Tilattiin lauantai-iltana ambulanssi vanhukselle mutta auto ei tullut ollenkaan. Missä vika eikö Iisalmessa ole autoja . Tietääkö kukaan tarkemmin ambulanssi tilanteen.
Iisalmen ambulanssit
6
779
Vastaukset
- Iisalamen ambulanssi
hommeli on kokonaan SOTEN juttuja! -Oeskoon tuolla sote-sotkulassa ollut kovanluokan kokoos asiaankuuluvine virvokkeineen ja orgioineen ja ambulanssit ensihoitajineen elvyttelemässä "liikaa nauttineita ja liikaa naipotelleita" takasi eläviin kirjoloihin. -Toivon hartaasti, että ovat epäonnistnneet aenakiin osittaen.
- Sil viisiin...
Meikäläinen soitti ambulanssin yks lauantai-ilta klo.19.00, sanoivat, että lähtee tulemaan. Ei kuulunut ei näkynyt, ootin kokoyön, sitten aamulla soitin klo.06.00 ja peruin, kerroin, että ei tarvitse enää tulla, tilasin tarvitsijalle mustanauton. Se tuli 45min päästä, seuraavalla viikolla lauantaina, iltapäivällä oli suku koossa.
- 8+8
Eikö se nykyään mene niin,että jos soittaa hätänumeroon,siellä arvioidaan tarvitaanko ambulanssia.Mutta luulisi,että sanoisivat silloin selkeästi,että ambulanssi ei ole tulossa.
- one one two
Hätänumeron kautta tilattu parisen tuntia odotusta välillä kysytty missä viipyy. Lupasivat tulla jos ei ole kiirelisempiä tapauksia eli hengenlähtö lähellä.
Mutta montako samanlaista kiireelistä saa olla, että ambulanseja riittää. - mitäs teet
no mutta suomessa pitää tottua siihen että tulee tai ei jatkossa.Itse joskus kun menee hakee apua tklle ne saattaa käännyttää kotiin myös.Eli kaikkeen pitää tottua ja apua ei vaan saa..Oman-onnensa nojassa ollaan..siihen totutaan
- Jaana 2
No, viime yönä Iisalmessa ambulanssikuskit herättivät koko rapun asukkaat. Olin lähdössä kahden aikaan töihin joten minulla paloi valot. Kuulin vessaan, kun ikkunalautaan hakattiin ja huudettiin kovalla äänellä avaamaan ovi. Kun menin, toinen miehistä tokaisi: " Tulit sitten kuitenkin avaamaan." Ja sen jälkeen yritti tulla minun perässä asuntoon, tarttui oveen kiinni. Sain käännytettyä ne oikean "uhrin" luo, jossa viipyivät noin minuutin pari. Käytös ja ilmeet olivat molemmilla, etteipä nämä hommat oikein hotsita.Jos on tällaista, niin toivottavasti lähden täältä saappaat jalassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872