Huhtikuussa 2011 veljelleni tehtiin verisuonikartoitus, kaikki kunnossa.
Joulukuussa 2011 veljeni kuoli, sepelvaltimotauti.
Nopeasti se sepelvaltimotauti tulee.
miksi ei huomata
8
219
Vastaukset
- Surullista
Vetää sanattomaksi, osanottoni.
Mietityttää miten tuo on mahdollista.- oon
On sydän jututkin ,n50 mies eläkkeelle pääsyä odotteli ja töihin komennettiin, kuoli .Oli todettu ja osittain hoidettu tauti.
- 949498787
Päällimäisenä sinulla ei varmasti ole asian eteenpäin vienti, kun tuo hoitovirheeltä kieltämättä kuulostaa.
- surullista on
Kyllä surulliseksi vetää, täytyy katsoa jos perukirjoitusten jälkeen laittaa kyselyn asiasta.
- Voimia
Saako kysyä, minkä ikäinen veljesi oli. Jos jaksat, niin ehkä voisit myöhemin tiedustella, mistä oikein oli kysymys ja miksi tilannetta ei havaittu. Voi olla rauhoittavaa, jos vaikka löytyiis jokin ymmärrettävä selitys asialle.
Itse olen joskus selvittänyt sisareni kuolemaan johtanutta leikkauskomplikaatiota, joten sitä kautta ymmärrän, että epätietoisuus on myös rankkaa, kun kysymyksiä ja ihmetystä on paljon. Jaksamista.
- vielä epäselvää
Sitä en vielä tiedä mikä oli lopullinen kuolinsyy. Esitiedotteessa jonka sain, oli että sairasti sepelvaltimotautia. Hän oli syksyllä sappileikkauksessa ja kutistunen sappirakon vuoksi (pitkään kärsinyt tulehduksista) leikkaus tehtiin "avoleikkauksena" ja veljeni ei ollut kunnossa leikkauksen jälkeen. Sappivaivoihin hän ei ole aiemmin saanut hoitoa. jotain taisi mennä pieleen. Veljeni oli 61v. Tuo keväällinen kartoitus tehtiin kun vuosi sitten laskeva vatsa-aortta repesi. Hän selvisi hyvin niin suuresta leikkauksesta. (tämä paikallinen sairaala, jonka nimeä en sano, taitaa tyriä kaikki leikkaukset ja tutkimukset. Itse olen ollut siellä kolmesti ja aina on mennyt jotain pieleen)
- vatsa-aortta
Pitää olla aika hemmetin hyvä sairaala, kun vatsa-aortan ruptuurasta veljesi pelastettiin. Siihen kuolevat käytännössä kaikki. Ilman taitavaa henkilökuntaa veljesi olisi menehtynyt taatusti jo vuosi sitten. :/
- laiffiavaan
Joo, olipa tuuria. Aortan repeämä yleensä vie kirkkomaalle. Sappileikkaus avoleikkauksena taas on iso leikkaus, eikä ole ihme että jos syksyllä on leikattu, niin vielä nytkin siitä olis tuntemuksia ja oireit näkyvissä. Eikä ole sellaista 61-vuotiasta, jolla ei olisi kalkkeutumia jo olemassa. Elämä vaan on tällaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv8212665Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1711363- 514583
- 244297
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni164222Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364030Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h573929No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol423752- 603490
- 423165