voinut verrata mihinkään tosielämään.
        Minun mielestä putous näyttelijät tekevät putouksessa hienoa työtä koska viikon parhaat naurut saa joka lauantai ja jaksoja oikein odottaa aina!

• Hieno fani

Hieno joutuu liilkumaan koko ajan muut saavat lässyttää paikallansa, Hieno saa multa ison plussan myös näyttelemisestä.

• Usko Kakkospesällä

Hieno Åhlgren Tiputtivat parhaan hahmon ohjelman historiassa. PER....TÄ koko äänestys.

PROTESTI JA Hieno TAKASIN

• En tunnistanut

Ketkä esiintyivät Leena Hefnerin esityksessä? Siis ne ulkopuoliset esiintyjät? Pikkutyttö ja joku laulaja tanssijat.
      Mikko Kuustonen oli myös, mutta siitä ei voinut erehtyä, koska esittelikin itsensä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      204
      3085
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1590
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      92
      1442
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      88
      1342
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1304
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      148
      1206
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1168
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      120
      992
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      912
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      793
    Aihe