Vauvan liikkeet sattuu?

m.i.n.ä.vvain..

Eli ny oon 37 viikolla ja vauva pää alaspäin ollu koko ajan. Masu on laskeutunut ja nää kamalaakin kamalammat kivut kun vauva liikkuu on alkanut.Tuntuu et vauva pönkää niin lujaa tonne alas et kohta se tipahtaa lattialle,kun se pönkää tai liikkuu niin en pysty istumaan ollenkaan.Joudun koko ajan kävellä ja haukkoa henkeä ku sattuu niin jumalattoman paljon supistelúja ei juurikaan ole ollut.Haluisin vaan et tää vauva jo pian syntyy kun en enää jaksa iltasin tätä kamalaa kipua mitä vauva minulle tuottaa liikkumisellaan :(sieluntovereita?

5

953

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikku neiti :)

moikka..

mulla oli just samanlaisia tuntemuksia sillonku ootin.. olin samoilla viikoilla, varsinki iltasin alko hulluna liikkumaa ja ei voinu tehä mitään, ei makkoilla, seistä, istua tai mitään.. musta kans tuntu että kohta se tippuu lattialle :D mut siellä se pysy sit käynnistyksee asti.. mä en tiiä johtuko ne kivut siitä sitte ku kävin poli käynnillä nii olin sillo 37 5 rv nii 3 senttii auki ja ja 1 senttii kanavaa jäljellä.. et jos se alko sit siel alhaalla aukeemaa ja sillee.. ei voi tietää.. mut iha samanlaisia kipuja ollu mulla sillo kans, välil tuntu et kohta saa huutaa kurkku putkella ku sattu nii paljo.. tsemppiä sulle odotuksee.. :)

• alkupp..ääiinen

Kiitos vastauksista etten oo ainut joka näistä kivuista kärsii/kärsinyt. Huomenna lääkäri neuvola niin saa tietää onko paikat pysyneet kiinni. :))

• ed

mulla oli just samaa kipua! päällään oikeen työnsi sinne jalkoväliin,ja voi jeesus kun vihloi!! oon kavereilta kyselly,enko kellää ollu samaa, ei kukaa tienny mistä puhun. neuvolas ei reagoitu kuinkaa. ja mulla ainaki pysyi paikat kiinni loppuun asti, että ei se siihen ainakaa liittyny. viikon meni yli lasketun ajan, vaikka kans epäilin, et tuleeko se etuajas ku tuntu et pää käy jo välillä haarojen välis!

• aalkuperräinen..

Mullaki oli paikat täysin kii ku kävin nyt neuvolassa,ei auta ku maata..

• xdgdfgjnh

Mulla kun odotin oli aivan samanlaiset kivut neiti oli ollu pääalhaalla jo rv 30 lähtien ja kiinnitty kunnolla joskus rv 35 tienoilla ja voi että oli tuskaa mulla vähän autto se kun mahasin kyljellä ja jalkojen välissä oli imetystyyny kannattaa kokeilla :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      127
      7148
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      123
      4944
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      66
      4286
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3473
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2281
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      288
      1733
    7. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      22
      1476
    8. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1475
    9. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1438
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      58
      1394
    Aihe