Toisaalta ihan kivvaa olla työttömänäkin. Näin lomautettuna ja toisten aherressa niin kivaahan se on pitää lommookin hermo lepää mukavasti ja töissä ei tarvitse
nurinoitamurinoita kuunnella jokaaskeleen kääntymällä. Kyllä se on oikeesti mukavaa tämäkin. Rahaa tulee sitten joskus mutta se ei ole niin tärkeää.
Ainut mikä harmittaa niin joutuu taas takas sinne turinoittenmurinoitten keskipisteeseen. Mielelläni oisin lomilla .
Lomalla o mukavaa!
3
67
Vastaukset
- -SDP-
Tee niinkuin minä, kun tulee 500 päivää täyteen, niin joku helppo projekti hyvällä palkalla Cursorin hommissa, ja sitten uudet 500 päivää. Tosi se vatii, että tulet meidän jäseneksi. Ei kaupungin rahoja ulkopuolisille riitä.
- Workkeri
Ainut mikä harmittaa niin Tämä viikon kahden lomautus. Ois perhana 3kk kerralla eikä tämmöstä hyväksi käyttöa. Mahollisemman piip mäisesti tehty työantaja puolelta tämäkin. KIITOS!
- -Projekti-
Hieno homma, pitääkö paikkansa, että sinne voi saada mukaan sihteerikön jostain nuoresta naisesta? Olen kuullut, että sellaisesta sihteerikön hommasta voi ponnistaa pitkällekin...tai korkealle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750