Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

volvo puhaltaa haaleeta

volvon-pakastin

eli koska olen jo kyllästynyt etsimään vastausta internetistä ja olen myös laiska sen etsimisessä niin kysympä että olisiko kellään neuvoa missä vika? eli kyseessä vuoden 88 volvo 240 jossa puhallin toimii vain täysillä,puhaltaa ennemminki haaleeta kuin lämmintä ja kuulostas inisevän vaikkei olisi päälläkään... autoon tehty n.1000km sitten kansi remppa ja olen koetellut letkuja ilmata mahdollisten ilmakuplien varalta.. sulakkeet on kunnossa eli jäljelle taitaa jäädä mahdollisuus hajonneesta termostaatista,puhaltimesta tai jonkinsortin henkimailman kätyristä..
elikkäs tarvittas neuvoja missä vika ja miten korjata

6

310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • werwerw

      No mitäpä näyttää moottorin lämpötilamittari - muistaakseni neulan pitäisi olla siellä kello 10 paikkeilla - jos on alle sen, niin osta uusi termostaatti - ei maksa paljoa ja se on helppo vaihtaa itse, !

    • volvon-pakastin

      no se on n.klo 9 eli siinäpä se sitten... mites kuuluuko syylärin tuulettimen pyöriä jatkuvasti ku se on remmillä vai onko sielä jotkut lukitukset jotka kytkeytyy ku lämmöt nousee?

    • werwer

      Mulla oli itelä aikoinaan juuri tuo 88 mallinen 2,3 GL ja muistaakseni siinä oli tuo lämpötilan mukaan pyörivä tuuletin - voi olla, että kaikissa mootoreissa ei sitä tuolloin ollut - sen kyllä tunnistaa kun katsoo sitä tuuletinta - jos näkyy jäähdytysripoja yms. systeemiä, niin se on termostaattimalli !

    • Pekka 240DL

      samanlainen vika täälläkin. Termostaatti vaihdettu juuri äsken, nestettä lisätty, mutta viileää pukkaa edelleen. Ylävesiletku on tosi kuuma, mutta alavesiletku haalea/viileä.
      Lämppäriin menevistä letkuista toinen lämmin ja toinen viileä. Moottorin lämmöt pysyy klo 9:ssä, mutta läppäri työntää viileää varsinkin kuskin puolelle.
      Onko vika mahdollisesti vesipumpussa, ilmalukossa, lämppärin kennossa vai missä?

      • 12+6

        Osta talvitermostaatti !


    • jar-ii

      Lämppärin hana? Tai sitten vaijerit irti säätövipujen takaa, niin ei säädy toi lämpötila kunnolla.

      http://www.vrcf.fi/foorumi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2464
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2163
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1818
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1611
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1576
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1545
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1498
    8. 54
      1360
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1244
    Aihe