liikun paljo ja naama tulee pestyä 3 kertaa ainakin ja tukka 2 kertaa viikossa. aluksi tähän että liiasta pessemisestä on varotettu et kuivaa.
no jos liikun joka toinen päivä hikeen ja pesen tukan ja naaman niin 24h sisällä mulla on iha suomuhiljseellä otsa ja hiusrajat sekä hisrajasta noin 4 cm sisämaahan päin. entiä mikä tos hiusrajas niin kiihottaa hilsettä. tää on ihan törkeetä.
mulla on nivean partabalsami ja miesten q10 ja vaikka mitä rasvoja aqualanista lähtien, aina pateekin 20e hintaseeen ikkutuubiin, ongelma on se että yhtä ja samaa en oo käyttäny monta päivää putkeen niin ei isaa sanoo mikä auttaa.huomaan että vesipitosimmat kuivattaa eniten. pakkasella oli aina ennne kuivempaa mut nyt tos nollan pinnassa tuli jo sama juttu.
voiko lisääntyt stressi tehdä tämän vai kenties hiilarien liika saanti esim. suklaa.
kun rappaa kammalla vähän niin vielä kiinni oleva hilse alkaa irtoaan jo aamupäivällä illan pesun jälkee.
auttakaa meenkö kohta ihotautilääkärille testijänikseski. taidan olla ainutlaatuinen. tämän kuivumisen muodossa.
päänahka ja kasvot kuivuu
mies32
1
94
Vastaukset
- ex-kuivanuppi
Mulla oli samanlaista ongelmaa pitkän aikaa, ennenkuin otin opikseni ja aloin SÄÄNNÖLLISESTI käyttää hiustenpesussa LV:n KOSTEUTTAVAA shampoota ja hiushoitoa. Loppu kuivumiset! Yhden kerran ihan vaan kokeilin sitten hajusteellisia hiustenpesuaineita (aloin tympiintyä siihen kun mikään ei tuoksunut miltään) siinä välissä ja uskomatonta että sen yhden kokeilun jälkeen palasi sama kuivuus!! ...Olen siis jatkanut LV:llä.. ja purkissa nimenomaan lukee KOSTEUTTAVA!! SUOSITTELEN!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse924706Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133892Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2023758Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.882169Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751951Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791318- 1301202
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1591173- 531075
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30924