Harkinnassa tuollainen -02, kertokaas tyyppivikoja tai muuta tietämisen arvoista kiitos!
206 cc kokemuksia?
2
274
Vastaukset
- 206cc 2,0 2002
Tyyppiviat mitä tullut vastaan:
- koiranluut ja muut voimansiirron osat kuluu nopeasti
- pakoputki ruostuu katkoksen kohdalta takapöntön edestä
Kaikenkaikkiaan parhaita autoja mitä olen omistanut. - hmmm....
Minulla oli 1999-2002 peugeot 406:en ja aina kun jätin huoltoon sain sijaisauton joka oli liki joka kerta 206:en. Oli kokoisekseen yllättävän hyvä ajaa maantielläkin.
Nyt helmikuun lopulla pistin tilaukseen Peugeot 206 auton joka pitäisi olla luovutuskunnossa ensi viikolla. Nykyään minulle riittää pienempi auto ja perhe autolla ajelee meillä vaimo. Viimeiset 8 autoa olen hakenut uusina kaupasta joten en juuri ole tyyppivikoihin ehtinyt törmätä. Paitsi sen että kaikki merkit vanhenee ja kuluttaa polttoainetta. Tulevan auton meinaan pitää noin 6 vuotta ennen kuin annan sen pojalleni kun saa ajokortin. Eiköhän siinä vaiheessa selviää mallin tyyppiviat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770