kävin pitkästä aikaa käherrystarvikkeessa, katselemassa jos oisi vaan saanu rauhassa katsellakkin, kun myyjä huohottaa koko ajan niskaan 3 akkaa pyöri ihan jokaisen asiakkaan kannoilla. Tympeää touhua, jos noin varkaaksi luulevat joka ikistä, vähän noloa mun mielestä. Ostin kuitenkin parit klipsi pidennykset, mut en aitoo hiusta joopa joo
jotain rajaa
Käherrystarvike hoi
26
2767
Vastaukset
- toinenki rehti
Juu, sama meno silloin aikoinaan jo Haapaniemenkadun liikkeessä.
Kerran kävin ja se riitti mulle, se ihme kyttääminen ei ollut mistään kotoisin. - semmosta2
Tuli aiemmin käytyä useinkin mutta luovutin kun se niskaan huohottaminen ei loppunut sitten millään, oli tosi ahdistava käydä. Piti äkkiä ottaa tuote ja loikata kassalle, ei uskaltanut edes jäädä katselemaan mitään muuta kun koko ajan joku seurasi perässä. Luulin ensin vainoharhailuksi mutta moni muukin sanonut paikasta samaa. Nyt ne samat tuotteet joita tuli tuolta ennen osteltua, tulee tilattua netistä (halvemmalla ja ilman kyttäilyjä)
- rehti
Hei mistä tilaat esim. pidennyksiä tai muuta kampaamo kamaa mikä netti sivu?
terkuin aloittaja- voi juupelis
Tuttavani kertoi käyneensä kyseissä liikkeessä ja myymälässä oli ollut ilmeisesti useampia asiakkaita samaan aikaan katselemassa tuotteita eli hankalaa jokaista kyylätä. Niinpä yksi myyjistä oli toikaissut toiselle kovaan ääneen: "onhan valvontakamerat päällä".
- rehti
Toivottavasti tämä viesti menisi käherrystarvikkeen omistajan korviin....
asiakas kato olisi hyvä , jos ei tahti muutu. Ptäisi ne kamerat päällä aina. - Vaakku Variz
Jokainen asiakas on potentiaalinen myymälävaras.
Näin se on.
Koskaan ei voi tietää milloinka meillä rehellisillä "naksahtaa."- rehtis III
vaakku varis taitaa olla henkilökuntaa. =D
- rehtis 100%
No ei se nyt niin vaan naksahda et otampa tämän ja jätän maksamatta. Tietysti jos , koko oma persoona vääristyy siinä hetkessä ja omat arvot. lienee kai mahdollista vaaan empä usko, jos tervepäinen ihminen on. Kleptomania on kyllä paha sairaus .... jos noin pelkää myymälävarkaita, oisi paras lopettaa ja jäädä kotiin, senkin mummelin....joka sielä häärää kuin viimeistä päivää huh huh mikä meno...
onneksi netistä saa tilattua ton sortin kamaa ja jopa edullisemmin...... - KLOOOO
Käherrys tarvike ottakaa niin paljon myyjiä sinne, että joka asiakkaalle samalla oma kyttääjä ja niskaan huohottaja
yök mitä touhua, sairasta sanoisin minä hyi
ja hävetkää TE MYYJÄT KYTÄT - opinion
En lähtis koko paikkaa haukkumaan, niin pieni liiketila, ettei myyjät voi mitään sille, kun ne joutuu ahtaalle asiakkaiden kanssa. Mutta siis omasta mielestäni vain se mummeli on aika tyly se ei anna ikinä kahtoo rauhassa mitään, ja joulukuussa kun käväsin kattomassa pidennyksiä, se akka kyykytti ihan häpeilemättä toista myyjää ihmisten edessä. En sitte tiiä onko se nyt lomalla vai erotettu, penkkareiden alla kävin siellä uudestaan pähkäilemässä niitä hiustenpidennyksiä ja sain ihan rauhassa niitä näpeltää siinä kun se mummo ei ollut.
- JaanaH2
Hyvä tuotevalikoima, mutta...
Käherrystarvikkeessa hyysäämässä on se käkkäräpäinen täti joka tuijottaa ja hengittää niskaan. Kokoajan tulee semmonen olo, että pidetään varkaana. Se miesmyyjä ja nuremmat tytöt ovat kyllä aivan asiallisia.
Ikävä käydä kun tuntee käkkäräpään katkeen porautuvan lapaluiden väliin. - naks
Se joka toisia haukkuu (kyttää) ite on. Paitsi taitaapi savossa "naksahtaa" jopa polliisilla. Kun eihän sitä tosiaan voi tietää tiällä jos ei sielläkään savos ja käherrykses miten naksahtelloo. Vaan on se kiva kun on "palvelua" savolaiseen TYYLIIN jopa polliisilla.
- kunnon kansalainen
Jokainen asiakas on potentiaalinen varas. Niin se vaan on!
Ulkonäöstä ei voi päätellä mitään.
Jos minun liikkeestä häviäis tuotteita tasaiseen tahtiin, niin kyllä minäkin kyyläisin asiakkaita. - vihainenasiakas
Vaikka tämä keskustelu onkin jo aika vanha, on minun silti pakko kommentoida jotain. Kävin siis tuolla käherrystarvikkeessa ja silloin siellä oli myös jokin harjoittelija tiskin takana. Harjoittelija huomasi minut ja oli tulossa hymyssä suin kysymään tarvitsenko apua. No eikös sitten jumalauta se käkkäräpää syöksy sieltä ohi ja tule minun luo. Mielummin olisin halunnut, että tämä harjoittelija olisi auttanut minua, koska olisi hänkin silloin saanut enemmän kokemusta asiakaspalvelusta. Kiitos vaan käherrystarvike. Ei taida olla kovin hyvä paikka harjoittelijoille kyseisen käkkäräpään ansiosta.
- Voe käkkärä
Se vaalee käkkäräpää on se omistaja, eikä meno ole vuosien varrella muuttunut, vaan entistä vainoharhaisemmaksi on muuttunut. Miksi tällaiset tyypit ajautuvat yrittäjiksi?? Onneksi asiakas on kuningas ja ostaa sieltä, missä ei tarvitse kokea ahdistusta ja syyllisyyden tunnetta ostotilanteessa!!
- Kerta rutina
Kaikki täällä vaan moittii ja haukkuu ko. yritystä! Eikö teillä kellään ole ollut "munaa" sanoa suoraan näille kyyläville muijille heidän käytöksestään. Suora palaute voisi toimia, eikä täällä palstalla selän takana natkutus!
- Lady in black
Olen sanonut ihan suoraan ja kuuluvalla äänellä, että "Kiitos, haluan katsella rauhassa. Pyydän palvelua kun sitä haluan." Sen jälkeen sain katsella niin kauan kuin huvitti ja sain valita ostamani tuotteet rauhassa. Minä kun en käkkäräpäitä pelkää ja saan sanottua kun siltä tuntuu!
- hmmmmn
Mielestäni tähän ketjuun valittaneet ovat jotenkin sosiaalisesti rajoittuneita. Kauppahan on erikoiskauppa, jossa voi odottaa henkilökohtaista palvelua. Jos haluat katsella rauhassa, mene isompaan markettiin tai tilaa netistä jos ihmisiä pelkäät noin paljon.
Miettikääs nyt vaikka, että esim. syöpäpotilas hakee peruukkia ja saa henkilökohtaita palvelua. Siitä siinä on kyse. Palvelusta. Ei tuollaista palvelua esim. edellämainituissa asioissa saa muualta tällä alueella. Hinnoista voi olla montaa mieltä taas. - dlödfkdfdlfkldfklsf
hmmmmn kirjoitti:
Mielestäni tähän ketjuun valittaneet ovat jotenkin sosiaalisesti rajoittuneita. Kauppahan on erikoiskauppa, jossa voi odottaa henkilökohtaista palvelua. Jos haluat katsella rauhassa, mene isompaan markettiin tai tilaa netistä jos ihmisiä pelkäät noin paljon.
Miettikääs nyt vaikka, että esim. syöpäpotilas hakee peruukkia ja saa henkilökohtaita palvelua. Siitä siinä on kyse. Palvelusta. Ei tuollaista palvelua esim. edellämainituissa asioissa saa muualta tällä alueella. Hinnoista voi olla montaa mieltä taas.Et sitten löytänyt vanhempaa viestiä?
- Abec12341
paskaa palvelua
- Caney
Edelleen paikkansapitävää asiaa tässä ketjussa. Eilen googletin paikan aukioloaikoja ja törmäsin tähän ketjuun, ajattelin, että turhasta valittavat mutta ei! Tänään tarvitsi löytää koristusta juhliin ja piti käydä asioimassa kivijalkaliikkeessä. Malliesimerkki, miksi putiikit jäävät nettikauppojen varjoon. Saat valita kiinalaatua suppeasta valikoimasta vähintään kaksi kertaa kalliimmalla ja kaupan päälle tympeää palvelua. Ei enää ikinä, jatkossa itsekin ostan nettikaupasta.
- Fdsöki
Kähertyksistä en tiedä,mutta suututtaa jo jo tollanen pentujen hyväksikäyttö...TYTTÖ MEIKKAA PUOLI TUNTIA,NÄYTTÄÄ TUOTTEET...TAUSTALLA SOI TUNNELMALMINEN TAVARATALO MUSIIKKI... Törkeää.
- Entinenas
Asiakaspalvelu ontuu pahasti nyt myös verkkokaupan puolella. Tilausta ei ole toimitettu vaikka tilauksesta reilu kuukausi. Toimituksen myöhästymisestä ei tullut mitään tietoja. Sähköposteihin ei vastata. Soittamalla siirrellään asiakaspalvelijalta toiselle, jolla ei tunnut olevan tietoja vaan selailee papereita. Luvataan toimittaa heti ja toimitus tulossa huomenna. Tästä yli 2 viikkoa. Palautetta jälleen lähetetty sähköpostilla. Mikäli ei vastausta tule tarvii taas soitella. Nyt olen yrittänyt perua tilauksen. En suosittele tilaamaan tästä kaupasta mitään.
- ktkauppa
Hei. Olen todella harmissani, että et ole saanut vastausta tilauksesi tilasta. Jos voisit olla yhteydessä asiakaspalveluumme niin selvitetään asia pikaisesti.
- sasdasda
KT-kauppa nimellä netissä
- pidentäjä
Hei. Ko. yritys on hakeutunut konkurssiin.
Pidennyksiä, jotka ovat todella korkealaatuisia voi tilata kampaamokauppa.com sivustolta. Sieltä saa toki paljon muutakin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682590
- 622552
- 681752
- 241577
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076