Amoral, Kiuas, Tracedawn @ DOM, Helsinki

28.01.2012

24

607

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huomenna lauantaina
    • Adolf.Hipster

      Oliskohan tampereen keikasta videota, olis aivan mahtavaa nähdä.. kun vaikuttaa siltä että menee kesän suuntaa millon pääsee näkee livenä yhtyettä, viime kerrasta onkin aikaa perkele.. vois pistää kesän tavotteeks vähintää 3 Amoralit!

      • fiilistelyyn...

        http://www.youtube.com/watch?v=0eHaZjqSUe0&hd=1
        ja....
        http://www.youtube.com/watch?v=ZAHCj8SMwnE&feature=related
        ja.....
        http://www.youtube.com/watch?v=yGt8ghHmvjQ&feature=related
        \w/´-´\w/
        Thanks Anire!


    • Adolf.Hipster

      Kiitos Anirella aivan älyttömästi näistä, näitä onkin kerennyt jo kaivata!

    • no mitenkäs

      oli nyt myssyn laita? vai oliko sitä taas peloteltu? :D

      • Nyt en ehtinyt

        paikalle uhkailemaan viatonta vaatekappaletta, mutta ei siihen näemmä olisi ollut tarvettakaan. :D
        Hours Of Simplicity ekan kerran livenä:

        http://youtu.be/Evdoi-L34cw


      • nonni.
        Nyt en ehtinyt kirjoitti:

        paikalle uhkailemaan viatonta vaatekappaletta, mutta ei siihen näemmä olisi ollut tarvettakaan. :D
        Hours Of Simplicity ekan kerran livenä:

        http://youtu.be/Evdoi-L34cw

        Simppelisti ..... WE WANT MORE! WE WANT MORE!
        \w/'-'\w/ and MORE! And MORE!


      • Beneath:)
        nonni. kirjoitti:

        Simppelisti ..... WE WANT MORE! WE WANT MORE!
        \w/'-'\w/ and MORE! And MORE!

        kuulema esitettiin eka kertaa livenä. Olis ihan kiva kuulla se.


    • AMORAL ON HUIPPU

      amoralin pojilta se tuo laulaminen ja soittaminen kuulostaa hiton hyvältä livenä.jotkut kuullostaa suht hyviltä levyllä ja sitten livenä ihan surkeilta,hyvä jos biisejä tunnistaa samoiks, kuin levyllä!

    • bizarre reverend

      löytyi tubesta parempi laatusempikin video Hours of simplicitystä.

    • lisää Domista
      • hehkutus!!!

        Things left unsaid \w/´-´\w/ ......myös osa-aikanen lippis bongattu!! ;) Däääm.. miks mä aina missaan kaikki...mä en ala.


    • TEEG
      • nocando:D

        Jaksetaan kyllä :D ....... Sit ku jää addiktio-vaihe pahasti päälle niin ei oo enää mitään tehtävissä.....


    • Beneath live
      • jeb jeb

        On toi kyllä niin loistava biisi, ja kirkkaasti parasta Amoralia ikinä.


    • Famoral
    • Adolf.Hipster

      Kiitos tästä!

      • poistettu

        Laitoin Beneath-videoni yksityiseksi, koska videon julkaisulle ei ole lupaa. Olisin toivonut ettei tuota linkkiä olisi tänne laitettu. Sorry!


      • ilkkafani 4ever
        poistettu kirjoitti:

        Laitoin Beneath-videoni yksityiseksi, koska videon julkaisulle ei ole lupaa. Olisin toivonut ettei tuota linkkiä olisi tänne laitettu. Sorry!

        Ei kai sitä ole ennenkään mitään lupia tarvittu, että voi laittaa keikkavideoita nettiin. Vaikuttaa aika kusipäiseltä toiminnalta, eikö se ymmärrä, että kukaan ei muista sen olemassaoloa, jos sitä ei näy eikä kuulu missään. Jos olisin yhtä lahjakas ja myyvän näköinen, keikkavideoiden lisäksi kuvaisin ja nauhoittaisin studiossa omia biisejä ja klassikoita ja laittaisin youtubeen ja sitten vaan odottelisin tarjouksia esitettävistä biiseistä ja keikoista. Tähdethän löydetään nykyisin netistä ja koko maailma on markkina-alueena.


      • älä varasta
        ilkkafani 4ever kirjoitti:

        Ei kai sitä ole ennenkään mitään lupia tarvittu, että voi laittaa keikkavideoita nettiin. Vaikuttaa aika kusipäiseltä toiminnalta, eikö se ymmärrä, että kukaan ei muista sen olemassaoloa, jos sitä ei näy eikä kuulu missään. Jos olisin yhtä lahjakas ja myyvän näköinen, keikkavideoiden lisäksi kuvaisin ja nauhoittaisin studiossa omia biisejä ja klassikoita ja laittaisin youtubeen ja sitten vaan odottelisin tarjouksia esitettävistä biiseistä ja keikoista. Tähdethän löydetään nykyisin netistä ja koko maailma on markkina-alueena.

        kirjoita itse kommenttisi äläkä kopioi toisten vanhoja kommentteja. mm. frontside ollie robin sai levytyssopimuksen tuubiin laittamiensa videoiden perusteella. koivusen kohdalla tavoitteena olisi tietenkin suurempi kansainvälinen tunnettuus.


      • ihan oikein
        poistettu kirjoitti:

        Laitoin Beneath-videoni yksityiseksi, koska videon julkaisulle ei ole lupaa. Olisin toivonut ettei tuota linkkiä olisi tänne laitettu. Sorry!

        Mun mielestä on hieno homma et joku tässä maailmassa kunnioittaa artistin toiveita :D


    • Adolf.Hipster

      niin olisihan tuo hyvin mielenkiintoista, jos Ari tekisi youtube kanavan minne laittas vokaali covereita ym. mutta jokainen tekee miten parhaaksi näkee ja varmastikin Amoralin kanssa on kiireitä ja hommia kun Amerikan julkasut ja keikkoja edessä ym. sekä duo keikat. Eri asia olisi jos Ari ei olisi niin kuuluisa vaikka en kiistä, etteikö se olisi aivan loistava idea että Ari tekisi "Finowat"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe