kyllä oli taas abreu raahattu telkkariin..hyi kamala mitä kimitystä. niinsanottu lauluääni vaan pahenee kokoajan..eikös laulajan pitäis kokoajan kehittyä parempaan suuntaan...karseeta! jos tämä tyttönen on tällä hetkellä suomen kirkkain laulutähti,niin ei voi muuta sanoa,kuin että KYLLÄ HÄVETTÄÄ LIKAN PUOLESTA!
URHEILUGAALA
5
206
Vastaukset
- JEEEEEEEEjEEEEEEEEEE
tARKOTAT vARMAAN kIMI rÄIKKÖSTÄ. sE pOIKA oSAA kYLLÄ kIMITTÄÄ mUTTA lAULUTAIDOT oVAT kYLLÄKIN hUKASSA, mUTTA oNNEKSI rAHAT tALLESSA fORMULATÄHDELLÄ oN. jEP jEp
- voihan voice !
juu kyllä minäkin rupeen kohta kimittää jos anna jää tauolle , me ei sitä tauolle päästetä , ketä sitten fanittaisimme . upea esitys mahtavan orkesterin kanssa riku niemen johdolla .
- mötöne
Nyt kun sinulla -kimittäjä- on aikaa,
voisit keskittyä suomen kielen alkeisiin. - haistavittu(:
öö lol? hanki elämä :D etees tunne annaaa ni miks tulla johku keskustelupalstalle haukkumaa sitä. kasva jo:) ainii et voi ku oot vast 3w :( sori hani
- eiosaaniin
Karmeaa kuunneltavaa kyllä, joka ohjelmaan pitää raahata Abreu, en kyllä ymmärrä miksi. Levyt ei myy niin täytyy yrittää saada naama joka tv-ohjelmaan. Ja tähän mennessä suuri rimanalitus oli Tanssii tähtien kanssa- tuomarointi, Abreun "tuomaroidessa" oli aina pakko vaihtaa kanavaa, ei pystynyt kuuntelemaan sitä mä, mä, mä-juttua. Ei osaa puhua kuin itsestään, luulee olevansa joku maailmantähtönen, mutta kun on vain tähdenlento.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762524Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2842215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1401186Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 106808
- 65807
- 72807
- 71805