Kaskenoja

minun mielipide

Takaisin putsaamaan keskustan katuja,kiitos!
Kyllä ne pojat osas ja hyvin.
Mutta nyt menee pelleilyks! Jos tätä lunta vaan viel tulee, niin kyllähän ne omasta portinpielestä putsaankin. Mutta kun nykyinen auraaja puskee aina vaan uuden vallin-vaikkei niin suurikaan- mutta jäätyessään,mikäli pakkanen kiristyy-on ikävä hakata väylää auki.
Kun se menee tuosta, menen taas minäkin raapasemaan ne siihen jätetyt. Ja kun tuun pois,eikö se taas ajele siinä jalkakäytävällä,"klaappimassa" sitä vanaa siihen.. En tykkää ja siks vähän rutisen. Anteeks vaan.
Kaskenojan jäljiltä ei tarvinnut pahemmin sitä.

66

9477

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • temul

      Pojat osas.

      Miten ihmeessä ne osas tehdä keskustan kaduille tommoset "kylkiluut".
      Viikonvaihteessa kun ajelin , ei meinannu "tekarit" pysyä suussa. Ahkeria pojat on, ja tekevät öisinkin töitä.

    • niinpä niin

      HALVEMPI TARJOUS VOITTI. eikös kyseisiä urakoitsioita viime hetkellä (kierrätetty)

      • velj. keskinen

        Sieltä ostetaan mistä halvimmalla saadaan !


      • lasketaas uudelleen
        velj. keskinen kirjoitti:

        Sieltä ostetaan mistä halvimmalla saadaan !

        Kunnon.. työstä pruukataan kunnon palkka.

        Nyt on palattu aikaan entiseen-ainakin ennen viime talvea. Katsotaas vaan nyt noita katuja. On sitä mössöö taas.
        Kun on kunnon kalusto ja porukkaa siihen-siitä vois vähän enenpi maksaakin.
        Turhenpiinkin tuhlataan.


    • Kuulolla ollaan!

      Päätökset tehdään sillä aineistolla mikä päättäjille on kerätty. Eli esim. tässä tapauksessa tarjottu hinta ja tarjottu kalusto ja tarjottu henkilökunta. Valinta tehdään kokonaistaloudellisella perusteella ja tuolloin täytyy unohtaa henkilökohtaiset mustatuntuu mielipiteet. mitään leimoja ei voi kenenkään urakoitsijan otsaa lyödä etukäteen. Päätöksen jälkeen virkamiehet sitten valvoo, että työt tehdään kuten sopimus edellyttää. Jos hommat ei toimi, tekijät vaihdetaan. Tässä tapauksessa nykyinen tekijä oli 900euroa halvempi aurauskerralta kuin seuraavaksi halvin, ja ilmeisesti lähes tuplat halvempi kuin mainitsemasi auraaja viimetalvena. pisteytyksessä kalustossa ja henkilökunnissa ei ollut eroja. Tekninen Lautakunta käsittelee tarvittaessa epäselvyyksiä tehdyn työn laadun osalta. Muistaa täytyy kuitenkin työlle sopimuksessa asetetut kriteerit.

      Mikko Kaunisto
      Huittisten teknisen lautakunnan jäsen
      kaupunginvaltuutettu (vas.)

      • minä taas....

        Ymmärrän senkin-kiitos! Enkä halua lyödä leimoja varsinaisesti minäkään kehenkään,anteeksi nyt vaan!
        Mutta,kun harmittaa niin... Sitten toisetkin marisee,ja katsoo pitkään-miksei tuokaan putsaa yhtään tuosta jne. Ja jos se siihen jäätyykin, niin auton pohjaan "kropisee" ja kunnolla.
        Ensimmäinen kerta oli kun tulin päivän päätteeksi kotia, oli portilla oikein tosi ISO
        lumipallo,ja pari pienenpää (otin kuvankin muistoksi). Tein siinä polkua että auton sain jalkakäytävältä pois. Sanoivat muut,että jätä se pallo siihen,vieköön aamulla pois. Hiukan empien jätin siihen. Mutta niin kävi kun ajattelinkin,aamulla se oli siinä edelleen ja jäässä...Senhän arvaatte, oli siinä koputteleminen se hajalle...
        Mutta, ei mitään-tehdään niinkuin päätätte ja halvemmaks tulee!


      • Oho oho

        onko asiallista kertoa tarjousten erot

        yksityispuolella moisesta tulisi kenkää
        '


      • Ei ole salaisuus
        Oho oho kirjoitti:

        onko asiallista kertoa tarjousten erot

        yksityispuolella moisesta tulisi kenkää
        '

        Nämät tarjousten hinnat, vaikkei niitä ihan suoraan julkistetakaan missään. Ei ole niin sanotusti liikesalaisuuksista kysymys. En tiedä mistä yksityispuolellakaan tulisi kenkää tässä tapauksessa?

        Mikko Kaunisto
        Huittisten teknisen lautakunnan jäsen
        Kaupunginvaltuutettu(vas.)

        ps. Yksityispuolella olen toiminut 2000-luvun Huittisten suurimman rakennusyrityksen kilpailuttamisesta vastaavana, joten osaan kyllä arvioida liikesalaisuudet.


      • rohkeasti vaan
        minä taas.... kirjoitti:

        Ymmärrän senkin-kiitos! Enkä halua lyödä leimoja varsinaisesti minäkään kehenkään,anteeksi nyt vaan!
        Mutta,kun harmittaa niin... Sitten toisetkin marisee,ja katsoo pitkään-miksei tuokaan putsaa yhtään tuosta jne. Ja jos se siihen jäätyykin, niin auton pohjaan "kropisee" ja kunnolla.
        Ensimmäinen kerta oli kun tulin päivän päätteeksi kotia, oli portilla oikein tosi ISO
        lumipallo,ja pari pienenpää (otin kuvankin muistoksi). Tein siinä polkua että auton sain jalkakäytävältä pois. Sanoivat muut,että jätä se pallo siihen,vieköön aamulla pois. Hiukan empien jätin siihen. Mutta niin kävi kun ajattelinkin,aamulla se oli siinä edelleen ja jäässä...Senhän arvaatte, oli siinä koputteleminen se hajalle...
        Mutta, ei mitään-tehdään niinkuin päätätte ja halvemmaks tulee!

        asialliset huomautukset tekniselle lautakunnalle, niin positiiviset kuin negatiiviset. ne kyllä käsitellään.

        M.K.


      • viime vuosi parempi
        Ei ole salaisuus kirjoitti:

        Nämät tarjousten hinnat, vaikkei niitä ihan suoraan julkistetakaan missään. Ei ole niin sanotusti liikesalaisuuksista kysymys. En tiedä mistä yksityispuolellakaan tulisi kenkää tässä tapauksessa?

        Mikko Kaunisto
        Huittisten teknisen lautakunnan jäsen
        Kaupunginvaltuutettu(vas.)

        ps. Yksityispuolella olen toiminut 2000-luvun Huittisten suurimman rakennusyrityksen kilpailuttamisesta vastaavana, joten osaan kyllä arvioida liikesalaisuudet.

        Mikähän alue on numeroltaan.Matikkala ja siitä Löysälään. Jälki on aika heikkoa ja auraus tosi myöhään.


      • Hyvä Mikko :)
        Ei ole salaisuus kirjoitti:

        Nämät tarjousten hinnat, vaikkei niitä ihan suoraan julkistetakaan missään. Ei ole niin sanotusti liikesalaisuuksista kysymys. En tiedä mistä yksityispuolellakaan tulisi kenkää tässä tapauksessa?

        Mikko Kaunisto
        Huittisten teknisen lautakunnan jäsen
        Kaupunginvaltuutettu(vas.)

        ps. Yksityispuolella olen toiminut 2000-luvun Huittisten suurimman rakennusyrityksen kilpailuttamisesta vastaavana, joten osaan kyllä arvioida liikesalaisuudet.

        Jep, tarjous on salainen ainoastaan jos molemmat osapuolet niin sopivat.
        Mutta kuntataloudessa mikään tarjous ei voi olla kokonaan salainen, sillä julkisuuslaki säätelee jotkut asiat julkisiksi.

        Mikko:
        Erittäin positiivinen ja hieno homma kommentoida täällä rehellisesti asiaa. Läpinäkyvyys hallinnossa ja kunnallispolitiikassa on hieno asia !
        Suosittelisin kuitenkin rekisteröitymistä, muuten sun nimellä voi pian kuka tahansa kirjoittaa mitä tahansa !

        (itse en ole rekisteröitynyt, enkä kirjoita nimelläni kun en julkisuutta halua)


      • Kiitos!
        Hyvä Mikko :) kirjoitti:

        Jep, tarjous on salainen ainoastaan jos molemmat osapuolet niin sopivat.
        Mutta kuntataloudessa mikään tarjous ei voi olla kokonaan salainen, sillä julkisuuslaki säätelee jotkut asiat julkisiksi.

        Mikko:
        Erittäin positiivinen ja hieno homma kommentoida täällä rehellisesti asiaa. Läpinäkyvyys hallinnossa ja kunnallispolitiikassa on hieno asia !
        Suosittelisin kuitenkin rekisteröitymistä, muuten sun nimellä voi pian kuka tahansa kirjoittaa mitä tahansa !

        (itse en ole rekisteröitynyt, enkä kirjoita nimelläni kun en julkisuutta halua)

        vinkistä.
        t:M.K.


      • ei kuulu
        minä taas.... kirjoitti:

        Ymmärrän senkin-kiitos! Enkä halua lyödä leimoja varsinaisesti minäkään kehenkään,anteeksi nyt vaan!
        Mutta,kun harmittaa niin... Sitten toisetkin marisee,ja katsoo pitkään-miksei tuokaan putsaa yhtään tuosta jne. Ja jos se siihen jäätyykin, niin auton pohjaan "kropisee" ja kunnolla.
        Ensimmäinen kerta oli kun tulin päivän päätteeksi kotia, oli portilla oikein tosi ISO
        lumipallo,ja pari pienenpää (otin kuvankin muistoksi). Tein siinä polkua että auton sain jalkakäytävältä pois. Sanoivat muut,että jätä se pallo siihen,vieköön aamulla pois. Hiukan empien jätin siihen. Mutta niin kävi kun ajattelinkin,aamulla se oli siinä edelleen ja jäässä...Senhän arvaatte, oli siinä koputteleminen se hajalle...
        Mutta, ei mitään-tehdään niinkuin päätätte ja halvemmaks tulee!

        kaupungin auraajalle kiinteistöjen liittymien putsaaminen, sen hoitaa kuten haja-asutusalueellakin kiinteistöt itse, eli kaupunkialueella yleisesti kiinteistöjen hoitajat. Valitukset kannattaa osoittaa oikeaan osoitteeseen.


      • epaonnistuja
        viime vuosi parempi kirjoitti:

        Mikähän alue on numeroltaan.Matikkala ja siitä Löysälään. Jälki on aika heikkoa ja auraus tosi myöhään.

        Ei sun sitä aluetta tarvi tietää, tulee ne valitukset perille tätäkin kautta. Kaupungin sopimusehdoissa määritetään, että pyörätiet tulee olla aurattu klo 07.00 mennessä ja kadut klo 10.00 mennessä.
        Katuja on pyritty auraamaan heti lumisateen jälkeen, oli kello mitä hyvänsä. Täytyy suunnitella aurauksen toteuttaminen uudelleen ensi talveksi ja aurata vasta annettuihin aikamääreisiin mennessä.
        Ja lopuksi voit kirjoittaa tähän perään, että mikä siinä jäljessä on niin huonoa, jos vaikka saataisiin siihenkin muutosta.
        Koska urakoitsija/kalusto on kuitenkin sama kun kolme edellistäkin vuotta, niin tuntuu erikoiselta että miten se viime vuonna on voinu olla paremmin hoidettu...


      • Anonyymi
        rohkeasti vaan kirjoitti:

        asialliset huomautukset tekniselle lautakunnalle, niin positiiviset kuin negatiiviset. ne kyllä käsitellään.

        M.K.

        Miksi näitä nyt asiallisia keskusteluja voida käydä julkisesti????


      • Anonyymi
        rohkeasti vaan kirjoitti:

        asialliset huomautukset tekniselle lautakunnalle, niin positiiviset kuin negatiiviset. ne kyllä käsitellään.

        M.K.

        Miksi täytyy piilloitella positiivia kuin negatiivisia asioita JULKISESTI? Antaa kuvan että "toimitusjohtaja" ei kestä kritiikkiä tehdystä työstä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi täytyy piilloitella positiivia kuin negatiivisia asioita JULKISESTI? Antaa kuvan että "toimitusjohtaja" ei kestä kritiikkiä tehdystä työstä...

        Olen samaa mieltä tämän keskustelun noh myöhemmin aloittaneen aloittajan kanssa. Pitää kestää kritiikki MYÖS itse julkisesti niin hyvässä kuin huonossa.... Vai mitä vastaa itse "toimitusjohtaja" M. KASKENOJA?.......... ...... .....


      • Anonyymi
        Kiitos! kirjoitti:

        vinkistä.
        t:M.K.

        No vittu antaisin sullekkin muutaman vinkit mutta oo tähänkään mennessä niitä tajunnu mukamas "bisnesmiehenä" ja ei en tod oo kateellinen 💪😂


    • Huittinen

      Onko tämä Huittisten kaupungin virallinen tiedoituskanava? Näyttävät politiikotkin täällä kirjoittelevan. Itse en puskastahuutelijoille vastaisi, vaan yhteydenotot suoraan kaupungintalolle, jos ja kun valittamista työn laadusta on. Ei ne asiat täällä huutamalla muutu!

      • Ei ole salaisuus

        Taitaa edellinen kirjoittaja olla tämän kritisoidun aurausfirman väkeä, kun täytyy heti lähteä latistamaan...

        Minusta kyllä on erinomaisen hyvä että pari kunnallispoliitikkoa lukee ja kommentoi tätäkin palstaa.

        Paristakin syystä:

        1. Jotkut ihmiset kokevat ongelmansa ärsyttäväksi mutta kumminkin sen verran vähäiseksi etteivät kehtaisi kaupungin herroja niillä vaivata. Mutta valittaisivat kyllä täällä sekä naapureilleen ja tutuilleen vaikka ikuisesti.

        2. Fiksu poliitikko, kunnallispoliitikkokin, on siellä missä kuntalainen. Eli myös täällä.

        3. Fiksu poliitikko on ajan tasalla. Keskustelupalstat ja sosiaalinen media (esim. Facebook) ovat tätä päivää.

        Minusta siinä, että kunnallispoliitikot lukevat ja reilusti omalla nimellään kommentoivat on pelkästään hyviä puolia.
        Kunnallishallinnossa panoptisuus eli läpinäkyvyys, ja päätöksentekijöiden helppo tavoitettavuus ovat pelkästään positiivisia asioita on väline sitten mikä hyvänsä.

        Vai onko edellisellä kirjoittajalla jotain salattavaa kenties...?


      • Jukka Kivimäki
        Ei ole salaisuus kirjoitti:

        Taitaa edellinen kirjoittaja olla tämän kritisoidun aurausfirman väkeä, kun täytyy heti lähteä latistamaan...

        Minusta kyllä on erinomaisen hyvä että pari kunnallispoliitikkoa lukee ja kommentoi tätäkin palstaa.

        Paristakin syystä:

        1. Jotkut ihmiset kokevat ongelmansa ärsyttäväksi mutta kumminkin sen verran vähäiseksi etteivät kehtaisi kaupungin herroja niillä vaivata. Mutta valittaisivat kyllä täällä sekä naapureilleen ja tutuilleen vaikka ikuisesti.

        2. Fiksu poliitikko, kunnallispoliitikkokin, on siellä missä kuntalainen. Eli myös täällä.

        3. Fiksu poliitikko on ajan tasalla. Keskustelupalstat ja sosiaalinen media (esim. Facebook) ovat tätä päivää.

        Minusta siinä, että kunnallispoliitikot lukevat ja reilusti omalla nimellään kommentoivat on pelkästään hyviä puolia.
        Kunnallishallinnossa panoptisuus eli läpinäkyvyys, ja päätöksentekijöiden helppo tavoitettavuus ovat pelkästään positiivisia asioita on väline sitten mikä hyvänsä.

        Vai onko edellisellä kirjoittajalla jotain salattavaa kenties...?

        Kun ns. kunnallispoliitikko kirjoittaa reilusti omalla nimellään, niin ei niiden kannata vaaleissa äänestää, joiden mielestä kirjoitus on ihan päin prinkkalaa. Minun edesmennyt appiukkoni sanoi kerran, "tyhmäkin näyttää viisaalta kun on ihan hiljaa". Arvosta silti myös hiljaisempiakin poliittisia päättäjiä kuin itse olen.

        Tuo Facebook on minulle ihan "outo homma". Antaa nuorempien hoitaa se. Kirjoittelen omalla nimelläni tähän palstalle ja joidenkin lehtien yleisönosastoihin silloin kun aikaa on.

        Minulla on vahva tunne, että muutama paikallispoliitikko voi ihan hyvin kätkeytyä nimimerkin taakse tälläkin palstalla ja lehtien yleisöosastokirjoituksissa. Joskun oli havaittavissa sellainenkin ilmiö, että ensin Nimimerkillä kysyttiin ja sitten omalla nimellä vastattiin. Eikös meidän vanhempien arvostama takavuosien presidentti Urho Kekkonenkin kätkeytynyt nimimerkin taakse. Jos oikein muistan niin yksi nimimerkki oli Pekka Peitsi.

        Mullakin tulee paljon näihin kirjoituksiini kieliopillisia virheitä. Kannattaa harkita lokakuussa tarkoin kun käytte vaaliuurnille pärjääkö kirjoitustaidoton enää päättäjänä.


    • Lunta tupaan

      Älkääs nyt,
      Eteläisessä Suomessa on tullut lunta taivaan täydeltä, kaaokseen saakka. Alaskassa uutisoitiin jokunen aika sitten tulleen 7 metriä. Kansalliskaarti kaivoi kaupunkia esiin. Talvena tunnettu vuodenaikakin täytyy vain elää, paleltaa ja *****taa, mutta pian on kesä.

    • topse

      Eipä tunnu Kaskenojan pojat Sastamalan puolella osaavan teitä aurailla. Pelkäävät kai että kalusteet kuluu kun ei anneta auran maata koskee.

      • j.a.p.i

        se nyt vaan on niin että destia(entinen tielaitos) on se joka hälyttää auraamaan tai hiekoittamaan ja on vastuussa että tiet on kunnossa.ei sinne auraajat lähde ominpäin sooloilemaan


      • Anonyymi

        Kaskenoja Oy:n autoja näkyy myös salossa teiden talvikunnossa pidossa,,,,, haastattelin abc piihovilla nuorta kuskia joka oli suolaamassa/auraamassa viime talvena.... Vaikutti hyvin asian osaavalle kaverille mitä häntä jututiin ja työntekoa seurasin ajellessani työmatkaa salo-turku. Yt tyytyväinen tienkäyttäjä Arto.


      • Anonyymi

        Keltäköhän lie käsky tullut 🤔. Samoin nousu teli autoissa teliä ei saa käyttää ollenkaan ylhäällä muuten osat kuluu/renkaat kuluu ei hyvä jumala minä sanon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keltäköhän lie käsky tullut 🤔. Samoin nousu teli autoissa teliä ei saa käyttää ollenkaan ylhäällä muuten osat kuluu/renkaat kuluu ei hyvä jumala minä sanon.

        VIITATEN SIIS TÄHÄN KOMMENTIIN...... ......

        Eipä tunnu Kaskenojan pojat Sastamalan puolella osaavan teitä aurailla. Pelkäävät kai että kalusteet kuluu kun ei anneta auran maata koskee...... ...... .....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VIITATEN SIIS TÄHÄN KOMMENTIIN...... ......

        Eipä tunnu Kaskenojan pojat Sastamalan puolella osaavan teitä aurailla. Pelkäävät kai että kalusteet kuluu kun ei anneta auran maata koskee...... ...... .....

        Tuttua jotenkin tuo.... .... Antaa kuvan.... Että ollaan niin jumalia .... Ja niin saatanan tärkeitä kun joka viestiin ...... Lisätään.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuttua jotenkin tuo.... .... Antaa kuvan.... Että ollaan niin jumalia .... Ja niin saatanan tärkeitä kun joka viestiin ...... Lisätään.....

        Lisätään tähän vielä pari..,,........................ Niin on.... Tuokin..... Ihmeissään..... ..... ....,.... ..... .... .... ..... ..... Ankaraa syväkurkkua pöydän alla muuten ...... Ei.....pärjää.....


      • Anonyymi

        Autot kyllä niin saatanan ulkopuolisesti tiptop mutta niin siihen se jääkin.........


    • Anonyymi

      Nyt on perälevy ostettuna! Teen tarjouksen josta pitäjän päättäjät eivät voi kiältäytyä! Auraan karut perälevyllä, sekä kastelen kukkaset liätevaunun sisällöllä lähinnä kesäaikana. Keväällä myös huuhtaisn karut liätevaunun avulla!

      • Anonyymi

        Parempi kun vaan huuhtaiset kaljaa ja viinaa lisää kurkkuun. Ei normi liätemiäs klo 3 ole täällä kirjoittelemassa.


      • Anonyymi

        Juurikin näin ja jos näissä romuissa vaan toimisi satelliittipaikannin niin kaikkihan olisi yhtä juhlaa...


      • Anonyymi

        Terveisin sinun tunteva Liätemies piste piste piste piste.........


      • Anonyymi

        Nk...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nk...

        Vittukoo...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vittukoo...

        Pihikoo...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pihikoo...

        Kiitos huutamisesta ms.....


    • Anonyymi

      En tiedä aurauksesta mutta itellä ei kovin hyviä kokemuksia kyseisestä firmasta työnantajana. Eipä kovin isoo arvostusta oo työntekijöitä kohtaan että miettisin toiseen kertaan jos töitä haet tästä firmasta.

      • Anonyymi

        Itse ainakin olen uskollinen koskenojalle kun muu en pääse. Uskon et kaskenoja pitä mua ykkös miehenä kun ajan joka päivä 1 h suunta päivässä. Olen ylpeä isännän sukunimestään joka koreile selässäni


      • Anonyymi

        Samanlaiset kokemukset itsellänikin ko. firmasta. En jaksa edes kirjoittaa mikä kaikki siellä on pielessä ja tuskinpa kukaan uskoisikaan, sen verran sairasta ja käsittämätöntä on tuon talon touhut. Käsittämätöntä on myös se miten koko yritys on enää edes pystyssä. Se miksi aion tänne kommenttini jättää että jos joku (esim työnhakija) ei vielä tiedä tästä firmasta mitään niin pysykää herran tähden kaukana!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samanlaiset kokemukset itsellänikin ko. firmasta. En jaksa edes kirjoittaa mikä kaikki siellä on pielessä ja tuskinpa kukaan uskoisikaan, sen verran sairasta ja käsittämätöntä on tuon talon touhut. Käsittämätöntä on myös se miten koko yritys on enää edes pystyssä. Se miksi aion tänne kommenttini jättää että jos joku (esim työnhakija) ei vielä tiedä tästä firmasta mitään niin pysykää herran tähden kaukana!

        Näpit palanut?


    • Anonyymi

      Onko kaskenojalla vai harmaalla pantterilla urakka keskustan harjaamisessa?

      • Anonyymi

        Huhu puheittin mukaan pieniä sekä kannattomia urakoita...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huhu puheittin mukaan pieniä sekä kannattomia urakoita...

        /isoja en siitä tiedä enempää :D


    • Anonyymi

      Pahamainen Kaskenoja Oy rouheella ja kovan äijän äänellä sanottuna. ISOJA SORAJUNIA 20 AKSELISIA KUN ON MK KASKENOJASTA KYSE

    • Anonyymi

      VAIKKA OLISI 10 AKSELISIA NIIN TÄLLÄ ON 20-30 AKSELIA ONHAN KASKENOJA ELI MK..........................................................................................................................................................

    • Anonyymi

      mk....

    • Anonyymi

      Kaskenojalta lähtenyt kuulemma 80 tekijää tänä vuonna ja kohta lähtee loputkin tilalle ryssiä ja koulupoikia. Onkohan tämän talon Tarina päättymässä

      • Anonyymi

        Se perustuu puhtaaseen järkevään yritysajatteluun, että heitetään agitaattorit ja työjarrut ulos, ja palkataan sellaisia jotka tekevät palkkansa eteen työt sovitusti ilman kitinöitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se perustuu puhtaaseen järkevään yritysajatteluun, että heitetään agitaattorit ja työjarrut ulos, ja palkataan sellaisia jotka tekevät palkkansa eteen työt sovitusti ilman kitinöitä.

        Sen palkan mitä kaskenojalta sain, tuli tehtyä vähän ylikin sen SUURUUDEN eteen. Varsinkin niiden tuntien eteen mistä ei maksettu edes palkkaa


    • Anonyymi

      > Kaskenojalta lähtenyt kuulemma 80 tekijää tänä vuonna ja kohta lähtee loputkin

      Tilaston mukaan siellä olis viime vuonna ollut 101 henkee maata rakentamassa ja soraa kuskaamassa kaiken kaikkiaan.

      Jos 80 on korvattu itänaapurista tulleella halvemmalla, ja AKT:hen kuulumattomalla väellä, niin taitaa olla noutaja tulossa. Aito AKT-kuski ratissa, niin se on firman turvallisuuden ja menestyumisen tae.

    • Anonyymi

      Tää ketju on alkanut vuonna 2012, kun juuri edellisvuoden kilpailutuksessa Kaskenoja hävisi kaupungin kilpailutuskierroksen.

      Muut auraajat pystyi joustavammalla ja edullisemmalla konekalustolla antamaan paremmat hinnat aurausuakoista.

    • Anonyymi

      Kaskenojan aura-auto menee Perttelissä Salossa nostaa aina auran ylös kun kun pyörällä tulen vastaan. Fiksua porukkaa!

      • Anonyymi

        Sehän on vähän kuin ennenaikaan eli hattua nostaisi. Kiva!


    • Anonyymi

      Pitääkö paikkansa,että Kaskenoja hoitaa Matikkalan kevyenliikenteenväylän.
      Ei voi auraukseksi sanoa! Lunta todella paksulti,ja kun tuli suoja,kaikki kahlasivat nilkkoja myöten sohjossa,.Nyt kun pakastui on aivan hirveä.Traktorin renkaan syvät jäljet,ja ne nyt jäässä.
      Pyörällä ei pysty ajamaan,ja hyvä että kävellenkään.
      Sairaalalta Punkalaitumelle päin auraa joku muu ja on todella hienossa kunnossa.

      • Anonyymi

        Vittu onko talvi saatana sun mielestä pyöräilyä varten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vittu onko talvi saatana sun mielestä pyöräilyä varten?

        Talvella monet toki pyöräilevät, mutta myös käyvät pilkillä huittisjärven jäällä.
        Suosittu talviharrastus on myös lietetuvan sunnuntaitanssit.
        Yhä useampi myöskin käyttää talvella aikaansa ensi kesän lietesuunnitelman tekemiseen!
        Uimavalvojat valmistuvat huittisjärven uimakauteen pitämällä henkenpelastustaitojansa yllä kurssittautumalla lietekeskuksen kursseilla.
        Huittisisa on monenlaista aktiviteettiä talvella..! Tämän lisäksi olemme suamen sikaisin putäjä!


    • Anonyymi

      Joku parta pekka vai mikä lienee Pekka siellä paahtaa ja auraa kauheat vallit liittymiin.
      Kaskenojan kuski osasi ajaa nätisti ettei pomppinut aura ja käänsi liittymissä sen-
      verran ettei tukkinut liittymiä.Tuollainen partataso Gekka pitäisi poistaa kun
      ei osaa eikä opi.

      • Anonyymi

        Ei opi Beggi


    • Anonyymi

      Iso kiitos Kaskenojan ahkerille yötyöläisille,katujen pesijöille ja putsaajille! Olette unenne nyt ansainneet.
      Kyllä se niin on että kunnon työstä kalustoineen kannattaa maksaakin.
      Kiitos että palasitte!!

      • Anonyymi

        Myös lietepualen levitystyät Huittisisa hoituvat, ja ovat hoituneet amatimaisin ottein jo vuasikymmeniä!
        Koska olemme suamen sikaisin pitäjä, on liätealalle kouluttautunut valiohenkilöstö.
        Savinen maaperä pelloilla Huittisisa asettaa liätekuljettajien vaatimustason normaalia korkeemmalle jotta levitystyä saaraan hoirettua painumati!
        Lietehenkilöstö yleensä rentoutuu uimahallilla tahi Huittisjärven paviljonkin saunaosastolla virvokkeita nauttien sekä keskustellen liätealan tulevaisuurennäkymistä Huittisisa.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      981
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      980
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      976
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      974
    10. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      973
    Aihe