Adjektiivi rakkaudelle?

rakastunut

Esimerkiksi "rakastan sinua yli kaiken" kuulostaa liian kliseiseltä. Mikä olisi parempi ja vielä voimakkaampi sana rakkautta kuvaamaan??

17

3458

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • loveislove

rakastan sua enemmän kuin elämää, tulee mieleen.

• impi ihanainen

Se kuiskataan vain rakastetun korvaan, eikä sitä ole muille tarkoitettukaan.

• Näin

Sanalla ei niinkään merkitystä, ennemminkin oikealla ajoituksella, kun ja jos sana vielä sopii tilanteeseen.

• ed

Kaikella on merkitystä, sanoilla, teoilla, ajoituksella ja ennen kaikkea KOHTEELLA, jokaiselle ei sanota: "olet kaikkeni", en minä ainakaan pysty siihen. Sitä, jota todella rakastaa kaikesta sydämestänsä, vain hänelle pystyy sanomaan: "rakastan sinua, olet kaikkeni".

Rakkaus on siitä kumma juttu, että se ei avaudu, antaudu, eikä avaa suutaan väärälle kohteelle, mutta sydän on kuin sulaa sen oikean käsissä ja silloin sanoja ei pidättele mikään.

• Näin

Olen eri mieltä, jos minulle vastasit.. juuri se jolle se pitäisi sanoa ei sitä tule läheskään aina kuulemaan. Omalla kohdallani vain jälkikasvu on saanut kuulla nämä sanani moneen kertaan, silloin yksinkertaisesti totean; olet rakas.

• haittaaks se
        Näin kirjoitti:

Olen eri mieltä, jos minulle vastasit.. juuri se jolle se pitäisi sanoa ei sitä tule läheskään aina kuulemaan. Omalla kohdallani vain jälkikasvu on saanut kuulla nämä sanani moneen kertaan, silloin yksinkertaisesti totean; olet rakas.

Olet rakas, niin tuo on hyvä sana ja sen voi sanoa aika monelle ihmiselle, jonka tietää ja tuntee hyvin.

• oikeesti sinun
      • Todellista *** aitoa

Totta ja toimivaa. Edellinen piisi kertoikin siihen tarvittavat sanat. Nekään eivät takaa. Siinä pitää olla sitä sielujen sympatiaa...

• 2 0

Kaikkien aikojen veemäisin jollotus. tahdonoikeesti olla höllä löllä lälly pthyi.

• leena höfner
      • sitähän sä kysyit

Kyrrvänsolan pastori on paree.

• ed

Taidan kallistua tuohon Höfneriin, mutta pastorissa on kyllä sitä jotakin,..."turvaton kymppi" :)))

Aku on ihana

• Hmmm......niin

Olisiko se "suunnaton ikävä sua" (vaikka toinen on siinä liki).

• ed

Aika hyvä. Melkein kuin rakkauden tunnustus. Joskus tuntuu, että läheisyyskään ei riitä kertomaan, olisi päästävä vieläkin syvemmälle. Siksi kai rakastellessa tuntee olevansa rakkaansa kanssa yhtä, ja tätä kai se kaipuukin taitaa lopulta tarkoittaa ja olla - yhteyden kokemista kaikessa muodossaan.

• Anonyymi

jos haluu seksii eikä oo kotona se on aika rakkautta...

• Anonyymi

Katoitko jo Googlesta? Luulen että voit saada vastauksen vähän vähemmällä vaivalla sieltä kuin täältä.

• Anonyymi

Rakkaus ei kliseydy.

Rakastan yli kaiken toimii aina ja lyö päähän, kuin valotolppa!

Lauluissa lauletaan myös, että tarvitsen sinua, mutta kyyniset näkevät ehkä tämän tarpeen turhan arkisesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3067
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe