Hei!
Nyt menossa jo 3. verenpainelääke! Lääkitys aloitettiin syyskuulla -11. Mulla aiheuttaa painetta päässä ja voimattomuutta. On myös kilpirauhasen vajaatoimintaa. Onko muilla minkälaisia oireita vp-lääkkeistä, jos ne ei sovi?
ei auta
2
246
Vastaukset 2
- paineet ok
Millasia paineita sulla on noiden tuntemusten aikana? Meinaan vaan, että mulla ainakin jos verenpaine laskee vähän liikaakin, niin tulee tollanen voimaton olo ja pää on kipeä (ei normaalia särkyä).Eli voisko painet laskea vähän liikaa???
Mulla ainoa oire verenpainelääkkeistä on ollut ACE-estäjistä tullut kuiva yskä, muista verenpainelääkeryhmistä ei ole tullut mitään sivuvaikutuksia. - mmmmmmmmmiiiirrrrrrr
Paine on 125/ 80 keskimäärin, leposyke 88 ja monesti syke on koholla.Eli siitä ei pitäisi johtua. Tuo päänsärky on enemmän sellaista paineen tuntua. Mulla on varmaan nyt ACE- estäjä, kun on tuota yksimistä ollut. Onneks aika vähäisstä : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 3442764
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i1782194- 361794
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2791577- 531105
Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa273940Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤248806- 65733
- 40585
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell46571