Pidän hänestä erittäin paljon, ja minulla on sellainen aavistus että saan hänelle sen vielä näyttää joku kaunis päivä ihan oikeasti, naamatusten jossain. Toivon että hän ottaisi myös sen vastaan. Täytyy ottaa se riski,muuten tämä jää vaivaamaan ikuisuuden ajaksi, enkä kestäisi sitä. Ainut päänvaiva on se, että miten näyttäisin sen?, etten olisi liian tunkeileva tai muutakaan sellaista, antaisi huonoa kuvaa...
Tämän kyllä täytyy tarkoittaa jotakin
6
216
Vastaukset
- wanhak.
Ei siitä huonoa kuvaa tuu
- Elä täysillä
juttelet ensin niitä näitä, katsot silmiin ja jos vastaa siihen, niin otat kiinni käsistä ja sanot jotain kivaa hänelle. Ei elämää kannata hukata.
Rohkeutta sinulle. Jos olisitkin A jota kohtaan minulla on tunteita paljon..
T - ap
En ole A, mutta jos tulee pakit niin sitten tulee, ainakin saisin jatkaa elämääni eteenpäin mutta ilman häntä :( ja tyytyä siihen,mutta jos hän suhtautuu hyvin niin mikäs sen mukavampaa olisi kuin se, olisin iloinen. Mietin jo sanojakin hieman etukäteen mitä hänelle aikoisin jutustella. Pakko se on joskus tehdä, ei tästä muuten pääse eteenpäin,vaikka jännittäisi ja pelottaisi aivan kauheasti.
Mietin vain hyvin paljon sitä, miten hän suhtautuisi ja reagoisi.- sietämätön tilanne
Samat on mulla mietteet. Hirvittää koko ajatus kuitenkin kun ei tiedä vaikka nolais itsensä pahasti ja joutuis toteamaan että kuvitteli kaikkea omassa päässään
- ei pelkuri
sietämätön tilanne kirjoitti:
Samat on mulla mietteet. Hirvittää koko ajatus kuitenkin kun ei tiedä vaikka nolais itsensä pahasti ja joutuis toteamaan että kuvitteli kaikkea omassa päässään
no , äkkiä ne unohtuu, pieni riski pitää ottaa, jos meinaa jotain saada
- ap
sietämätön tilanne kirjoitti:
no sittempähän on kuvitellut kaiken jos menee persiilleen,mut pääseepähän siitäkin epätietoisuudesta pois,sitten ei voi vaan asialle enää mitään,saa ainakin selvän mielipiteen oli se sitten kehonkielestä tullutta tai puheesta tullutta kieltäytymistä. tai sitten voi käydä niinkin että yritys ja rohkeuden kerääminen palkitaan,tiedän että saan tehdä ja antaa kaikkeni,kerätä kaiken rohkeuteni ja kovan työn siihen että lähestyn häntä, toivottavasti se palkitaan.
Kasvan jo siinä ihmisenä että ylitän itseni ja teen sen. Minä yritän kaikkeni että uskaltaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell342176Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.491767Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1171603Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041306Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,491012Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.761008- 59915
Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗54827Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd102801- 61783