ilman sinuakin. Mä oon vahva ja mä selviän. Mä en luovuta. Joku on mua varten vielä jossain.
Mä pärjään kyllä
6
160
Vastaukset
- .......niin vai
vai niin...... :( :)
- ei vaihtoehtoja
pakko kait se on. en halua aiheuttaa surua ja tuskaa mun läheisille vaikka itseäni ahdistaakin ja on vaikeaa.
- ed
ei vaihtoehtoja kirjoitti:
pakko kait se on. en halua aiheuttaa surua ja tuskaa mun läheisille vaikka itseäni ahdistaakin ja on vaikeaa.
sitä miettii aina ensimmäiseksi omaa parastaan ja läheistensä tietysti, se on ihan hyvä asia ja se kannattaa aina,jos ei ole muuta vaihtoehtoa niin ei siinä sitten muukaan auta. voimia sinulle. :)
- ..................
ed kirjoitti:
sitä miettii aina ensimmäiseksi omaa parastaan ja läheistensä tietysti, se on ihan hyvä asia ja se kannattaa aina,jos ei ole muuta vaihtoehtoa niin ei siinä sitten muukaan auta. voimia sinulle. :)
oma paras olis jotain ihan muuta mutta mä en ajattele koskaan ensimmäiseksi omaa parastani.
- -----
Niin mäkin pärjään, mutten haluu!
- - Varma ja luotettav
Vau sulla on kova tahto. Et aio luovuttaa et ainakaan viime metreillä. Taitaa olla vahva itsetunto et anna muiden painostaa. Nostan sulle peukkua voithan olla oikeassa omassa asiassasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760