Janista. Olisi kiva tietää mitä oikeasti ajattelet minusta. haluaisin kysyä sinulta suoraan mutta en vain uskalla.
Onneksi on tälläinen paikka johon voi nimettömänä kirjoittaa mitä haluaa.
ajatukset sekaisin
6
268
Vastaukset
- yksiJani
Nyt kaivataan lisätietoa, että missäpäin ja minkäikäinen Jani kyseessä? Jani kun on todella yleinen nimi.
- ap
Lisäystä edelliseen. Välillä olet kiinnostunut ja välillä et. Tuntuu siltä kuin olisin vain väliaikanen vaihtoehto muiden "välissä". mutta silti olen rakastunut sinuun ja tulen aina olemaan, oli tilanne mikä tahansa. Olemme tunteneet jo monta vuotta ja asut L-alkuisessa paikkakunnassa. Sen enempää en tunnisteita laita.
- eras J-mies
Kyllä minua kiinnostaa kovasti päästä pikku stringeihisi tutustumaan,mutta mihinkään seurustelujuttuihin en rupea.
- 11+1
eras J-mies kirjoitti:
Kyllä minua kiinnostaa kovasti päästä pikku stringeihisi tutustumaan,mutta mihinkään seurustelujuttuihin en rupea.
Minkä takia et rupea seurustelujuttuihin?
- tavallinen tarina
11+1 kirjoitti:
Minkä takia et rupea seurustelujuttuihin?
No oiskohan vaik varattu...
- opasvideo sessio
Katso elokuva sekaisin Marista,niin tiedät miten toimia,kun olet sekaisin Janista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770