En tiedä mitä tekisin tai sanoisin.Asun kuntoutuskeskuksessa ja oon täällä ihan yksin melkein koko ajan ja oon todella masentunut ja ahdistunut.Oon asunut täällä jo kolme vuotta ja pian mun pitäisi muuttaa pois.Haluan pois,haluan sitä enemmän kuin mitään muuta,mutta entä jos en pärjääkään?Mitä sitten?Taas suljetulle ja johonkin laitokseen vai?Haluaisin muuttaa pois ja käydä psykologilla mutten tiedä haluaako kukaan psykologi edes puhua mun kanssa.Olisin vihdoin näiden vuosien jälkeen valmis ottamaan apua vastaan mutta saanko sitä,en tiedä.Kävin täällä parilla psykologilla mutten kauan koska ne vittuili vaan ja kohteli kamalasti.Ainoa psykologi josta pidin,oli sellainen jonka kanssa puhuin joskus 14-vuotiaana ja siitä mulla on vaan hyviä muistoja.Mutta silloinkaan en paljon puhunut sen kanssa,olisin muuten puhunut mutta pelkäsin että joudun lastenkotiin joten en voinut.Nyt en tiedä suostuisiko se puhumaan mun kanssa enää enkä uskalla puhua asiasta kenellekään.Pitäisikö mun puhua asiasta vai yrittää vaan yksin?
Psykologille vai ei??
dark_thing
0
50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954