Haaveissa vauva

Yritystä vielä

Eli kovasti miehen kanssa esikoista yritetään, ja juuri pari päivää sitten oli ovulaatio. Jännittää ihan hurjana, ja en millään malttais odottaa seuraavien kuukautisten oletettua alkamispäivää, että näen olisiko tärpännyt vai ei... Kysynkin siis teiltä jo raskaana olevilta, että tiesittekö tai tunsitteko jotenkin jo paljon ennen mitään testejä, että nyt on tärpännyt? Oliko minkäänlaisia fyysisiä tuntemuksia tai oireita?

10

1283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 43hfh

Minulla kumpikin raskaus on tärpännyt ihan ilman oireita tai ne alkoi vasta muutama päivä plussan jälkeen. Negatiivisille testeille jostain syystä olen molemmilla jännäyskerroilla aina oireillut ja ollut toiveikas ;)

• raskkausraskaus

Juu sama täällä! negatestejä ennen olen ollut varma tärpistä ja oireillut vaikka kuinka!:D
        Jotain merkkejä on ollut ennen plussa testejä ( joskis ne yleensä vasta jälkikäteen tajuaa). 1. raskaudessa viikkoa ennen oletettuja kuukautisia korvat menivät lukkoon vähän väliä ja nenä oli tukkoinen ( en osannut epäillä raskausoireeksi) samoihin aikoihin oli outoja tuntemuksia mahassa. Tuntui kuin vatsalihakset olisivat olleet kipeät urheilun seurauksena, vaikken ollut urheillut ( tätäkään en epäillyt raskausoireeksi) Plussan jälkeen meni viikkoja ennenkuin rinnat alkoivat aristaa ja turvottelut sun muut.

2. raskaudessa oli pientä lämpöä kokoajan ennen plussatestiä. Pientä tukkoisuutta myös jälleen nenässä ja korvissa. Rinnoista erittyi puristettaessa vähän maitoa muutamia päiviä ennen plussatestiä, jota säikähdin:D Rinnat aristivat vähän ja olivat turvonneet. Turvotus mahassa alkoi heti plussan jälkeen ja pahoinvointi heti viikon päästä. Raskaus oli tällä kertaa tosin viikon luultua pidemmällä ja siksi oireet alkoivat nopeampaa.

• Syysvauva

Mulla kipeyty rinnat aika pian ovulaation jälkeen ja noin viikko sen jälkeen aikoi wc:ssä juokseminen... Yölläkin piti nousta pissalle. Kuukautisten alkamisaikaan oli voimakkaat menkkakivut ja olinkin ihan varma että kohta ne alkaa... Ei sitten alkanutkaan =) Kun kuukautiset olivat viisi päivää myöhässä, testasin ja plussa tuli!

• kkk

Minun mahassa alkoi tuntua jotenkin kummalliselta, erilaiselta kun menkkojen alku. En tiedä kuinka pitkä aika ovulaatiosta meni (pari vkoa ehkä), koska ovulaatiotestit näyttivät vaan negatiivista ja olin luopunut toivosta sen kuukauden osalta.. Näiden mahatuntemuksien vuoksi päädyinkin tekemään testin ja plussaahan se näytti.

• Toiseen kertaan

Nyt toisen lapsen kohdalla olin aivan varma, että menkat alkavat ja en ole raskaana... Mahdoton siivousvimma iski juuri ennen kuin menkkojen piti alkaa... Se oli hyvin tyypillistä meinaan, joten luulin sen liittyvän menkkojen alkuun..

Toisin kuitenkin kävi, ja olinkin raskaana :)

Molemmissa raskauksissa mulla on kehon lämpö ollut ennen testiä noin 37 astetta... Kun muuten ennen kuukautisia se on max 36.5

• Ei tarvi odottaa...

Itse käytimme ovulaatiotestejä sen havaitsemiseksi, ekan testin tein 10 vuorokautta ovulaatio plussasta/peiton heilutuksesta, näytti jo haaleaa plussaa.
      Varmistin asian vielä 4 päivää myöhemmin uudella testillä ja silloin tuli jo vahva plussa :) Itse olen testeinä käyttänyt ihan näitä halpoja joita saa citymarketista.
      ( 2raskaustestiliuskaa 2.99e) http://www.pregcheck.fi/tuotteet/raskaustestiliuskat/

• Ei tarvi odottaa....

Kuulostipa textini sekavalta.... eli käytimme ovulaatitestejä ovulaation havaitsemiseksi ja ekan raskaustestin tein 10 vuorokautta ovulaatio plussasta/peitonheilutuksesta.....

• Vjjgg

Mua palelti päivää ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa. Siis ihan tärisin! Saman iltana oli vähän paha olo.

• Yritystä vielä

Kiitos kaikille vastanneille... Eli parasta kai odotella sinne asti, kun kuukautisten pitäisi alkaa, sillä ilmeisesti joko voi olla oireita tai sitten ei! :D Olen googlannut alkuraskauden oireita, ja suurin osa muistuttaa flunssaa. Itsellä tietenkin on nyt flunssainen olo, mutta toisaalta on talvi ja kaikki viirukset liikkeellä. :/ En uskalla tehdä raskaustestiäkään ennen oletettua kuukautisten alkua, kun jos näyttää positiivista, mutta sitten kuukautiset kuitenkin alkaa ja kun teen uuden testin, niin näyttääkin negatiivista... Olisihan pettymys. Parasta kai malttaa odotella, vaikka odottavan aika onkin todella pitkä. :)

• dktr25

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2921
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe