Väyrystä nähtävästi pelätään. Tämä näkyi nelosn vaalitentissä. Hänen ei annettu vasta tärkeään talouspoliittiseen kysymyksen. Toimittjaan käytös oli kolmeen otteeseen Väyrystä kohtaa täysin asiatonta.
Kansa näkee selkeästi kuinka tietty klikki haluaa estää Väyrysen menestyksen. Vaikutus on toinen. Värysen kannatus vain lisääntyy.
Taas asiaton toimittaja nelosen vaalitentissä
8
88
Vastaukset
- K. Kalju
Oletteko huomanneet, että väykkää ei kuvata päälaelta...
- Havukka ahon Aapeli
Eksä tiedä ettei tukka ja järki pysy samassa päässä.
- YYPP
Kuinka kepulaiset jaksaa aina jauhaa tuosta pelkäämisestä? Varsinkin etelä-pohjanmaa kepulaiset.
Kepulaisia on vissiin kasvatettu hirveässä pelossa, kun ne ei pääse siitä millään eroon....
Mitä helevetin pelkäämistä muka jollakin olis väyrysessä? suomen maineelle väyrynen, soini ja essayah ois kyllä paha tappio. - Väikky on ehdokkaamm
Toimittajan epäasiallinen käytös kertoo kaiken. Muuta perustelua ei tarvita.
Äskeisessä (17.1.2012) HS:n ja TV4:n yhteisessä presidenttitentissä oli monia outoja asioita, mutta kiinnitän huomiota siihen, että Nelosten uutisten Timo Toropainen kohteli Paavo Väyrystä epäasiallisesti ja epäkunnioittavasti.
Ensimmäisen jakson jälkeen Toropainen sanoi Väyryselle: "Kyllä Väyrynenkin saa puheenvuoron, ettei tarvitse riehua." Johon Väyrynen: "En minä ole riehunut. " Kuva ei näyttänyt, mistä oli kyse, koska siitä siirryttiin heti mainoksiin. En usko, että Väyrynen mitenkään riehui. Kyse oli ilmeisesti siitä, että Väyrynen pyysi puheenvuoroa. Toropaisen letkautus riehumisesta oli täysin asiaton ja loukkaava.
Myöhemmin Väyrysen ja Toropaisen välille tuli hiukan eri näkemyksiä presidentin tehtävistä viennin edistämistilanteissa. Silloin Toropainen sanoi jotakin painokkaasti ja lopetti puheenvuoronsa tiukasti sanomalla ”PISTE!”. Kun Väyrynen kommentoi lyhyesti, Toropainen vastasi Väyryselle: ”Höpö, höpö!” Minusta tuollainen höpö-höpön sanominen presidenttiehdokkaalle on huonoa ja epäammattimaista käytöstä.- Mr. Känkkäränkkä
JoukoPiho kirjoitti:
Äskeisessä (17.1.2012) HS:n ja TV4:n yhteisessä presidenttitentissä oli monia outoja asioita, mutta kiinnitän huomiota siihen, että Nelosten uutisten Timo Toropainen kohteli Paavo Väyrystä epäasiallisesti ja epäkunnioittavasti.
Ensimmäisen jakson jälkeen Toropainen sanoi Väyryselle: "Kyllä Väyrynenkin saa puheenvuoron, ettei tarvitse riehua." Johon Väyrynen: "En minä ole riehunut. " Kuva ei näyttänyt, mistä oli kyse, koska siitä siirryttiin heti mainoksiin. En usko, että Väyrynen mitenkään riehui. Kyse oli ilmeisesti siitä, että Väyrynen pyysi puheenvuoroa. Toropaisen letkautus riehumisesta oli täysin asiaton ja loukkaava.
Myöhemmin Väyrysen ja Toropaisen välille tuli hiukan eri näkemyksiä presidentin tehtävistä viennin edistämistilanteissa. Silloin Toropainen sanoi jotakin painokkaasti ja lopetti puheenvuoronsa tiukasti sanomalla ”PISTE!”. Kun Väyrynen kommentoi lyhyesti, Toropainen vastasi Väyryselle: ”Höpö, höpö!” Minusta tuollainen höpö-höpön sanominen presidenttiehdokkaalle on huonoa ja epäammattimaista käytöstä.Höpö höpön sanominen oikeassa paikassa on vain tahdikasta ja se ilmoittaa höpöttäjälle että nyt suu kiinni. Toropainen muiden tavoin on kyllästynyt Väyrysen höpöttämiseen, sillä Väyrynen on merkityksettömän höpötyksen ja selityksen kärkinimiä. Moni pitää Väyrystä presidentinvaalien ei-toivottuna kiusanhenkenä.
- """"""""""""""""""%
JoukoPiho kirjoitti:
Myöhemmin Väyrysen ja Toropaisen välille tuli hiukan eri näkemyksiä presidentin tehtävistä viennin edistämistilanteissa. Silloin Toropainen sanoi jotakin painokkaasti ja lopetti puheenvuoronsa tiukasti sanomalla ”PISTE!”. Kun Väyrynen kommentoi lyhyesti, Toropainen vastasi Väyryselle: ”Höpö, höpö!” Minusta tuollainen höpö-höpön sanominen presidenttiehdokkaalle on huonoa ja epäammattimaista käytöstä.Ilmeisesti toimittaja on jo palkittu ruhtinaalisesti rohkeudestaan nolata Väyrynen, ja sama peli jatkunee huomenna.
Johtuunee vain siitä että Väyrynen on lyönyt Lipposen, ja on menossa toiselle kierrokselle.
Lipponen sanoi, ettei Väyrysellä ole mitään mahdollisuuksia voittaa niinistöä, kertoo jo, kenen puolella Lipponen on, ja myös sen, että ei ole itsekään vasemmistolainen.
Kyllä minä olen aina olettanut, että ei Demarit äänestä kokoomuslaista, kun olen saanut sen kymmenen kehoitusta olla äänestämättä porvariehdokasta. Tänään viimeksi.
Kai minun on sitten äänestettävä Väyrystä, kun kerran porvaria ei saa äänestää, ja demareissakaan ei ole sopivaa, vaikka ottaa kaikki demarien apupuolueetkin lukuun. Eli vihreät, vasemmistoliiton ja rkp:n
Tuollaisen asian varmaksi tietäminen on hyvin outoa. - ????????????????????
Mr. Känkkäränkkä kirjoitti:
Höpö höpön sanominen oikeassa paikassa on vain tahdikasta ja se ilmoittaa höpöttäjälle että nyt suu kiinni. Toropainen muiden tavoin on kyllästynyt Väyrysen höpöttämiseen, sillä Väyrynen on merkityksettömän höpötyksen ja selityksen kärkinimiä. Moni pitää Väyrystä presidentinvaalien ei-toivottuna kiusanhenkenä.
Eikö toimittajan tehtävä ottaa ehdokkaan kanta selville eikä osallistua itse vaalikeskusteluun mielipiteillään. Vai kumpi se ehdokas on, Toropainen vai Väyrynen:D
Jos se on Toropainen on ihan paikallaan että Toropainen sanoo höpö höpö. Mutta jos ehdokas on Väyrynen ei toimittajalla ole asiallista sanoa noin:D
Kumpi se ehdokas on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001700Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561336Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?731285Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 108840
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37830