http://aluetv.fi/Iltalehti-keksi-sikainfluenssaa-vakavamman-H3N2-superviruksen-id-184.html
Tappava supervirus oli Iltalehden uutisankka!
7
94
Vastaukset
- en usko mitään
Ankkojahan ne ovat olleet toinen toisensa perään. Jopa sikainfluenssaa pidettiin aluksi vaarallisena, vaikka se oli lievempi kuin joku kausi-influenssa.
- ei huolen häivää
Niinpä, edelleenkin on siis turvallisempaa hankkia vastustuskyky sairastamalla nuo taudit luonnollisella tavalla, jos ne ikinä kohdalle osuvat, kun vastustuskyky pidetään kunnossa terveellisellä ruualla ja D-vitamiinilla.
- joppasen joo
ei huolen häivää kirjoitti:
Niinpä, edelleenkin on siis turvallisempaa hankkia vastustuskyky sairastamalla nuo taudit luonnollisella tavalla, jos ne ikinä kohdalle osuvat, kun vastustuskyky pidetään kunnossa terveellisellä ruualla ja D-vitamiinilla.
Linkin asiantuntija sanoi kausi-influenssarokoteen olevan erittäin suositeltava.
Poimitte rusinoita pullasta. Asiantuntijan teidän käsitystänne myötäilevä kanta kelpaa, mutta vastakkainen tyrmätään. Riittääkö kompetenssi moiseen, vai ihanko tunteella vedetään?
- eikö jo opita?
Siis kuka viitsiikin pelotella ihmisiä mokomilla olemattomilla viruksilla? Toimittajalla on vissiin ollut liian vilkas mielikuvitus vai untako on nähnyt, kun tuollaisia satuiluja on mennyt suustaan päästämään? Viruspelottelujen kanssa onkin oltava erityisen tarkkana, koska ihmiset tulevat helpolla hysteerisiksi ja joutuvat ojasta allikkoon, kuten kävi sikapiikkikampanjankin kanssa. Lievään tautiin mentiin ottamaan liian vahvaty tropit ja nyt saavat sairastaa lopun ikänsä.
- asdvsdfgb
Surullisa ja noloa on, että Kalevakin yhä lähtee mukaan tähän vedätykseen, ihan tokasivulla semmonen perinteinen pakollinen influenssankauhistelu-juttu ja minikallup: Uskallakko ottaa "Henz-ginin"?
- jo 2010
Jo 2010 puhuttiin samaa asiaa H3N2 viruksesta:
http://www.esaimaa.fi/Online/2010/11/26/Epidemiavirustyypistä ei vielä varmuutta/2010110086326/4 - 33333333333333333333
Tuohan oli selvää vähänkään asioista perillä oleville, joita tuntuu olevan vielä valitettavan vähän, ne jotka olivat yhtään asioista perillä, eivät menneet sika ansaan ja ottamaan tuota globalistien eugeniikka (depopulaatio) injektiota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1812242Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka32079Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3161826- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois821458Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001230- 671170
- 251101
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73996