Kuinkas moni aikoo mennä katsomaan?
Pimeä Uhka saa 3D ensi-iltansa 10 helmikuuta 2012.
Ja sen jälkeen kaiketi muutkin osat varsin tiiviissä tahdissa..
Star Warssia 3Deenä Helmikuusta alkaen!
12
193
Vastaukset
- Yoda2
Minä ainakin menen katsomaan. Aiotko sinä mennä?
- KyleKatarn.1987
Pimeän Uhkan voisin käydä katsomassa, koska onnistuin aikoinaan missaamaan tyystin koko leffan silloin kun se oli alun perin teattereissa. En niinkään 3D:n vuoksi.
En kovasti välitä kolmiuloitteisista elokuvista. - Skywalker98
Minusta on tyhmää esittää ne järjestyksessä uusi trilogia-alkuperäinen trilogia. Nehän pitäisi esittää juuri toisin päin! Ensimmäisenä pitäisi tulla IV, koska sehän on alkuperäisestikkin ensimmäinen.
Kuvittele olevasin Elmo Elokuvankatsoja joka lähtee Kinopalatsiin katsomaan ensimmäistä kertaa Star Warsia. Ja hän näkee ensin uuden trilogian. Onko alkuperäisen trilogian juonessa mitään järkeä jos tietää että Darth Vader on Luke ja Leian isä jne. Juoni on jännempi ja hauskempi seurata oikeassa järjestyksessä. Minä en mene katsomaan, koska pidän alkuperäisiä elokuvia parhaimpina. Ja en katsoisi vapaaehtoisesti Hayden joku-sukunimi-jota-en-muista naamaa kolmedeenä. Se on paremman näköinen kypärä päässä.- sellanen
Hayden Christensen
- KyleKatarn.1987
Eihän Hayden Christensen onneksi ole vielä tässä ensimmäisessä osasssa : )
Tottahan tuo on, että episodien 4,5,6 yllätyksellisyyden pilaa täysin se, jos on nähnyt niitä ennen episodit 1,2 & 3. Surullinen tosiasia vain taitaa olla, että yllätys on muutenkin jo pilalla, koska Star Wars ja sen tunnetut repliikit ovat jo niin vahvasti osa yleistietoutta, että ihmiset kautta maailman yleensä tietävät Star Warsin kriittisimmät juonenkäänteet vaikka eivät olisi itse elokuvia koskaan nähneetkään. Vai kuka muka ei ole koskaan kuullut tai nähnyt lausetta "Luke, I.. am your father.." jossakin ?
Tällä hetkellä ainoat yksilöt, jotka saattavat vielä olla kokonaan tietämättömiä Star Warsista, tai ainakin sen juonikuvioista, taitavat olla alle 5-vuotiaat lapset, jotka jo saattavat tapittaa Clone Warsia, mutta eivät vielä ymmärrä syvemmin mistä siinä on kysymys. Esimerkiksi ketkä taistelevat ja miksi. Tai mikä ihme onkaan se 'Voima'
Tätä potentiaalista katsojaryhmää kohtaan olisi tietysti melkoinen karhunpalvelus, jos heille ensimmäisinä SW-elokuvina tuputettaisiin episodeja 1-3. Silloin kun alkuperäiset elokuvat tehtiin, niin niiden yllätykset oli ihan aidosti suunniteltu yllätyksiksi, jotka todella mykistävät katsojan tai jopa tipauttavat tuolilta. Ei sitä ensimmäistä kertaa Star Warsseja katsoessaan todellakaan voinut arvata lopputulosta etukäteen. Itsekin olin vasta 6-vuotias kun katsoin ensi kerran Tähtien Sodat, ja tosiaan en niistä tiennyt etukäteen mitään, joten kaikki niissä oli yllättävää ja kiehtovaa. Etenkin se salaperäisyys niissä vetosi, ja vetoaa jossain määrin edelleenkin, että oli salaisuuksia ja yllätyksiä, joiden sallittiin mahdollisimman pitkään pysyä sellaisinaan, jotta katsoja aidosti yllättyisi kun paljastus sitten tapahtui. Oli jo tottunut uskomaan, että asia oli ihan toisin ja yhtäkkiä matto vedetään alta. Se niissä oli mahtavaa, ja näiden yllätyksien rakentamiseen käytettiin alun alkaen paljon paljon aikaa ja vaivaa, ja siksi onkin surullista, että uudet osat, tai ainakin koko saagan katsominen järjestyksessä 1-6 tekee tavallaan turhaksi koko tämän työn mikä alkuperäiseen trilogiaan uhrattiin.
George Lucasin nyt oli vain väen väkisin pakko tehdä nämä etko-osat, jotka kertovat vanhojen elokuvien taustat mahdollisimman yllätyksettömästi. En toki ole sitä mieltä, että ehdottomasti olisi pitänyt jättää tekemättä uudet elokuvat, mutta niitä olisi voinut lähestyä hieman toisella tapaa. Juonen olisi voinut rakentaa niin, että katsoja positiivisella tavalla hämääntyy eikä saa vielä täydellistä selkoa kaikesta uusien episodien perusteella vaan hänelle jää niistä sellainen todellinen tiedonjano, joka luonnollisesti johtaisi vanhempien osien pariin, joissa kaikki salaisuudet lopulta paljastettaisiin...- fsggggggh
Jos ne esitettäis niin että eka tulis vanha trilogia ja sitte uus, niin sillonhan tyypit jotka ei ole yhtäkään star warsia nähny, kattovat vanhan trilogian mut sitten kun tulee se uus niin nehän on ihan pihalla että mitä *****?! Jos taas tiedetään että "ahaa, näin tapahtui ensin!" niin uudelta trilogialta menee kaikki yllätyksellisyys, siks sinäkään et varmaan näe sitä uuden trilogian yllätyksellisyyttä kun näit vanhan eka =) Ja totta kai leffat näytetään tapahtumajärjestyksessä, tyhmäähän se olis muussa järkässä näyttää
- Veteranfan
Kyllähän meikäläinen lähtee "tukkaputkella" leffaan.Minulle Star Wars elokuva on aina sielunruokaa.Olen niitä onnellisia faneja,joka on nähnyt kaikki leffat elokuvateatterissa,joten paras paikka ja elämys on nähdä Star Wars elokuvasalissa.
- Skywalker98
Kiitos KyleKatarn kommenttini tukemisesta:) Itse en ole yhtäkään Star Warsia elokuvissa nähnyt, vaan ihan kotikatsomon puolella. Mutta vuonna -98 oli vanha trilogia jo esitetty...
Meillä naperot 5 ja 7 v. eivät juonesta olisi ottaneet selkoakaan, jos heille en sitä olisi selittänyt:) Ja kyllä pikkupojat Clone Warseja tapittavat, sekä pelaavat Wii Pelejä, joista ei kyllä ottaisi selkoa itse Darth Vaderkaan. Star Wars fanius siirtyy perheessä eteenpäin, minähän se pojat vedin leikeistänsä telkkarin ääreen ja laitoin elokuvan päälle. Sillä hetkellä olivat 3 ja melkein 5 vuotiaat, joten eniten kiehtoivat valomiekat:) Jälkeenpäin ovat ymmärtäneet ennemän ja puhuvat siitä kavereitten kanssa. Minä taas en sitä koskaan ole toitottanut... On se naisfani aika harvinaista:) Löytyykö täältä toisia samanlaisia "outoja"? Olen pienestä asti leikkinyt Darth Vaderilla ja kumppaneilla, aluksilla, automatolla jne... äiti piti omituisena ja toi minulle barbeja, muta nehän hylkäsin heti:) Hassua siinä on se, etten pidä itseäni hirveästi poikatyttönä, vaan meikkaan ja käytän tyttömäisiä vaatteita:)
Kyllä Star Wars innoittaa:) Kaverini oli ällistynyt kun tein Dart Vader kakun veljelleni, ja Millenium Falconin muotoisia pipareita:)
Kiitos jos joku jaksoi lukea, tai kommentoida:))) - KyleKatarn.1987
Phantom Menaceen enää reilu viikko. :)
Tässä joutessa voisin kysellä hieman muiden fanien odotuksia 3D:n suhteen. Eli mitä kohtauksia eniten odotatte 3D:nä?
Meikäläinen odottaa varmaankin eniten tuota rakettirekiajoa, joka oli jo kaksiuloitteisena aika huikea ja vauhdikas.- Keisari Phetulioh
Minä odotan "Duel of the Fatesia" ja Sukellusta Otoh Gunganiin.
- Veteranfan
Nyt tullut tieto kertoo seuraavien 3D julkaisujen ajankohdan,nimittäin ensi vuonna syksyllä esitetään Episodi II -Kloonien Hyökkäys ja Episodi III -Sithin Kosto peräkkäisinä kuukausina kolmiulotteisina valkokankaalla.Ilmeisesti alkuperäisen trilogian 3D julkaisut nähdään aikasintaan vuoden 2014. aikana???
Tuolloin v.2014. toivottavasti nytkähtäisi liikkeelle live-action TV-sarja Star Warsista,jos kaikki asiat menee kohdalleen TV tuotannossa. - cona2
Uuden tiedon mukaan star wars vii eli 7 elokuva vuonna 2015
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389