Laastarit rakkaudessa?

arvoisa yleisö

Tunnustaako kukaan koskaan ottaneensa jotakuta viereensä vain voittaakseen jonkun toisen ikävän? Tuleeko siitä vain entistä tyhjempi olo jos yrittää korvata pettymyksensä jonkun toisen hellyydellä?

6

229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • never ever

Ei ole tullut pieneen mieleenkään. Olen antanut ajan kulua ja odottanut, että kolahtaa jonkun toisen kanssa.

• ei näin!

Oon! Ja se oli yks ääliömäisimpiä tekoja!

Mun versiossa kävin kuumana kaveriin, josta en tiennyt paljoa, mutta tiedossa oli yhteinen retkeilypäivä yks kesä. Mun päähän iski (käsittämätön) sovellus "miesten käteenvetämisestä ennen treffejä", jotten ikäänkuin olisi ollut aivan umpilääpälläni tähän kaveriin.
      Toinen outo ajatus oli, että en ikäänkuin jäisi lehdelle soitteleman, jos saisinkin pakit, "on tällä daamilla, mistä ottaa muutoinkin", - joopajoo, ikäänkuin lohtua etukäteen plakkariin.

Heiluin sit yhden toisen itteni perään haikailevan kanssa ensin. Se oli tylsää, kuinka muuten, koka sydän oli toisaalla.

Vois olla tosiasia, ettei se aito mielitietty olis ollut mun kanssa kuitenkaan. Se lie omalla tavallaa tykkäs musta, mutta olis meidän luonteissa ollut sovittelemista.

Kaikista seuranneista tapahtumista mulle on syntynyt jälkeenpäin karmiva olo, että mun etukäteisluottohoito ei pitänyt sanaansa sopimuksessa yhteisestä irtokeikasta, vaan teki sen tiettäväksi tälle sydänkäpyselleni.

Vaikken usko sydänkäpysen sinänsä piittaavan mahdollisten naisystäviensä entisitsä, oli ajoitus surkea. Heti yhden pedin päällekö toista vikittelemään... no ei!

Lisäksi olen tietysti erityisen äkäinen luotto- eikun petos-hoidolle. Se -tana käyttäytyi julkiseurassa vihjaillen mun ja sen yhteiseen läheisyyteen, täysin vastoin sopimustamme. Kosketteli mua, hakeutui aina kiinni viereen, sommitteli puheisiin lauseita, joissa puhui minusta ja rakkaudesta yhteen syssyyn, kuin sydämeni sopukat tuntien. ...ttu! Mielessä kävi kuulkaa käräyttää se itsekin (sain tietää, että se seurusteli!), mutta en lopulta halunnut alentua samanlaiseksi kuin se.

Olin aikamoisen raknena tähän mieheen, enkä saanut tilannetta selvitettyä mitenkään. En viitsinyt kysyä suoraan mitä hän minusta tiesi, koska meidän välille ei niin läheisiä välejä kehkeytynyt. Jäin siinnä tianteessa itsekseni kärsmään epäilyksiini sotkeutuen ja melkein sekosin, kun oli niin paha olo. Olisin mieluusit kerinyt tilanteen takaisn ja ottanut pelkät pakit ilman välihoitoa, olisin ainakin tiennyt varmasti mikä on homman nimi.
      Vuosia on kulunut ja tykkään tyypistä edelleen tyyppinä, vaikka olen saanut luovutetuksi romanttisista toiveista. Silti häntä on edelleen vaikea lähestyä. Enimmäseen lämmittelen lueskellessa etäältä hänen tekemisistään siellä täällä, mm. fb.ssä ja heitän joskus kannustavan kommentin ja liitän kaverin iltarukoukseen.

• ei näin!

Eikuhei pakko lisätä vielä taustakuvausta ittestäni; en ole railakas sängystä sänkyyn pomppija luonteeltani (jos joku toinen on se hänelle suotakoon, ei sillä).
        En esimerkiks ole hankkinut petiseuraa sitten vuoden 2006, koska haluan vin sellaisia, jotka kolahtaa tosiodotuksin muutoinkin kuin sängyssä.

Kuvastaisko tää lisää ajatusjuoksuni omituisuutta ylläolevassa jutussa? Että kun en kerran ole järin kevytmielinen, niin mikä ihmen paha henki muhun iski...?! Taukki!

• ..

En ole tehnyt niin koskaan.

• miehen näkökulma

Todennäköisesti laastarijutuista harvoin tulee mitään. Itselläni se ei ainakaan ole poistanut eron aiheuttamaa ikävää. Vain tosi pitkä aika riittää jos on oikeasti ollut rakastunut.

• Yhdyn edelliseen

Yhdyn edelliseen puhujaan , että aika parantaa haavat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe