Leimattu

s.uikkapää.

Taas on meni auto heittämällä läpi katsastuksesta ja leimaa on taas vuodeksi!! Ainiin, unohdin mainita että olen katsastaja ja kyseessä oma auto! Ja ei tarvinnut maksaakaan mitään, kyllä on halpaa!! Kyllä on kivaa hylätä kaikkien urpojen romuja ja naureskella kahvihuoneessa työkavereiden kanssa tyhmiä asiakkaita ja vielä tyhmempiä selityksiä!

10

305

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VLP

Jos olet oikeastikin katsastusmies niin kyllä teitäkin huijataan ihan yhtä paljon, hehehehe

• A. Siakas

Loistavaa, hyvä että edes joku saa olla iloissaan, kun aina maristaan hinnoista ja hylkäyksistä, kiva lukea positiivisiakin kommentteja.

• minä

Muuten hyvä, mutta katsuri ei saa itse katsastaa omaa autoaan ;)

• sdfghjku7y65

entäs työkaveri?

• s.uikkapää.

Työkaverihan sen katsasti, noin niinkuin "paperilla"! Fyysisen tarkastuksen tein itse! Että repikää siittä!

• Siitttä

"Että repikää siittä!"

Mikä on tuo "siittä"? Kehoitatko siis repimään ilman jotain, joka alkaa "siit..."? Mistä on kyse ja mikä on sanan perusmuoto?

• Johannes77

Vielä parempi: Itse myin suikkapäälle täysin pommin 2-korisen golfin. Itse katsasti, löysi mädän etupalkin. Sanoin etten hitsaa, paaliin laitan. Suikka sanoi että helppo tämä on hitsatakin, teki tarjouksen autosta ja sai golfin muijalleen kauppakassiksi.

Ai niin, ne piiloviat: Palanut kansitiiviste, moottoriöljy harmaata tahnaa ( glykolia joukossa ) Öjjy- ja nestevuodot tilkitsin ennen leimaa sikafleksillä pensselillä vuotokohtiin levittäen. Tyhjäkäynti häipyy moottorin lämmettyä. Kaasuttimen rikkinäinen vahatermostaatti ( korjattu poranteränpätkällä, joka pitää nopean joutokäynnin kurissa ). Lämppärin kenno paskana. Letkut yhdistetty moottoritilan puolelta.Mitäs vielä... Takapyörän iskaritolpassa julmettu ruostereikä. Tilkkeenä puolen millin pelti, kulmista popniitein kiinni ja musta massa päällä.

Mahtoiko suikalle tulla halvaksi hitsata ja laitella tonnin golf : ) Leima olisi tällekin tullut kunhan olisin huomannut etupalkin reijän peitellä! Että erehtyy ne katsuritkin joskus.

• Kolhvi

Mitä muuta unessas näit?

• vanha suikkapää

Se solidaarisuus mikä mikä minun osalleni on tullut, tulee juuri siitä, että itse tarkastan oman ajoneuvoni , ennenkuin vien sen kolleegani tarkastettavaksi.
      13 vuotta sen maksoin itse,ennenkuin tuli mahdollisuus muunlaisiin työtehtäviin.
      Mutta ainakin minun työtoverini ovat antaneet mahdollisuuden korjata ne viat ,mitä
      omassa tarkastuksessani en havainnut, mutta korjatuksi ne aina tuli.
      Sen takia ei katsastusmieskään samaa omaa autoaan katsastaa.

• VLP

Sanot siis että olet huono katsastusmies kun et itse löydä edes omasta autostasi vikoja, työkavereiden pitää nekin etsiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      89
      5585
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4732
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      3057
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      90
      2966
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2624
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2049
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      1986
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      114
      1449
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1328
    Aihe