onko sinulla enää ikävä vai mitä se on?
tämän yhden nyt
15
191
Vastaukset
- sitä vaan
On ikävä edelleen, ei se ole kadonnut mihinkään, päinvastoin!
- on ja ei
en tiedä.
- mietipä sitä..
Miksi olisi?
- vai muuta
No on tai ei mutta täällä on kyllä ainakin ikävä ja ei se mihinkään häviä tai laannu. Joskus on vain huonoja päiviä ja joskus taas ihan mukavia. Joskus ikävän tunne vain purkautuu eritavoin sitä kestää paremmin ja taas joskus huonommin.
- Kuule, kuka lietkin
jos sitä ei voi kysyy ihmiseltä iteltään niin ei sitä noinkaan kannata kysellä.Sinähän et voi tietää kuka vastaa milloinkin.
- vai muuta
kyllä tiedän sen varsin hyvin, mutta tuo oli nyt vain mielenpäällä ja laitoin.
- pitkä tie
Laitoin eilen viestin, että on ikävä. Herra ei vaivautunut vastaamaan, joten omakin ikävä alkaa pikkuhiljaa hiipumaan. Ja korkein aika jo onkin. Olisin vaan halunnut olla ystävä, en odottanut vihkisormusta.
- samoin käynyt mulle
aika törkee oli,:( olis vaikka toivottanut hyvää jatkoa tai jotain muuta tavallista.
- pitkä tie
samoin käynyt mulle kirjoitti:
aika törkee oli,:( olis vaikka toivottanut hyvää jatkoa tai jotain muuta tavallista.
Niinpä, mutta ei mahda mitään toisen ihmisen käytökselle. Paha mieli ja arvottomuuden tunne jäi. Ihminen, joka käyttäytyy noin ei pysty käsittämään, minkälaisen tunteen toiselle aiheuttaa.
- 15+15
pitkä tie kirjoitti:
Niinpä, mutta ei mahda mitään toisen ihmisen käytökselle. Paha mieli ja arvottomuuden tunne jäi. Ihminen, joka käyttäytyy noin ei pysty käsittämään, minkälaisen tunteen toiselle aiheuttaa.
Sain joskus jostain omituisesta nrosta viestin...n.3 vuotta sitten. En vastannut, kun luulin, et oli tullu väärää numeroon. Olikohan joku ihailija? :) TUSKIN:
- pitkä tie
15+15 kirjoitti:
Sain joskus jostain omituisesta nrosta viestin...n.3 vuotta sitten. En vastannut, kun luulin, et oli tullu väärää numeroon. Olikohan joku ihailija? :) TUSKIN:
En osaa vastata. Olisithan voinut kysyä.
- Miten kuvailisit
tunnetta kun sinulle tärkeä ihminen ei enää kuulu elämääsi?
- näin kai
surua ja luopumisen ikävää
- Miten kuvailisit
näin kai kirjoitti:
surua ja luopumisen ikävää
Siinä taisikin olla vastaus aloittajan kysymykseen.
- mutta kyllä on
Kunpa ei olis enää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242421Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3452030Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261892Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101703Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55880
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828