Tappava supervirus oli Iltalehden uutisankka!

kuka uskoi?

7

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en usko mitään

Ankkojahan ne ovat olleet toinen toisensa perään. Jopa sikainfluenssaa pidettiin aluksi vaarallisena, vaikka se oli lievempi kuin joku kausi-influenssa.

• ei huolen häivää

Niinpä, edelleenkin on siis turvallisempaa hankkia vastustuskyky sairastamalla nuo taudit luonnollisella tavalla, jos ne ikinä kohdalle osuvat, kun vastustuskyky pidetään kunnossa terveellisellä ruualla ja D-vitamiinilla.

• joppasen joo
        ei huolen häivää kirjoitti:

Niinpä, edelleenkin on siis turvallisempaa hankkia vastustuskyky sairastamalla nuo taudit luonnollisella tavalla, jos ne ikinä kohdalle osuvat, kun vastustuskyky pidetään kunnossa terveellisellä ruualla ja D-vitamiinilla.

Linkin asiantuntija sanoi kausi-influenssarokoteen olevan erittäin suositeltava.
        Poimitte rusinoita pullasta. Asiantuntijan teidän käsitystänne myötäilevä kanta kelpaa, mutta vastakkainen tyrmätään. Riittääkö kompetenssi moiseen, vai ihanko tunteella vedetään?

• eikö jo opita?

Siis kuka viitsiikin pelotella ihmisiä mokomilla olemattomilla viruksilla? Toimittajalla on vissiin ollut liian vilkas mielikuvitus vai untako on nähnyt, kun tuollaisia satuiluja on mennyt suustaan päästämään? Viruspelottelujen kanssa onkin oltava erityisen tarkkana, koska ihmiset tulevat helpolla hysteerisiksi ja joutuvat ojasta allikkoon, kuten kävi sikapiikkikampanjankin kanssa. Lievään tautiin mentiin ottamaan liian vahvaty tropit ja nyt saavat sairastaa lopun ikänsä.

• asdvsdfgb

Surullisa ja noloa on, että Kalevakin yhä lähtee mukaan tähän vedätykseen, ihan tokasivulla semmonen perinteinen pakollinen influenssankauhistelu-juttu ja minikallup: Uskallakko ottaa "Henz-ginin"?

• jo 2010
    • 33333333333333333333

Tuohan oli selvää vähänkään asioista perillä oleville, joita tuntuu olevan vielä valitettavan vähän, ne jotka olivat yhtään asioista perillä, eivät menneet sika ansaan ja ottamaan tuota globalistien eugeniikka (depopulaatio) injektiota.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      181
      2242
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      3
      2079
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      316
      1826
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      93
      1587
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      82
      1458
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1230
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1170
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1101
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1027
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      996
    Aihe