onko mikkelissä itsensäpaljastelijoita?missäpäin?
mikkelin vilauttelijat
9
535
Vastaukset
- withorwithout
Täällä on yksi. Mä paljastelen itteni aina iltaisin ennen nukkumaanmenoa.
- withorwithout
Täällä on yksi. Mä paljastelen itteni aina iltaisin ennen nukkumaanmenoa.
- hahaha
ei ole näkynyt talvella,mut kesällä viikonlopusin näkee kyl torilla keskellä yötä,kun pulsut on kusella ja naivat tolppaa
- Rivitalokyttääjä
Mun naapurissa ainakin on yksi nainen, ei näytä tajunneen verhojen ideaa kun valot päällä antaa koko naapuruston nähdä missä asussa käy yöpuulle....
- Rivitalokyttääjälle
Sinullahan kiva naapuri on. Voisit kutsua minut luoksesi iltakahville nii kateltais yhdessä sitä sun naapurin yöasua? Tuon kyllä kahvileivät tullessani.
- En kyllä
Rivitalokyttääjälle kirjoitti:
Sinullahan kiva naapuri on. Voisit kutsua minut luoksesi iltakahville nii kateltais yhdessä sitä sun naapurin yöasua? Tuon kyllä kahvileivät tullessani.
ole harrastanu kimpparunkkausta
- Eheehee
En kyllä kirjoitti:
ole harrastanu kimpparunkkausta
Jos vuorotellen vetelisitte? Eihän se oo kimpparunkkausta jos toinen vaan runkkaa?
- Hehee
Eheehee kirjoitti:
Jos vuorotellen vetelisitte? Eihän se oo kimpparunkkausta jos toinen vaan runkkaa?
Ai säkö siis runkuttelet sitä naapurin tätiä katsellessas.. No sit saattaa olla vähänlaisesti iltakahviseuraa.
- Varmasti löytyy
Tästä on vuosi, mutta kahdesti on vilauttaja tielleni eksynyt, joten onhan niitä ja mitä oudoimmissapaikoissa.
Toinen tuli esiin tuomikokirkon vierssä illalla noin klo 17,00 kun olin menossa kotiin töistä. Aika karmeeta oli huomata asia ja kun vielä ei ihan lähellä ollut muita ihmisiä. Kirkon ovelle oli varmaan 50 metriä.
Toinen oli sitten lenkkipolun varessa, onneksi oli ystävätär matkassa, sieltä vain yks´kaks kuusen takaa ilmestyi keltainen sadetakki ja mies. Onneksi takaa tuli miehiä juokisen, joten hävisi äkkiä takaisin puseikkoon.
Mutta yksin en enää koskaan ole sinne lenkille mennyt, kyllä siitä kammo jää ja pelkokin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p626067Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "813606Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242731- 212219
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402175Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621853Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61679Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy85128281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201246- 281165