Väyrynen nauraa koko matkan pankkiin...

Kapt evp H K

Väyrysen mukimyynnin tavoitteena on ollut kasvattaa ehdokkaan henkilökohtaista vaurautta. Tyhmä kansa lähti ostamaan mukeja vielä Väyrysen olettamaakin paremmin. Ei siis ihme, että Väyrynen nauraa tyhmälle kansalle koko matkan pankkiin....

7

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • P.V.

Ei Väyrynen tosissaan tavoittele presidentin virkaa. Hänen tavoitteenaan on vain tehdä lisää pätäkkää itselleen tällä kampanjalla.

• Eläkeläispersu

Olet aivan homman ytimessä. Juuri tästä on Paavo Väyrysellä kyse.

• pätäkkä ja valta

• Miksi muut presidenttiehdokkaat eivät rahoita vaalikampanjaansa itse myymällä erilaisia kampanjatuotteita?

• Hyvä idea
        Pystyyn_kuollut kirjoitti:

Miksi muut presidenttiehdokkaat eivät rahoita vaalikampanjaansa itse myymällä erilaisia kampanjatuotteita?

Onhan muillakin joitain tuotteita, vaan eivät ole yhtä myyviä kuin Paavon Minä-mukit. Toivotaan, ettei Paavo myöhemmin ota muki-ideasta kunniaa vain itselleen, kun on jo selvinnyt niiden olevan ryhmäpohdinnan tulos.

Eipä olisi kyllä ikinä uskonut, että vaalien yhteydessä myytävä tuote myisi noin hyvin. Muumi-mukien menekin ymmärtää hyvin, mutta Paavo-muki... Oi näitä aikoja ;)

• No siksi kun
        Pystyyn_kuollut kirjoitti:

Miksi muut presidenttiehdokkaat eivät rahoita vaalikampanjaansa itse myymällä erilaisia kampanjatuotteita?

se on niin läpinäkyvän lapsellista. Minä Minä Minä-mukit kolahtivat hurmoksellisiin maatiaisjuntteihin täysillä ja Paavo teki hyvän tilin kiinalaisella rihkamalla. Toisaalta tuosta mukistahan tulee kulttiesine jolle nauraa vielä moni sukupolvi.

• No siksi kun kirjoitti:

se on niin läpinäkyvän lapsellista. Minä Minä Minä-mukit kolahtivat hurmoksellisiin maatiaisjuntteihin täysillä ja Paavo teki hyvän tilin kiinalaisella rihkamalla. Toisaalta tuosta mukistahan tulee kulttiesine jolle nauraa vielä moni sukupolvi.

Eikö ole paljon lapsellisempaa kerjätä seteleitä erilaisilta säätiöiltä, firmoilta ja yksittäisiltä ihmisiltä, joiden nimet pitää julkistaa, kun lahjoitus on vähintään 1500 euroa? Sen päälle media vielä nauraa niin lahjoittajille kuin ehdokkaallekin sekä näiden keskinäiselle suhteelle. Ehkä vielä pahempaa on, että naurunsa tyrehdyttyä media kysyy tosissaan, millaisen vastapalveluksen annat lahjoittajalle saamastasi tuesta.

Sen sijaan Paavon muki tehtiin tarkoituksella niin korniksi, että se vie naurajilta jo etukäteen aseet käsistään. Nauru on ollut hyväntuulista ja ehdokas on saanut mediankin sympatian hyvästä ideasta. Ei Paavon mukeja olisi myyty niin valtavia määriä, ellei media olisi huomiollaan ja ilmaisella mainonnallaan avittanut kauppaa myös Helsingissä ja muissa Etelä-Suomen kaupungeissa.

Haavistolla oli aluksi samantyyppinen idea kuin Väyryselläkin eli ehdokkaan kuvalla varustetun vessapaperin tuominen myyntiin. Haaviston pokka kuitenkin petti, eikä ideaa toteutettu. Ei sellainen pärjää, joka ei uskalla asettaa itseään naurunalaiseksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      92
      4716
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3892
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      202
      3758
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      88
      2169
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1951
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1318
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      131
      1204
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      161
      1183
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1075
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      934
    Aihe